İşlemler tamamlanmış yarın yeni okuluna başlayacaktı. Arabaya binmiş eve giderken camdan yolu izlemeye başladı hüzün çökmüştü içine" geçecek her şey daha güzel olacak " diye geçirdi içinden umutluydu yeni okulu iyi gelecekti ona.
Sabah olmuş yeni okuluna gitmek için hazırlanmıştı. Kahvaltısını yaptıktan sonra çantasını aldı ve ayakkabısını giyerek evden ayrıldı. Babası okula bırakmış ve iyi şans dilemişti. Etrafı inceleyerek ürkek adımlarla okulun bahçesinden içeriye girdi. Şu zamana kadar her şey normal ve güzel gidiyordu yeni arkadaşlarıyla tanışmış hatta öğlen yemeğini bile beraber yemişlerdi. Okuldan almaya babası İsmail Bey gelecekti ama geç kalmıştı . Biraz daha bekledi sonra telefonunu cebinden çıkararak babasını aradı meşgul çalıyordu. Daha fazla beklemek istememişti dolmuşa bindi ve eve doğru gitti. Eve geldikten sonra babasına bakındı ama görememişti annesine " anne babam gelmedi mi? Okuldanda almaya gelmedi beni " dedi annesi de " bilmiyorum ki aradım ulaşılamadı ama endişelenme gelir birazdan işi uzamıştır. " diyerek cevap verdi Simay annesinin söyledikleriyle biraz olsa rahatlamıştı babası onun en kıymetli varlığıydı ona bişey olmasını istemiyordu ama bu aralar babası fazla çalışıyordu ve dolayısıyla da yoruluyordu simay ise bu duruma çok üzülüyordu.
Aradan çok geçmeden İsmail bey gelmişti simayda babasının gelmesiyle sofrayı hazırlayan annesine yardım etti. Yemeği yedikten sonra biraz oturdular simayın uykusu gelmişti uyumak için odaya gitti balkonun kapısını kapatmak için ilerlediğinde aklına bir kaç gün önceki yaşadıkları gelmişti gözleri buğulanmıştı biliyordu unutmak kolay olamayacaktı ama unutmak için elinden geleni fazlası ile yapacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin İzleri
ChickLitSimay aynı liseden aşık olduğu Yusufunda ona aşık olduğunu sanıyordu oysaki gerçekler bambaşkaydı... Mahvolan bir hayat yaşadıklarıyla ayakta kalmaya çalışan genç bir kız tam mutlu oluyorken yaşanılan olaylar beklenmedik gelişmeler hepsi bu kitapta.