Seven

2.4K 220 58
                                    

Dağılan saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Dengesini sağlayamayıp diz kapaklarının üzerine düşmüştü. Hayal kırıklığı yaratan düşünceleriyle oracıkta çocuk gibi ağlamamak için kendini zor tuttu. Taehyung söylediğinden pişman olmaya şimdiden başlamışken önlerinde Jimin ve yanında bir çocuk belirdi.

Jungkook gözlerini kısmış Jimin'in yanındaki çocuğu incelerken onun okuldan herkesin hayran kaldığı ikinci sınıflardan Jong Suk olduğunu hatırladı. Ve tekrardan ağlamakla ağlamamak arasında gidip geldi.

"Selam çocuklar! Sizi Jong Suk hyungla tanıştırayım. En yakın arkadaşım."

Taehyung, Jungkook'un kulağına doğru eğilerek fısıldadı.
"Bu o çocuk!"

Jungkook sıktığı elinin beyazladığına emindi. Yine de yarım ağız sırıtarak onun yüzüne baktı.

"Selam Jong. Ben Jungkook, Jeon Jungkook."

Elini uzattı tanışma faslını uzatmak maksatıyla. Jong Suk'la tokalaşırlarken Jungkook çocuğun elini daha çok sıktı. Sinrini atmaya çalışıyordu. Jong Suk elini ondan kurtarmak için diğer eliyle destek aldı. Çeker çekmez ağzından acı bir inilti çıkıverdi.

"Memnun oldum, Jungkook."

"Ben de Taehyung, gerçi biliyorsundur. Yüzme takımından."

"Tabii!"

Bildiğini göstermek ister gibi başını salladı.

"Neyse, sonra görüşürüz çocuklar. Öğretmen gelmeden ödevlerimize son kez göz geçirmemiz gerekiyor."

Jiminle, Jung Suk yanlarından uzaklaşırken Jungkook yerden aldığı taşla ileri atıldı. Taehyung, onu gördüğü gibi hızla kolundan tuttu.

"En iyi arkadaşımmış, kıçımın arkadaşı!"

"Sakin ol, Jungkook!"

"Bana böyle gülümsemedi! Delireceğim!"

Taehyung, Jungkook'un kolundan çekiştirerek okula getirdi. Ders saati yaklaşmıştı ve derste unutur diye umuyordu.

Ders biter bitmez Jungkook sinirle okuldan çıktı. Taehyung ne yaptıysa onu sakinleştirememişti. Üstüne derslerde pek konuşan bir tip olmamasına rağmen sürekli söylenmişti ve öğretmen tarafından ceza yemişti. Kısacası şu an sinirden köpürüyordu.

"Neymiş çok konuşuyormuşum! Kendisi bir derste susmuyor bizden susmamızı bekliyor. Manyak kadın!"

"İyi de o öğretmen Jungkook. Ne bekliyorsun?"

"Bana o cadı kadını savunma!"

Taehyung rahatsız olmuşçasına mırıldanmıştı. Bu gidişle hiçbir şey yapmadan şuçsuz yerine dayak yiyecekti. Jungkook'un bir anda durmasıyla o da durdu. Dikkatle onu izlerken aniden gelen soruyla öylece kalmıştı.

"Taehyung bara gidelim mi? Bu gece kafa dağıtmak istiyorum."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 Çilekli Süt  - Yarı Texting - || Jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin