Otele geldiklerinde Simay Atakana dönerek " kahve için çok teşekkür ederim umarım ilerleyen zamanlarda tekrar birlikte kahve içme fırsatı bulabiliriz."
Atakan bakışlarını kendisine bakan bir çift göze çevirerek " nedense içimden bir ses o fırsatı yakalayacağımızı söylüyor ha bu arada asıl ben teşekkür ederim bana eşlik ettiğin için "dedikten sonra simay memnuniyetle gülümseyerek " her zaman " dedi ardından kendine uzatılan ele baktı. Atakan avcunu açarak " bu benim numaram hani sende bana vermiştin ya düşündümde benim numaramda sende bulunsun belki aramak istersin " dedi ve simayın kağıdı almasını bekledi. Simay nazikce kağıdı aldı cebinden telefonunu çıkartarak kılıfının arkasına koydu .
Atakan " Belki vedalaşmaya fırsatımız olmaz o yüzden sana numarayı şimdi verdim ne zaman birşeye ihtiyacın olursa hiç çekinmeden saat kaç olursa olsun ara tamam mı ? " diye sordu.
" Tamam ama söz ver sende beni arayacaksın elimden geleni fazlası ile yaparım."
Bunun üzerine Atakan kafasını sallayarak onayladı ve " söz " dedi.
İki dost birbirleri ile vedalaştıktan sonra otelden içeri girerek ayrıldılar.Simay anne babasının yanına giderken telefonu çalmaya başladı. Arayan annesi idi " efendim anneciğim." dedi ardından yürümeye devam etti. Gülfem hanım " kuzum biz kahvaltımızı yapıyoruz sen nerdesin ? " diye sordu bunun üzerine simayda " şimdi geliyorum." diyerek aramayı sonlandırdı. Anne babasının yanına geldiğinde onu bekleyerek daha kahvaltıya başlamadıklarını gördü hemen sandalyeyi çekerek " günaydın özür dilerim sizi beklettim." dedi ve oturdu Gülfem hanım " sanada güzelim merak ettik seni nerede kaldın ? " diyerek endişeli bir şekilde sordu kızını gerçekten çok merak etmişti.
Ailecek kahvaltıdan sonra yolcu yolunda gerek diyerek otelden ayrıldılar. Simay son kez Atakanı görmek için bakındı ama göremedi otelin dışında olduğunu düşünerek resepsiyona elindekini Atakana vermesini rica etti ve otelden ayrıldı.
Çok güzel vakit geçirmişti ama artık veda vakti idi.Yola çıkalı tam 2 saat olmuştu ve Simayın aklında tek soru acaba Atakan kutuyu aldı mı ? Aldıysa neden hala aramadı ? En iyisi mola verdiklerinde onu aramaktı aslında şimdimi arasam diye düşündü ve anında vazgeçti babasının yanında hayatta konuşamazdı. İsmail bey aslında anlayışlı bir insandır ama neticede kız babasıydı.
O sırada Atakan da dışarı çıkmak için odasından çıkmış gidiyordu arkadan resepsiyonun ona seslendiğini duydu arkasını dönerek resepsiyona ilerledi.
" efendim arkadaşınız Simay hanım bunu gitmeden önce size bıraktı bu paket size buyrun." diyerek elindekini Atakana uzattı bunu hiç beklemeyen Atakan resepsiyona teşekkür ettikten sonra paketide alarak oradan ayrıldı.
Pakedi açmak için bir yere oturdu ve pakedi açtı. İçinde küçük sade ama güzel bir kutu vardı kutunun üstündede bir not vardı " içimden geldi umarım beyenirsin :) " yazıyordu. Notu okuduktan sonra kutuyu açan Atakan uç kısmında adının yazılı olduğu siyah taşlı tesbihi eline alarak baktı çok beğenmişti çok güzeldi yüzüne o kocaman gülümsemesini kondurarak cebindeki telefonunu çıkardı sakar kız diye kaydettiği Simayın numarasının üstüne basarak aramak istedi aklına gelen ihtimal ile kapattı ve bir mesaj yazdı.Kafasını cama yaslamış yolu izleyen Simay arabanın içini dolduran bildirim sesi ile kafasını camdan ayırdı ve telefonun şifresini açarak gelen mesaja baktı mesaj Atakandandı Simayda onu gamzeli bey diye kaydetmişti.
Gelen mesajı açtı okumaya başladı " içinden gelen bu hediye bu zarif düşüncen beni çok mutlu etti gerçekten tesbih çok güzel çok beğendim teşekkür ederim sakar kız."Simayda hemen cevap olarak " beğenmenize sevindim gamzeli bey kısada olsa güzel vakit geçirdik çok iyi iki ardakaş hatta dost olduk arkadaşlığımız hep sürsün olur mu ? " diye yazdı ve yolladı.
Mesajı okuyan Atakan " olur :) bu arada aslında arayacaktım ama müsait değilsindir diye aramadım rahatsız etmedim değil mi ?" mesajını yolladıktan sonra kucağındaki kutuyu ve hediyesini aldı odasına çıkmak için kalktı.
Simay gelen mesaj ile telefonunu bir kez daha eline aldı mesajı okudu " hayır rahatsız etmedin. " yazarak yolladı.
Atakan Simayı rahatsız etmediğinin memnuniyeti ile " sevindim sana iyi yolculuklar kendine dikkat et sakar kız :) " yazdı.
Mesajı okuyan Simayın Atakanın ona sakar kız diye hitap etmesi hoşuna gitmişti.
" sende kendine dikkat et gamzeli bey :) " diye yazdığı mesajı yollamasının ardından telefonunu elinden bırakarak yolu izlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin İzleri
ChickLitSimay aynı liseden aşık olduğu Yusufunda ona aşık olduğunu sanıyordu oysaki gerçekler bambaşkaydı... Mahvolan bir hayat yaşadıklarıyla ayakta kalmaya çalışan genç bir kız tam mutlu oluyorken yaşanılan olaylar beklenmedik gelişmeler hepsi bu kitapta.