~♡make it right♡~

333 46 11
                                    

~♡♡♡~

,,Ne to není," špitl mladší přidušeně do Marcusova ramena. ,,vůbec to není v pořádku, Marcusi!"

Nějakou tu dobu se objímali v kostele a naprosto zapomněli na běžící čas.

___

Mladší si připravoval na hodinu a úplně ignoroval své spolužáky, kteří se s ním chtěli bavit.

,,Martinusi, teď máme hudebku!" oznámila mu blondýnka z první lavice. Usmívala se a hrála si s konečky svých vlasů.

,,Jasně, už jdu," odpověděl mladší a falešným úsměvem na tváři. Neměl nějak náladu všem dávat najevo, že je v pohodě a že si užívá života. To by lhal lidem a hlavně sobě. ,,hej, kde je Veronica?" zeptal se Martinus ještě, když se porozhlížel po třídě a jmenovanou osobu nedokázal vyhledat mezi svými spolužáky.

,,Netuším," odpověděla blondýnka. ,,před minutkou tu ještě byla,"

,,Oh.." Martinus si tiše povzdechl a sklopil pohled ke svým učebnicím, které se válely na zemi.

Asi je nervama opustil.

___

Marcus se náchazel s Veronicou v upuštěné třídě 3A. Bylo štěstí, že tato třída se opravovala a nikdo neměl povoleno tam chodit. Ale přeci jen, Marcus je Marcus a on rád porušuje pravidla.

,,Promiň, ale on je pro mě tím pravým," Marcus se přiznával Veronice o své orientaci.

,,To nemůžeš.." špitla tmavovlasá, rukou si podpírala bradu a svůj pohled nechala padat do země.

,,Je to tak," oddechl si úlevně starší. ,,je mi to líto,"

Veronicu nesmírně bolelo srdce, protože ona měla na něj už víceletej crush a když dostala možnost s ním chodit, tak byla nejšťastnějším člověkem a cítila se pohádkově, ale najednou se její sen a hlavně realita - o životě s tou osobou - se nadějně rozpadá.

,,Říkal jsi, že mě budeš milovat, ať se stane cokoliv," mluvila Veronica zlomeně. Nebyla smutná, ale naštvaná. Více se v ní mísil vztek. ,,i to byla lež? A proč mi to říkáš zrovna teď?!" zařvala.

Martinus procházel chodbami a když šel kolem třídy 3A, tak se zastavil. Ten řev patřit Veronice.

,,Veronico.."

,,Marcusi!" zařvala znovu. Martinus mlčky vstoupil do opuštěné třídy, kde jsou oni. Zastavil se ve dveřích, píchlo ho u srdce, když tam viděl i Marcuse. ,,A pak.. proč jsi se mnou šel do hotelu?" vyptávala se Veronica. Nikdo z nich si Martinuse nevšiml. ,,Moment.. takže ty vlastně miluješ-"

,,Na tom nesejde!" zvýšil hlas i Marcus. Mladší rychle šel ze třídy a zabouchl dveřmi, načež se Marcus s Veronicou otočili ke dveřím.

,,Martinusi.." špitl starší a běžel za ním.

~♡♡♡~

Ale notak, Veronico, vzchop se a kašli na nějakýho Marcuse~~

Btw., LAUV NAZPÍVAL S BTS PÍSNIČKU A OMG SJDHGDHDHDHDDHDHDH
*stahuje si ji do mobilu*
Jsjsjsdnnsnsndymdmdmskjxjsks

~Make it right, Locika XDD💙

i love my younger brother✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat