Taehyung arkadaşının teklifine itiraz etmedi. Çünkü sarhoş olup başına iş açacağından korkuyordu. Jungkook, yan taraftan gelen sesle irkilmiş bakışlarını o tarafa çevirmişti. Taehyung'da, Jungkook'a uydu.
Bir grup çete Jimin'in başına toplanmış ve onu duvara kıstırmışlardı.
"Senden iğreniyoruz iğrenç gay, defol okulumuzdan! Jong Suk'dan da uzak dur!"
Jungkook duyduklarıyla şok üstüne şok geçiriyordu. Yanılmıyorsa yaptıkları sözlü şiddet az sonra ciddi anlamda bir kazışmaya neden olacaktı. Bunun için öğretmenlerin gidiş saatini bekliyorlardı. Taehyung'a bir yere gitmemesini ve onu beklemesini söyledi. Taehyung endişeye kapılıp Jungkook'u kolundan tutarak durdurdu.
"İkide bir şunu yapma Tae, bırakta gideyim."
"Öğretmenlere söyleyelim. Onlar halleder. Sen karışma, Jungkook. Canın yanacak!"
Yüzünü buruşturup Taehyung'ın kolunu kendisinden uzaklaştırdı. "Seni kırmak istemem ama gitmem gerek." der demez koşa koşa okulun arkasına gitti.
Taehyung etrafına bakındı bir süre. Ne yapacağını düşünürken hayatında hiç yapmadığı ve yapmayacağını düşündüğü şeyi gerçekleştirdi. Avazı çıktığı kadar bağırdı. Bağırmasına kulak misafiri olanlar memnuniyetsiz bir biçimde bilmeden atıp tutarken kolunda el hissettiğinde duraksadı. Sağına yavaşça döndüğünde kalbiyle birlikte aklınında durduğunu hissetti.
"İyi misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt - Yarı Texting - || Jikook ||
RomanceBilmeden nasıl sevdirdin kendini? Başlangıç : 11.10.2019 Bitiş : 28.10.2019