- Kate już 7:30. Pora wstawać.
- Już wstaję.Zeszłam z łóżka i tatuś podał mi już gotowe ubrania. Była tam różowa spódniczka i biała koszula, biały skąpy biustonosz oraz białe skarpetki i różowe buty. Gdy się ubrałam zjadłam szybko naleśniki z dżemem. Wróciłam do pokoju aby wybrać rzeczy na noc do Alice. Tatuś oczywiście powierzał że to on mi wybierze. Dał mi dwie pary fioletowych spódniczek, różową i niebieską koszulkę oraz jeden różowy dość mocno wykrojony biustonosz i dwie pary różowych stringów. Jako piżamę zapakował bardzo krótkie spodenki i obcisły top. Wzięłam torbę oraz plecak i pojechaliśmy do szkoły.
Przed wejściem stała Alice. Pożegnałam się z tatą i pobiegłam do przyjaciółki z ostrożnością bo nadal nie miałam majtek.- Hejka!
- Hej Alice. Mój tata zgodził się na nockę!!
- To super. Moja mama idzie około 21 na imprezę więc dom będzie wolny a Margaret będzie u babci.
- Świetnie.Cały dzień odliczałam minuty do nocowania. O godzinie 13 poszłyśmy do domu Alice. Była tam jej mama która robiła dla nas obiad.
- Dzień dobry!
- Cześć mamo!
- Cześć dziewczyny. Kończę robić dla was zapiekankę. Za 30 minut będzie gotowa.
- Okej to my idziemy do mojego pokoju.Pokój Alice był bardzo przytulny. Miała duże łóżko, szafę, komodę, toaletkę oraz biurko. Obok biurka stała mała kanapa z fotelem i stolikiem. Położyłam moją torbę oraz plecak przy jednej ze ścian. Usiadłyśmy na kanapie i zaczęłyśmy grać w gry planszowe.
- Dziewczyny! Obiad gotowy!
Zeszłyśmy na dół gdzie mama Alice nakładała zapiekankę na talerze.
- Będziecie musiały zjeść same, bo ja wychodzę już.
- Okej mamo. Pa!
- Do widzenia!Zostałyśmy same i dokończylismy obiad. Potem zabraliśmy na spacer małego bernardyna. Po 2 godzinach spacery wróciliśmy do domu. Była już 16. Alice dała jedzenie psiakowi a my poszliśmy na górę. Na laptopie włączyliśmy Netflix i oglądałyśmy seriale do 19.
- Alice! Ja idę się umyć!
- Okej... A nie chciałabyś... Ze mną?...
- Ummm... Pewnie!Poszłyśmy razem...
Nie wiem co mam napisać w tym rozdziale więcej więc to jego koniec ale się poprawie :)
CZYTASZ
Ohh... My Little Baby
Novela JuvenilOjciec Kate nie ma pieniędzy na spłatę ogromnego kredytu. Ma dwa wyjścia. Zostać zabitym lub oddać piękną córkę. Co wybierze? #1- lover 10.11.2019 #2- daddy 30.10.2019 #3- daddy 27.10.2019 #12- daddy 23.10.2019 #17- daddy 15.10.2019