H

643 127 72
                                    

(تام سایکر)*میدونم این اسمه واقعیش نیس.. ایش*

:"اِریا...صبر‌کن حداقل."

اِریا با حرص وایساد و به تام که دستاشو روی زانوهاش گذاشته و نفس میگیره نگاه کرد.

:"چی میخوای سایکِر."

تام انگشتشو بالا اورد و از اِریا خواست تا نفساش سره جا بیان.که باعث شد اِریا زیره لب بگه:"مثلن ورزشکاری."
و دهن کجی ایی بهش کنه.

:"وای دختر..چه سرعتی داری."

تام گفت و موهایی که توی صورتش ریخته بودن و بالا زد.که یه لحظه اِریا توی دلش گفت که قیافه ی پسره ی روبروش خیلی هم بد نیس.

اِریا دست به سینه منتظره حرف تام بود و جوری نگاهش کرد که تام خود به خود شروع به حرف زدن کرد.

:"اممم..من دوتا بلیت سینما گرفتم..و امشب فیلم خوبی داره..خواستم بدونم تو باهام میای؟"

اِریا لباش خط شد و به صورت نمایشی دستشو زیره چونش گذاشت و همونطور که چشماشو ریز کرده بود گفت:"بزار ببینم...من چندمین دختریم که قراره این درخواستتو رد کنم؟"

تام دستاشو به نشونه ی نه توی هوا تکون داد و گفت:"اصلن اینطور نیست اِریا...من مستقیم پیش تو اومدم...حاضرم قسم بخورم."

اِریا خندید و به پشته سره تام با انگشتش اشاره کرد.

:"فک کنم کریس مشتاق تر باشه که باهات بیاد..."

تام با ترس پشته سرش رو نگاه کرد و با التماس توی چشمای اِریا خیره شد.
اِریا تا زمانی که کریس بهشون برسه خندید.

:"تام سایکر...این طرفا؟"

تام ابه دهنشو قورت دادو گفت:"هی کریس."

کریس اخمی کرد و روبه اِریا گفت:"باز پا پیچت شد؟"

اِریا با لبخند سرشو به نشونه ی نه تکون داد و گفت:"کاری بهش نداشته باش کریس..میخوام امشب باهاش برم سره قرار."

کریس اخمش غلیظ تر شد و تام با تعجب به اِریا خیره شد.

:"کدوم گوری میخوای بری؟"

اِریا متقابلن اخم کردو گفت:"کریس...بابام نصف تو بهم گیر نمیده..گفتم که میخوام بیشتر باهاش اشنا شم.پسره جالبیه."

کریس دهن کجی ایی کرد و خواست توی صورت تام که با یه لبخند جذاب به اِریا نگاه میکرد مشت بزنه که صدایی مانعش شد.

:"کریس."

کریس پشته سرش رو نگاه کرد و با دیدن دخترکه شیرینی که با لبخند فرشته گونه ایی سمتش میومد بدنش سست شد.

اِریا با تعجب به کریس نگاه کرد و گفت:"خوبی تو؟"

کارا جلو اومد و با لبخندی که تموم دندوناش معلوم بود دستشو جلوی کریس کشید تا باهاش دست بده.

𝑺𝑻𝑶𝑳𝑬 𝑴𝒀 𝑯𝑬𝑨𝑹𝑻Where stories live. Discover now