Lauv - i like me better
Hava daha aydınlanmamıştı daha demek ki erkendi saat. Annemin çığlıklarıyla gözlerimi açtığımda homurdanıp yorganı biraz daha çektim üstüme çektim.
(Şimid diceksiniz Annen orda bağırıyor sen niye korkup gittimiyorsun. Sizin de çatlak bir Anneniz olsaydı sizde takmasızın.)
Sıcak yatağımdan çıkmak istemiyordum.
"Selim gel!"
"Noldu Canan?"
Babamın sesini duyduğum güldüm. Annem yine niye çıldırmıştı acaba.
"Masanın altında böcek var!"
Kılasik Annem bir insan küçücük böcekten korkar mı iyi ki Anneme çekmemişim.
Ayaklarımın soğuk parkelere değdirip içimin titremesini sağlarken saçlarımı karşıtırıp kalktım.
Hava daha aydınlanmamıştı daha demek ki erkendi saat.
Telefonumu alıp saate baktığımda saatin daha 07:00 olduğunu görmüştüm yani bizim çocuklaral daha gitmemize iki saat vardı.
Uykum olmadığı için üstümü değiştirip Odamdan çıktım.
Koridorda yürümeye başaldım mutfağan kapısından içeri kafamı uzatım Annem ve Babam kahvaltı yaparken buldum içeri girip "Günaydın deli Ailem" Dedim gülerek Babamın yanına gidip yanağına sulu bir öpücük bıraktım yerime geçtim Babama baktığımda bana gülüyordu "Günaydın canım kızım" Dedi azıma salatalık atarken öpücük atım kafasını iki yana salladı gülerek. Gülerek Anneme döndüm hayret bana laf atmadı bu kadın niye bana laf atmadı lan ölücem mi acaba "Günaydın kız?" Dedim üç saniye kafasını kaldırıp geri indirdi noluyor ya bu kadın niye bana durup dururken küstü şimdi bir kaç dakika düşündükten sonra. Aha Allah ben dün Annemin çay takımını bozmuştum bittim lan ben bu kadın şimdi beni bir ay süründürü birde bana der sende katır inadı var diye acaba kime çekmişim.
(Şimdi siz diyorsunu üç temizlik yaptırı bitter diğe işte öyle diğil. 😖 Bir ay boyunca evde ki bütün temizlik bende olur birde siz buna altın gününü ekleyin çorapları kokmuş kadınları saymıyorum birde bunların dedikoduları birde üstüne sürekli oğullarının fotoğrafları birde sevdiğin varmı sorula. Eyer birşey bulamasam hakınızı helel edin.)
Biraz düşündükten sonra buldum be buldum "Anne?" Dedim tabi bizim kinden ses çıkmadı "Anne biliyor musun bizim Nurtenin kızı vardı birtane Sezen hani bu kocaya kaçmıştı kime kaçtığını ben biliyorum" Dedim Barkın valla arada işe yarıyordu bize dedikodu anlatarak. Azıma peynir atıp Annem dönmüştüm bana bakıyordu gözlerini kısmış bir şekilde biliyordu ona bu dedikodu boşa vermem nasılda tanırmış kızını "Söyle kim miş?" Dedi merkala çayımı elime alıp "Biliyorsun boşa söylemem Anneciğim" Dedim Annem gözlerini kısıp bana baktı sinirli "Acaba sen bu sinsilikle kime çektin valla bilmiyorum?" Dedi Babam kısık bir sesle "Acaba kime?" Dedi ama ben duymuştum ben gülmemi bastırmaya çalışırken Annem "Birşey mi dedin hayatım?" Dedi imalı sesiyle Babam bana gözlerini belertip Anneme döndü "Hayır hayatım. Hadi ben kaçtım size afiyet olsun" diyip kaçtı Babam tabi biliyordu Canan sultanın gazabına uğrayacaktı birazdan kapı sesi geldiğinde dükkana gittiğini Anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seyoz | Mahalle Klasiği
Teen FictionSeyoz mahallesi herkezin iç içe olduğu, dedikoducu teyzelerin, bakkal amcanın, küçük çocukların mahallede koşuşturmacaları olduğu mahalle. Ömürlük dostluklar, samimi arkadaşlıklar, tabiki baş belası abilerimiz ve en önemlisi hayatlarını adıyacakları...