Berkay - Ele inat"Aleyna?!" Annemin yine bana bağırmaya başladığında göz devirdim. Elimdeki çöp poşeti yere koydum "Ne?!" Evet biliyorum çok kibarım.
Annem solonun kapısında elinde terlikle belirdiğinde derince yutkundum. "Kız bu salonu hali ne?!" arkaya bir adım atıp "Noldu ki?" yüzüme masum gülümseme koyarak. "Birde ne ne oldu ki diyor?! Kız gittiyimde evi sana böyle mi bıraktım?!" evet evi biraz bok götürüyor ola bilir.
Annemle babam köyde bir tanıdığımızın düğünü olduğu için köye gitmişlerde evi de bana bırakmışlar iki günlüğüne ama biz kızlarla evin içine sıçmıştık.
"Toplarım anneciğim" sesimi en tatlı şekilde yaparak söyledim. "Tabi yapıcan birde senin arkanı ben mi topliğicam" toplasa nolur sanki bir yerleri eksilir sanki "Kız arkamdan konuşma?!" şaşakınca annem baktığımda lan bu kadın müvecin mi? Valla bu kadından korkulur tövbe yarabbim.
~~~~~~~~~~~~
Elimdeki yastığı koltuğa açtığımda kendimi koltuğa bıtaktım valla canım çıktı arkadaş. Harbi evin içine sıçmışız da sanki ben bu evi kendim böyle hale getirdim bizim kızları bunu sormaz mıyım ben.
Telefonumu çaldığında arka cebime çıkardım telefonu Havva'nın aradığını gördüğümde hrmen telefonu açıp saydırmaya başladım.
"Lan pislikler, Allahın cezaları evin içine sıçtık da bu evi ben tek başıma tıpladım. Belim koptu be?!""Valla kulak zarım gitti?"
"Beter ol"
"Aaa kankacım ayıp ama aaa"
"Kısa kes ne istiyorsun çiyan?"
"Maç var ya kızım bu gün?"
"Lan o bu gün mü?"
"Evet hadi hazırlan gidelim?"
"Tamam"
Telefonu kapatıp merdivenleri hızlı hızlı çıktığımda annem hemen bağırmaya başladı hiç kaçırırmı bana bağırmayı "Kız yavaş?! Evi başımıza yıktın! Ben napıcam bu kızla?" annemin söylemelerini hiç takmayıp odama girdim hemen üstüme giyinip odadan çıktım.
Sokağın başına geldiğimde kızları karşı kaldırımda birşeyler konuşurken buldum hızla yanlarına gittim. "Bu kadar heycanlı ne konuşuyorsunuz?" Havva gelip girdi Melisa da öbür koluma Duru da Melisa koluna girdi.
"Şu aşağı mahallede Kaan var ya?" kafamı salldım "O senden hoşlanıyormuş kardeşim" bizim kızlar bana heycanlı şekilde bakıyorlardı çünkü Kaan bizim lise bütün kızlar Kaan hastaydı buna Havva dahil."Eeeee napiyim?" Havva kolumu cimcikledi "Ah?!" koluma ovuşturak Havva baktım kötü kötü hayvan etimi kopardı resmen "Ne dmek napiyim lan ben o çocuğu peşinde lise iki yıl koştum" gözlerimi devirdim "İyi kardeşim al senin olsun tepe tepe kullan" karşı kaldırma geçtik "Yok be ben artık sevmiyorum ama Allahı var yakışıklı çocuk" Melisa kafasını salladı Duru "Aleyna valla doğru çocuk taş gibi" derin nefes aldım "Of bu konuyu kapatsak?" Melsa gözlerini kısıp bana baktı "Yoksa sen birini mi seviyorsun?" Duru ve Havva hızla bana baktığında hemen kendimi korumaya geçtim "Hayır be yok öyle birşey olsa zaten size söylerim" Duru kafasını salladı Melisa önüne döndü Havva ama hala bana bakıyordu kafamı salladım ne var derecesinde bir süre daha bakıp önüne döndü kim bilir aklından ne geçiyor.
