Six

2.4K 237 32
                                    

Jeonjungkookie : Bunun sen olduğuna nasıl inanayım?

Çilekli_süt : İnanman için kafana silah dayamıyorum. Kendi kuruntuların

Jeonjungkookie : Kuruntularım? Şu an saçmalama dozunu kaçırdın

Çilekli_süt : O gerçekten benim vücudum ister inan ister inanma sana kalmış

Çilekli_süt : Mesela ben desem Jungkookie bana vücudunun bir fotoğrafını at

Çilekli_süt : Ben inanırım. Atabilirsin

Jeonjungkookie : Sen şu içtiğin sütü azaltsan mı?

Çilekli_süt : Amanın sen beni mi düşünüyorsun?

Jeonjungkookie : Ne seni düşüneceğim? Kendimi düşünüyorum. Senin yüzünden her gün beyin nöronlarımda ciddi anlamda azalmalar meydana geliyor.

Çilekli_süt : Kalbim çıtladı sesini duyan yok

Jeonjungkookie : Seninle daha fazla uğraşmak istemiyorum.

Çilekli_süt : Ben istiyorum
-mesajınız iletilmedi -

Çilekli_süt : Ne, hayır! Yine mi?
-mesajınız iletilmedi -

Çilekli_süt : Öyle olsun Jungkookie. Nasıl olsa başka sosyal medya hesabın var
-mesajınız iletilmedi -

Çilekli_süt : Stalklaya stalklaya bulurum ben seni :)))
-Mesajınız iletilmedi -

Okula yaklaştığında direksiyonu sağa çevirip boş bir park alanına park etti. Arabadan çıkarken çantasını sırtına atıp kapıyı kapattı. İleriden bağırarak gelen Taehyung'ı görünce selam verip ne dediğini dinlemeden okula gitti.

Gözleri Jimin'i ararken telefonu çaldı tekrardan. Sinirle alnını yoğururken diğer taraftan telefonu açmakla meşguldü.

İnstagramdan geldiğini görünce surat büzüp çantasına geri attı. Artık hangi hayranındaysa bugünlerde çok fazla mesaj geliyordu.

Ders zili çalar çalmaz pes edip sınıfa yürüdü. Kolundan birinin tutup çekmesiyle dengesini kaybedip yere düşecekken zor tutundu.

"Derdin ne senin!"

"Benden neden kaçıyorsun?"

Taehyung ciddi bir tavırla yüzüne bakarken Jungkook yutkunma hissini geri itekleyemedi.

"Ben senin arkanı toplamaya çalışayım, sen benden kaç." diye homurdandı ağrıyan başını tutarken.

"Yine sorun mu çıktı?"

"Sorun çıkmayan bir günümüz mü var? Bugün olanları sana anlatsam bir sorun daha çıkacak diye korkuyorum."

Onun bu telaşlı haline bir anlam veremedi. Korkudan eli ayağı birbirine dolanmıştı. Endişeli hali her şeyi açığa vururken sakince onun cümlesini bitirmesini bekledi. Soluğunu alamayan Taehyung, konuşurken fark etmeden kekeliyordu.

"Sınıftakiler Jimin'i sarmaş dolaş biriyle görmüşler."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 Çilekli Süt  - Yarı Texting - || Jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin