~♡♡♡~
,,Promiň mi to přepadovku minulou noc," řekla vážně Veronica a nenápadně chytla Marcusovu ruku. Dvojčata šla zase s Veronicou do školy a zase to vypadalo tak, že oni dva spolu a Martinus byl zase odstrčený. Byl za nima a hlavu měl sklopenou. ,,Byla jsem prostě jen překvapená,"
,,Neboj, promluvíme si o tom nikdy jindy," Marcus jí překvapivě odpověděl s úsměvem na tváři.
Veronica se zatvářila smutně, když si vzpomněla na tu chvíli, jak Marcus ji nechal a šel někam s Martinusem. Veronicu to ranilo u srdce, podívala se dozadu na Martinuse, který rychle odvrátil pohled na nějaký obchod, kterým procházejí.
,,Hej, Marcusi,-" promluvil najednou Martinus, ale byl přerušen Veronicou;
,,Marcusi?"
,,No?" otočil se na Veronicu, která se zlomyslně usmívala.
,,Zajděme si někam. Třeba do kina," více se natiskla na Marcuse, který si ji prohlížel zvědavě.
Mladší těžce vydechl. Nebyl si jist, jestli to dělá jeho kamarádka schválně, že mu skáče do řeči a hlavně, že si před ním domlouvá rande.
,,No.." protáhl to Marcus, který se nervózně poškrábal na zátylku. ,,Tak jo," mladší zůstal stát na místě a zklamaně si povzdechl.
,,Super! Jsem tak ráda," zasmála se Veronica svým zvonivým smíchem, zatímco Martinus měl svou ruku na svém srdci, které ho nejvíce bolelo.
Mladšího začaly štípat slzy v očích. Několikrát zamrkal a podíval se na pampelišky, které byly skoro vedle něho. Připomněly mu několik vzpomínek.
Veronica běžela napřed. Marcus se ale zastavil, když zaregistroval, že mladší nejde s nima. Otočil se za sebe a zahlédl Martinuse, jak se těžce nadechuje.
Oba spolu vytvořili oční kontakt, nikdo z nich se nehýbal a jen sledovali toho druhého.
Veronica se nakonec zastavila a se smíchem se na ně podívala; ,,Hej, co to vy dva provádíte?" z dálky na ně zamávala rukou. ,,Pospěšte si!"
Marcus se otočil na Veronicu, ale nic neřekl, zůstal stát na místě.
,,Marcusi...já.." ujal se slov mladší, když se začal cítit dost trapně. ,,Já.." projel vlak a tak na ně nebylo vidět. Veronica je už neviděla.
Mladší řekl několik důležitých slov, které ale Marcus neslyšel kvůli vlaku. Mladší se za nim rozeběhl a spojil jejich rty v jedny.
~♡♡♡~
Ahoj!
Doufám, že jste ve škole dostali nějaké pěkné známky ( ◠‿◠ )Jen kdybyste věděli, jaký konec jsem se rozhodla sem dát...
~Locika💙 XDD