«Και αν σε κίνδυνο βρεθείς
άκουσε καλά τον κρότο της σιωπής»- • -
Με κοίταξε κατάματα με μια απάθεια να καθρεφτίζεται σε όλη την έκφραση του προσώπου του. Έπειτα άφησε ένα γρύλισμα να του ξεφύγει την ώρα που καθάριζε το υπόλοιπο του λεκέ που υπήρχε πάνω στη βαμβακερή μπλούζα του.
«Καλό θα ήταν να είσαι πιο προσεχτική άλλη φορά» είπε ο Ντάνιελ ψυχρά
«Λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό. Ειλικρινά δεν το ήθελα»
«Ότι πεις. Απλά πρόσεχε που πηγαίνεις»
Αφού εξέφρασε την γνώμη του, πήρε το δίσκο με το φαγητό του στα χέρια και έφυγε δίχως να μου ρίξει δεύτερη ματιά. Κούνησα το κεφάλι μου απαξιωτικά για την συμπεριφορά του καθώς γέμισα ξανά το ποτήρι μου με χυμό και στην συνέχεια το τοποθέτησα πάνω στο δίσκο. Αφού πήρα το μεταλλικό αντικείμενο στα χέρια μου σκάναρα το μέρος για να δω που βρισκόταν η παρέα μου. Μετά από λίγο εντόπισα την Λια να κάθεται στην άλλη άκρη του δωματίου, να με κοιτάζει και να χαμογελά. Δίχως να χάνω χρόνο την πλησίασα.
«Έλα εδώ, κάθισε κάτω» είπε ενώ χτύπησε με την παλάμη της ελαφρώς την θέση δίπλα της
Με μεγάλη μου χαρά έκατσα κάτω και άρχισα να τρώω το φαγητό μου ενώ κοίταζα γύρω μας, αναζητώντας τον Άσερ. Προς μεγάλη μου απογοήτευση δεν τον έβλεπα πουθενά. Είχα σχεδόν τελειώσει την σούπα μου όταν άκουσα μια φωνή να μιλάει στο μεγάφωνο.
«Παρακαλούνται όλοι οι κυνηγοί να προσέλθουν στα εκπαιδευτικά γήπεδα μάχης. Επαναλαμβάνω. Όλοι οι κυνηγοί να προσέλθουν στα εκπαιδευτικά γήπεδα μάχης» ανακοίνωνε η φωνή της γραμματέας
Η Λια με κοίταξε γεμάτη απορία ενώ εγώ απλώς αγνόησα τα πάντα και σηκώθηκα όρθια. Πέταξα το υπόλοιπο του γεύματος μου στο κάδο των απορριμμάτων και στην συνέχεια εξήλθα από το δωμάτιο με προορισμό τα γήπεδα. Μόλις έφτασα εκεί παρατήρησα πως ο χώρος ήταν γεμάτος μαθητές που είχαν κάνει παρέες μεταξύ τους κι συζητούσαν. Τότε είδα την γνώριμη κοκκινομάλλα να μου κάνει νόημα και αμέσως περπάτησα προς αυτήν.
«Καλώς την» είπε με μια τσιριχτή φωνή
«Χαίρεται ξανά. Δεν σε είδα στο μεσημεριανό»
«Ε ναι δεν ήρθα, έμεινα στο δωμάτιο να συμμαζέψω τα ρούχα μου»
«Ησυχία όλοι!» Φώναξε ξαφνικά με ένα αυστηρό τόνο στη φωνή του ένας μεσήλικας
YOU ARE READING
Χάβεργκορτ
ActionΒιβλίο πρώτο από την τριλογία: Υπάρχει ένας κόσμος, μακρινός και απομονωμένος από τον δικό μας όπου η μαγεία, οι λυκάνθρωποι και οι βρικόλακες δεν είναι μονάχα ένα παραμύθι. Ένας κόσμος όπου εκπαιδεύεσαι για την σκοτεινή πλευρά της πραγματικότητας. ...