«Και αν πέσεις στην παγίδα, μάλλον ξέχασες να σηκώσεις του εαυτού σου την ασπίδα»
- • -
Το μαγαζί ήταν σχεδόν γεμάτο και σαν μέρος θύμιζε στέκι αντροπαρεών που ήθελαν να περάσουν λίγο χρόνο μόνοι τους μακριά από τις γυναίκες τους. Ήταν ευρύχωρο, με ξύλινα τραπέζια σε κάθε τετραγωνικό του και γωνιές με μπιλιάρδα και στόχους για βελάκια. Κάτσαμε σε ένα από τα τραπέζια που βρισκόταν κοντά στα παιχνίδια και βγάλαμε τα πανωφόρια μας, κρεμώντας τα από τις καρέκλες.
Ο Ρικ έκανε νόημα σε έναν από τους σερβιτόρους και όταν εκείνος ήρθε του έκανε μια σύντομη αγκαλιά. Φαινόταν να τον γνωρίζει αρκετά καλά.
«Λοιπόν, τι θα θέλατε να σας φέρω;» Ρώτησε ευγενικά
«Ένα τσάι παρακαλώ» είπε η Λια με ένα χαμόγελο
«Εγώ θα ήθελα μια παγωμένη μπίρα» συνέχισε ο Ντάνιελ
«Εγώ θα ήθελα να δοκιμάσω μια τζιντζιμπίρα» είπα ενθουσιωδώς
«Και εγώ θα ήθελα ένα ουίσκι διπλό, με τέσσερα παγάκια» είπε και ο Ρικ, ολοκληρώνοντας την παραγγελία μας
«Έρχονται αμέσως» είπε ο σερβιτόρος με ένα χαμόγελο στα χείλη
Και με αυτή την κουβέντα απομακρύνθηκε από το τραπέζι μας και περπάτησε πίσω στο μπαρ για να ετοιμάσει τα ποτά μας. Λίγα λεπτά αργότερα επέστρεψε στην παρέα μας με ένα δίσκο στα χέρια του. Αφού σέρβιρε στο καθένα από εμάς το ρόφημα του, γέμισε τα ποτήρια μας με νερό και άφησε στο κέντρο του τραπεζιού ένα μπολάκι με σνακ ρυζιού.
«Καλή σας απόλαυση» είπε και έφυγε ξανά
Πήρα το ποτήρι με το ποτό στο χέρι μου και ήπια μια γουλιά προτού σηκωθώ όρθια για να παίξουμε το παιχνίδι με τα βελάκια. Αν και δεν είχα την παραμικρή ιδέα πως παιζόταν. Η Λία σχεδόν πέτυχε το κέντρο του στόχου ενώ ο Ρικ στόχευσε και πέτυχε λίγο πιο κάτω από εκείνη. Ο Ντάνιελ από την άλλη έριξε το βελάκι του ακριβώς πάνω στο κέντρο, γεγονός που τον έκανε να χαμογελάσει διάπλατα λες και ήταν κάποιος πρωταθλητής.
Όταν ήρθε η σειρά μου να παίξω, το χέρι μου έτρεμε ασταμάτητα την ώρα που σήκωσα ένα από τα βελάκια. Προσπάθησα να το πετάξω ωστόσο γλίστρισε από τα δάχτυλα μου και έπεσε στο πάτωμα κυλώντας κάτω από το τραπέζι μας. Τότε ο Ντάνιελ γονάτισε ελαφρώς σηκώνοντας το και κοντοστάθηκε από πίσω μου στηρίζοντας το στέρνο του στην πλάτη μου. Έπειτα ακούμπησε το σαγόνι του πάνω στον ώμο μου και ένωσε τις παλάμες μας τοποθετώντας το βελάκι πίσω στα δάχτυλα μου.
YOU ARE READING
Χάβεργκορτ
ActionΒιβλίο πρώτο από την τριλογία: Υπάρχει ένας κόσμος, μακρινός και απομονωμένος από τον δικό μας όπου η μαγεία, οι λυκάνθρωποι και οι βρικόλακες δεν είναι μονάχα ένα παραμύθι. Ένας κόσμος όπου εκπαιδεύεσαι για την σκοτεινή πλευρά της πραγματικότητας. ...