Patrzę na dziewczynę, która klęczy przede mną i zastanawiam się, ile jeszcze zniesie, zanim straci przytomność. Poluźniam delikatnie ucisk, ale nie dlatego, że mam serce i widze błaganie w jej pięknych, dużych oczach. Jestem skurwielem, który uważa kobiety za szmaty, i tak też je traktuje. Poluźniłem ucisk, żeby czegoś się o niej dowiedzieć. Mimo, że wiem na jej temat wszystko, dam jej szansę się wykazać. Sposób w jaki na mnie patrzyła, mierząc wzrokiem moje ciało, a później to jak seksownie zaczęła poruszać sie na rurze rozjebał mnie doszczętnie. Żadna suka nie wywołała we mnie tyle emocji co ona. Miałem wiele dziwek, ale żadna, żadna z nich nie jest w stanie dorównać małej, słodkiej Isobel. Wiedziałem, że będzie moja. Nawet jeśli ona nie chce, mam to w dupie. Będę ją ruchał jak się patrzy, będzie moją dziwką, a jak uznam, że mi się znudziła, to skończę z nią, tak, jak z pozostałymi.
-Jak masz na imię?- zapytałem.
Nadal klęcząc przede mną próbowała odwrócić wzrok.
-Zapytałem jak masz na imię?- gdy tym razem odezwała się cisza nie wytrzymałem. Strzeliłem jej z otwartej ręki w prawy policzek. Dziewczyna w moment złapała się za piekące miejsce, wypuszczając ze swoich pięknych oczu, pojedyńczą łzę. Szarpnąłem mocniej za włosy i postanowiłem rozegrać to inaczej
-Próbowałem być miły, ale Tobie najwyraźniej to nie odpowiada. Albo teraz mi odpowiesz i jakoś się dogadamy, albo będziesz żałować dnia i godziny, że nie wykorzystałas swojej szansy. Patrzę na jej szeroko otwarte oczy, które patrzą na mnie ze strachem jak i niedowierzaniem. Myśli, ze sobie kurwa żartuje? Patrząc jej prosto w oczy, mocniej zaciskam palce na jej kurewsko słodkiej szyji. W głowie mam obraz, gdzie liżę ją, zasysam i gryzę, zostawiając na Niej swoje ślady. Już jestem w stanie wyobrazić sobie jak te słodkie, duże usta, będą ssały mojego kutasa. Jak jej ciasna cipka, bedzie się na nim zaciskać, a Ona będzie krzyczeć z bólu i rozkoszy, jaką jej dam. Otrząsnam się z myśli, które bardziej potęgują moje podniecenie, po czym ponownie zwracam na nią uwagę. Mocniej zaciskam pięść na jej włosach, dając jej tym sygnał, że moja cierpliwość się kończy.
CZYTASZ
Ostatni Taniec - ZAWIESZONA
RomanceCo zrobisz gdy przed Tobą stanie diabeł we własnej osobie? Jak się zachowasz? Historia pełna namiętności, miłości, nienawiści i pasji. Dwójka ludzi. Dwa różne światy. Jak wiele będą musieli znieść i ile razy będą siebie niszczyć, by osiągnąć swoje...