Κεφάλαιο εικοσιτέσσερα🗝

201 16 0
                                    

«Θάρρος και πυγμή, αυτό χρειάζεται για να παρμείνουμε ζωντανοί»

                                    - • -

Με το ζόρι μπορούσες και έβλεπες το περιβάλλον έξω καθώς υπήρχαν πάνω από εκατό άνθρωποι ή για την ακρίβεια πλάσματα έτοιμα να επιτεθούν. Ήταν εξαγριωμένοι και εχθρικοί ενώ στη μέση, μπροστά από όλους στέκονταν οι τρεις αρχηγοί. Ο Τζέραλντ ως αρχηγός των λυκανθρώπων, ο Χένρι ως των βρικολάκων, και φυσικά ο ένας και μοναδικός Ελίς Μπλάκ.

Η έκφραση του προσώπου του Άσερ μετατράπηκε σε φοβισμένη και με βιαστικές κινήσεις έτρεξε προς τον συναγερμό, ενεργοποιώντας τον. Ο ήχος της σειρήνας ήχησε σε όλο το σχολείο και σύντομα οι διάδρομοι πλημμύρισαν με τρομοκρατημένους μαθητές.

«Τι έγινε;» Ρώτησε η Λία ανήσυχα

«Δεχόμαστε επίθεση» είπα και ο στόμα της άνοιξε ορθάνοιχτα από το σοκ

«Τι πράγμα;! Για μισό λεπτό! Τι γυρεύεις εσυ εδώ;; Βασικά πως;;»

«Είναι μεγάλη ιστορία την οποία δεν έχουμε χρόνο να στην πω, πρέπει να παλέψουμε. Ντάνιελ, πρέπει να βρούμε τον Ρικ, Άσερ μείνε εδώ με την Λία μέχρι να γυρίσουμε. Κρύψτε το Σέρινστορντ» διέταξα και γνέψαν τα κεφάλια τους καταφατικά

«Εντάξει, ακολούθησε με Λία» είπε ο Άσερ νευρικά

Έπιασε τον καρπό της και την καθοδήγησε προς ένα στενό διάδρομο που οδηγούσε σε ένα μυστικό δωμάτιο, σε κοντινή απόσταση με το κύριο. Τότε έμπλεξα και εγώ το χέρι μου με του Ντάνιελ και μαζί κατεβήκαμε στους κάτω κοιτώνες προσπαθώντας να βρούμε τον Ρικ. Μετά από λίγη ώρα τον βρήκαμε να στέκεται μπροστά από την είσοδο του σχολείου και να προσπαθεί να κρατήσει τις πόρτες της κλειστές.

«Παιδιά βοηθήστε με» φώναξε και κατευθείαν τρέξαμε προς αυτόν

Βάλαμε τα δυνατά μας και την κρατήσαμε κλειστή για όσο περισσότερο μπορούσαμε. Ξάφνου ο Χένρι πήδηξε μέσα στο σχολείο σπάζοντας το παράθυρο πίσω του. Το γυαλί έσπασε σε χίλια κομμάτια γεμίζοντας το πάτωμα με αυτά. Ενα γρύλισμα δραπέτευσε από τα χείλη του και το βλέμμα του καρφώθηκε κατευθείαν στο δικό μου. Βημάτισα προς τα πίσω και άρχισα να τρέχω στην πλησιέστερη έξοδο.

Ο Ντάνιελ έτρεξε από πίσω μου αλλά ο Χένρι τον έριξε κάτω.  Αμέσως σταμάτησα στο βήμα μου και γύρισα για να τον βοηθήσω. Ωστόσο μόλις τους έφτασα ο Χένρι βύθισε τα νύχια του στο δέρμα μου και με πέταξε πάνω σε ένα από τα ξύλινα τραπεζάκια. Έπεσα στα κρύα πλακάκια με δύναμη και αυτό έκανε τον Ντάνιελ να εξοργιστεί. Μούγκρισε εκνευρισμένος, το χρώμα των ματιών του κοκκίνισε και οι κυνόδοντες του διογκώθηκαν.

Χάβεργκορτ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