Fifteen

2.1K 194 82
                                    

Yüzünü kapsayan şapkasıyla salondaki çocuğa bakıyordu, ikisi. Jimin parmağını çocuğun yüzüne dikti.

"Seninle hiç tanıştık mı?"

Genç tırnaklarına üfleyip gelen soru karşısında oturduğu yerde dikleşerek cevapladı.

"Hiç sanmıyorum, beyefendi. Ben boyumdan büyüklerle takılıyorum."

Jimin anlamazca başını salladı. Taehyung mutfaktan çıkıp elinde sıcak kahveyle yanlarına oturduğunda şaşkınlıkla Jimin'i süzdü.

"Hey, Jimin neden hâlâ buradasın?"

"Jungkook bana özel ders verecekti."

"Peki, Namjoon hocanın sana yardımcı olacağına gayet eminim. Hiç ona sordun mu?"

"Evet, birkaç kez. İşleri olduğunu söyledi."

Taehyung ciddi bir tavırla başıyla onu onaylarken daha önce fark etmediği genci gördüğünde elindeki kahveyi dışarı püskürttü. Gencin baştan sona onu süzdüğünü gördüğünde rahatsız şekilde Jungkook'a sordu.

"O kim?"

Genç, Jungkook'un konuşmasına izin vermeden öne atıldı.

"Merhaba, sen Jungkook'un ev arkadaşı Taehyung olmalısın. Tanıştığımıza memnun oldum, ben..."

"Çocukluk arkadaşım."

Jungkook, gencin cümlesini devam etmesine izin vermeden konuştu. Herkes birbirini onaylarken Jungkook'un telefonu titredi.

Çilekli_süt: Çocukluk arkadaşı mı? Bula bula bu yalanı mı buldun djdjdmxk

Jeonjungkookie: Evimden defolup gider misin?

Çilekli_süt: Bizzat bu olaya tanıklık edeceğim.

Jeonjungkookie: Olay çıkarmana engel olacağım

Çilekli_süt: Göreceğiz

"Jimin!"

Jimin dalgınlıkla testten başını kaldırıp gence baktı.

"Jungkook'un bahsettiği kadar varmışsın."

"Jungkook size benden mi bahsetti? Hakkımda ne söyledi?"

"Neler söylemedi ki?"

Jeonjungkookie: Kes şunu!

Çilekli_süt: Ne yaparsan yap ama beni bunu yapmamdan alıkoyamayacaksın

Jeonjungkookie: Çilekli süt alsam bile mi?

Çilekli_süt: Yapabilirmişsin. Akıllı cocuk seni

"Siz ikide bir telefonlarla ne yapıyorsunuz?",dedi Taehyung şüpheli şekilde araya katılarak. Jungkook ayağa kalkıp mutfağa gitti. Genç sırıtarak Taehyung'a bakmaya devam etti.

"Öylesine."

Jungkook elinde üç kutu çilekli sütle döndüğünde bakışlar bu sefer onu buldu.

"Herkese benden çilekli süt!"

Gülümseyerek küfür eden arkadaşını susturdu. Taehyung sinirle dayanamadı ve ayağa kalktı.

"Başlarım şimdi çilekli sütüne. Neler oluyor burada? Jungkook'un çocukluk arkadaşı olsaydın, seni daha önce görmüş olurdum... Bir saniye sen şu kavgada beni yalnız bırakıp kaçan çocuksun!"

 Çilekli Süt  - Yarı Texting - || Jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin