F

755 132 53
                                    

(یه عکسه دیگه از کریس)هاته هاتتههه

+امیدوارم دلیله کاااملا منطقی ایی داشته باشی کریستین کابلو.

اریا همونجور که راه میرفت غر میزد.

کریس چشمی چرخوندو بنده ی کولشو بالاتر کشید:اِری...دلیلی نداره فقد اینجوری باهام رفتار نکن.باشه؟خواهش میکنم..

وقتی هردوشون به کافه تریای مدرسه رسیدن نشستن پشته میز

اِریا دستی توی موهاش برد و تکونشون داد:دلیل که البته داره و تو تا زمانی که به من نگفتی دیشبو امروز صب کدوم گوری بودی من به همین اخلاقع سگم با تو ادامه میدم....هی زوفی برو یه میلک شیک واسم بیار..

اینو به دختری که داشت از کنارش رد میشد گفت و پولو توی دستش گزاشت.زوفی سری تکون دادو رفت.

-هییی زوفی صب کننننن...منم قهوه میخام ..بعدن پولشو بهت میدم..

زوفی با عصبانیت برگشت(با صدای جیغ جیغی):مگه من گارسونممم؟؟؟؟درضمن پول نداری چیزی نخور.

کریس هوفی کشیدو سرشو روی میز کوبید.
اِریا با اخم خنده ایی به حالته مزخرفه دوستش زد اما هنوز پوزیشن عصبانیشو نگه داشته بود.

-اوکی باشه..دیشب دعوام شد با خانوادم رفتم بار موادومشروب زدم...

+اینکارارو همیشه میکنی ..اما انگار یه چیزی هس که نمیخای بگی..

کریس فحشی زیره لب به اِریا داد که از خودشم بیشتر میشناسش.

-رزی رو دیدم..و ببین من مست بودم بخدا اگه هوشیار بودم اونکارو نمیکردم اصن نفهمی....

اِریا مشتی روی میز زد :داری میگییی تو دیشببب با رزییی سکسسس داشتییییی؟؟؟؟؟

کریس دستاشو دو طرفه سرش برد:ا..اره مثه اینکه

اگه میگفت از اِریا نمیترسه بزرگترین دروغ رو گفته بود.

اِریا چنتا نفسه عمیق کشید:اوکی اوکی اوکی خب بعدش چی شد؟

-هیچی بهش گفتم که فراموش کنه فقد یه شب بوده و دیگه همو نمیبینیم.

+وات د فاکککک.. باشه دیگه نمیبینیش اونم قبول میکنع؟

-اره میکنه اگه نمیکرد همون دفعه ی اول نمیکرد من فقد نیاز داشتم از لحاظ جنسی خودمو خالی کنم ..میدونی خب خیلی وقت بود ک----

+اوکی باشه باشه فهمیدم چی میگی نمیخاد ادامه بدی..

اِریا سرش پایین بود که با اوردنه میلک شیکش چشاش برق زدن.

+مرسی زو....

-چی میخای دنیل؟

دنیل توجه ایی به کریس نکرد:سلام اِریا.

اِریا موهاشو پشته گوشش زد:سلام؟؟

کریس که اون بین حالش از جَوشون بهم خورده بود بلند شد از روی صندلی:برو پی کارت دنیل اِریا با تو رل نمیزنه..اگه میخای لاس بزنی که بلد نیستی بهتره وقتتو تلف نکنی دنی گمشو..

𝑺𝑻𝑶𝑳𝑬 𝑴𝒀 𝑯𝑬𝑨𝑹𝑻Where stories live. Discover now