Pozor: Smut... ;)
(Pokud ho nechcete číst, přeskočte ho... <3)Zrovna jsem si vysvlékl Todorokiho tričko.
To samé jsem udělal s kalhoty a stál tam jenom v trenkách.
Před chvílí jsme dorazili domů.Najednou se otevřeli dveře a v nich nebyl nikdo jiný než Todoroki.
Stál tam také jen v trenkách a měřil si mě pohledem.
Cítil jsem se nesvůj a tak jsem s ruměncem na tváři odvrátil zrak.,,Už jenom z tvého těla, jsem k neudržení" Přišel ke mně blíž a políbil mě na krk.
Stále se tam nacházelo spoustu modřin od Rina.,,Bastard jeden" Zatnul čelist. Přejel mi prsty po krku a po modřinách.
,,Už se tě nikdo jiný, kromě mě, dotýkat nebude...nech mě ti ten krk očistit" Zašeptal mi do ucha a já dostal husí kůži.Jen jsem kývl hlavou a Todoroki mě strčil na postel.
Sedl si obkročmo na mě. Trošku jsem ztuhl, pohladil mě po tváři a políbil mě.
Uvolnil jsem se.
Sjel mi pusou na krk, který začal opečovávat.Zaklonil jsem hlavu, aby měl lepší přístup.
Líbal mně a sem tam se přisál.
Unikl mi jeden neposlušný sten...kousl jsem se do rtu.,,Chci tě slyšet" Zašeptal Todoroki a opět se přisál.
Hned na to sjel k mým bradavkám, které začal cucat a mnout v prstech.
Prohýbal jsem se v zádech a z úst mi unikli tiché steny.
Líbal mi břicho a pak se opět vrátil ke krku.
Začal mě líbat níž a níž...zastavil se u lemu mých boxerek.,,M-mám strach" Odvrátil jsem zrak.
,,Nemusíš se bát...budu opatrný, jak nejvíc to půjde... Věř mi" Usmíval se na mě a pak mě políbil.
,,D-dobře" Jestli někomu věřím, pak je to Todoroki. Ačkoliv jsem měl neskutečný strach.
Než jsem se nadál, ležel jsem pod ním kompletně nahý.
Styděl jsem se, neskutečně moc... Todoroki jako by četl mé myšlenky.,,Seš mnohem hezčí, než v mých snech" Zašeptal mi Todoroki. To se mu o mně zdá? Teď jsem se začal trochu bát.
Todoroki mi strčil dva prsty do pusy. Začal jsem je opatrně cucat. Když byli dost vlhké vyndal je.
Namířil je k mému vstupu a opatrně tam jeden strčil.Vykřikl jsem. Moc to nebolelo, ale byl to zvláštní pocit. Začal se ve mně hýbat a já se prohýbal v páteři.
Měl jsem pocit, že se nemůžu pořádně nadechnout.
Pak přidal druhý prst...opět jsem vykřikl, tentokrát jsem lapal po dechu...byl to neskutečně skvělý pocit.Prohýbal jsem se v zádech a kroutil se. Todoroki prsty různě kroutil a roztahoval mě.
Pak prsty zmizeli.Todoroki se nade mně naklonil a políbil mě.
Dal si své dlaně do mých a já ucítil tlak u svého vstupu.,,Poč-po...nghh...haa....aaah" Vykřikl jsem.
Todoroki do mně pronikl na jeden příraz.
Drtil jsem mu jeho ruce v mých a po tvářích mi stékaly slzy, opatrně je slízal.,,Uvolni se" Pošeptal a políbil mě.
Ačkoliv to šlo ztěžka, uvolnil jsem se...Pak si mě podepřel a poprvé přirazil.
Rozpustil jsem naše ruce a své si obmotal za Todorokiho zády.Bolelo to, ale nebylo to tak příšerné.
Začal se ve mně hýbat...šlo vidět, že se ovládal, aby na mě nešel moc rychle...jenže tohle tempo mě ničilo.,,P-pro-sím...v-víc" Zašeptal jsem mezi přírazi.
,,Moc rád" Odpověděl okamžitě.
Poté přirazil prudčeji...bolelo to jako čert.
Čím víc ale přiřážel, tím víc jsem si to užíval...
Stále mi tekli slzy, ale slast se dostávala na povrch.
ČTEŠ
Restart ✔
Fiksi Penggemar,,Začněme od znova" Podal mi ruku... ,,Jmenuji se Todorokiho Shoto...a rád tě poznávám" Váhal jsem. Dá se vůbec začít od znova? ,,Midoriya Izuku...Také tě rád poznávám" Usmál jsem se. Můžeme to zkusit... ----- /Příběh jsem psala tři roky zpátky...