~~~~~~~~~~
Halı sağa geldiğimizde türbün kaynıyordu resmen bizim mahalle ve aşağı mahallenin bütün gençleri burdaydı. Türbünlere geçip oturduğumuz da Havva bana dürtü "Cansu da burda" arkamdan bir yeri gösterdi kafamı çevirip baktığımda bizim türbünde oturduğunu gördüm bu kız niye kendi türbünden oturmuyor arkadaş bu kararlı
Yiğit abi kafeslemekte.Bizim kiler ve karşı mahalledekiler çıktığında güçlü alkış tufanı koptu kafamı onlara çevirdim. Bizim kilere bize baktığında onlara gülümsedik. Barkın bana bakıp öpücük atığında kahkaha atıp bende ona öpücük atım valla bu çocuk deli. Gözü Yiğit abi kaydığında onun da ban baktığını gördüm gözlerimi hemen ondan çekip karşı takıma baktım Kaan göz göze geldiğim gözlerimi çektim hemen ondan bune ya ben bir yere bakamadım arkadaş.
Herkez kendi kalesinin önüne gidip konuşmaya başladığında Yiğit abi bakmaya başladım Piknik gününden sonra hiç konuşmamıştık aslında bizim mahallede çoğu erkeğe bin basardı. Birinin bana baktığını his ettiğimde kafamı sağa çevirdim Havva göz göze gelmem bir oldu gülümsiyerek bana bakıyordu hemen gözlerimi ondan çekip sahaya baktım kesin Yiğit abi bakarken görmüştü beni sıkıştırıcağana eminim. Biraz bana kayıp kulağıma eğilip "Bunu konuşucaz Aleyna hanım" gülümsiyerek önüne döndüğünde ben derince yutkundum işte şimdi sıçmıştım. ama bende Yiğit abi ne his ettiğimi bilmiyorum ki.
~~~~~~~~~~~~
Maç düdüğü çaldığında herkez hırsla maça odaklanmıştı biz her ay bir kere mahalle arası maç yapardık tabi bunun ucunda kaybeden takım karşı takıma istediği birşey yapardı. Ama bu sefer bizi ve karşı mahalle ne istediğinden haberim yoktu, bizim kızlarında haberi olduğunu sanmıyorum.
Maçın ikinci yarısına geçtiğimizde bizim kiler 1-1 maç gol atmak zorundalardı.
20 dakika sonra?
2-1
Maç bitme düdüğünü çaldığında bizi 3-2 yenmişlerdi karşı türbün alkış tufan koparken kızlarla hızla türbünden atlıyıp bizimkilerin yanına gittik Yiğit abi ve Semih abi çok sinirli duruyordu. Semih abi burnundan soluyarak konuştu "Nasıl yenildik şu veletlere?" Neslihan abla Semih abi yanına gidip omuzunu sıvazladı. Yiğit abi elini saçlarına götürüp saçlarını çekiştirdi "Sik**m böyle işi?!" biraz sesini yükselti sinirden bizde kızlaral morelimiz bozulmuştu bizimde şimdiye kadar hiç yenilmemiştik.
Karşı takım oyuncuları bizim yanımıza yaklaştığında Hepimiz onlara kiliylendik inşallah boş konuşup kavga çıkarmazlardı.
Kaan öne çıkıp" İyi bir maçtı" elini Yiğit abi uzattığında Yiğit abi Kaan yüzüne ve eline bakıp elini tutmadı. Kaan gülerek elini çekti. Semih abi demek istemesede onları tebrik etti "Tebrik ederim" Kaan kafsını salladı Aren öne çıkıp "Ne istiyorsunuz?" şimdi karşı takım bizden birşey isticekti. Kaan bana baktı bu niye bana bakıyor, bütün gözler bana döndüğünde Kaan Yiğit abilere dönüp "Aleyna bir akşam yemeği" bizim kızlar hep biraz ağızdan "Ne?!"
HERKEZE MERHABA! 🤗 YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
BİLİYORUM BÖLÜM KISA OLDU AMA BİR DAKİ BÖLÜMÜ UZUN YAZICAM SÖZ VERİYORUM. 🙈💜
❤️ EN KISA ZAMANDA DA BÖLÜM ATICAM SÖZ VERİYORUM. 🤓 BİRDAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞAKALIN. 😘💫🦄❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seyoz | Mahalle Klasiği
Teen FictionSeyoz mahallesi herkezin iç içe olduğu, dedikoducu teyzelerin, bakkal amcanın, küçük çocukların mahallede koşuşturmacaları olduğu mahalle. Ömürlük dostluklar, samimi arkadaşlıklar, tabiki baş belası abilerimiz ve en önemlisi hayatlarını adıyacakları...