წვიმიანი ღამე იყო.ქუჩაში მხოლოდ ერთი კნუტი დასეირნობდა,თუმცა ციოდა რაზეც მისი კანკალი მიგვანიშნებდა.თეჰიონი კი როგორც ყველასგან გამორჩეული ახლაც გადაწყვიტა ეზოში გასეირნება რადგან ფიქრობდა,რომ წვიმიანი ღამე საფიქრალად საუკეთესო დრო იყო.თეჰიონი ძალიან ბევრს ფიქრობდა აბსოლუტურად ყველაფერზე.დღის განმავლობაში მომხდარს იხსენებდა და ყველაფერს სათითაოდ იაზრებდა.ახლაც ქურთუკი აიღო და დედემისს დაუყვირა: -დეე წავედი მე.
ქალის პასუხს არ დაელოდა ისე წავიდა -მომნატრებია ეს სუნი.თქვა და ღრმად შეისუნთქა ჰაერი.გადაწყვიტა გაესეირნა,მიდიოდა და თან ისეთი შეგრძნება ჰქონდა თითქოს ვიღაც მიჰყვებოდა უკან მიმოიხედა თუმცა ამაოდ არავინ არ დახვდა როგორც მოსალოდნელი იყო.გადაწყვიტა ამისთვის დიდი მნიშვნელობა არ მიენიჭა.ქარმა დაუბერა,მისი თმები კი ძალიან ნაზად რიტმულად მიჰყვა ქარის მოძრაობას.ამასთანავე მის ფეხქვეშ აღმოჩნდა პატარა ქაღალდი,თეჰიონს დააინტერესა აიღო ფურცელი და ტელეფონის ნომერი დახვდა.აიღო ტელეფონი და მისი გრძელი თითებით ნომერის შენახვა დაიწყო.ცოტათიც გაისეირნა და მის საყვარელ ტბასთან აღმოჩნდა,ეს ის ერთადერთი ადგილი იყო სადაც ბიჭი მიდის ყოველთვის, რაც არ უნდა მოხდეს.თეჰიონმა სულაც არ იცოდა,რომ მომავალში ამ ადგილს საყვარელს ვერ უწოდებდა,ყოველთვის აქ არ მოვიდოდა.20 წუთს განმავლობაში აშტერდებოდა ტბას.შემდეგ კი გაახსენდა დედამისი ისიც გაახსენა,რომ მის გარეშე ვერ დაიძინებდა.ამიტომაც უკან დაბრუნება გადაწყვიტა.სახლში შესვლის თანავე დედამისს მოკრა თვალი რომელიც დივანზე იჯდა და ტევევიზორს უყურებდა. -დედა მოვედი.
თქვა მობეზრებით და თავის ოთახში ავიდა.ტანსაცმელი გაიხადა და აბაზანაში შევიდა.უფლება მისცა წყალს მის სხეულს შეხებოდა.ცხელი წყლის შეხებაზე ტანში ჟრუანტელმა დაუარა.გამოსვლისთანავე საღამურები ჩაიცვა და ლოგინში ჩაწვა თუმცა გაახსენდა ის ფურცელი ამიტომაც ადგა და აიღო ის დიდხანს ფიქრობდა მიეწერა თუ არა იმ ადამიანისთვის მას ხომ სრულიად არ იცნობდა,არ იცოდა ვინ იყო.თუმცა საბოლოოდ გადაწყვიტა მიეწერა:-ჰეი. მან სრულიად არ იცოდა იმის შესახებ,რომ ის ფურცელი სწორედ იმ უცნობმა დაუგდო იქ.თეჰიონმა ირ იცოდა რომ ამ გზით შეხვდებოდა მის პირველ სიყვარულს რომლის გამო უფრო მეტის გადატანა მოუწევს.მან ამ ყველაფრის შესახებ არ იცოდა,რომ ცოდნოდა არავითან შემთხვევაში არ გამოვიდოდა სახლოდან და არ აიღებდა იმ ფურცელს.________________________________
ჰეიიიიი ამ მოკლედ ეს ჩემი პირველი ფიკია და მგონი საბოლოო ჯამში სამკმაოდ კარგი უნდა გამოვიდეს.🖤🖤
YOU ARE READING
𝖄𝖔𝖚 𝖒𝖆𝖐𝖊 𝖒𝖊 𝖋𝖊𝖊𝖑 𝖘𝖕𝖊𝖈𝖎𝖆𝖑
Romanceთეჰიონი-დამამთავრებელი სკოლის მოსწავლე,რომელიც ერთი შეხედვით ჩუმი და წყნარია თუმცა ყველაფერი იცვლება,როდესაც სახლში მიდის.მას შექმნილი აქ მისი იდეალური სამყარო სადაც ყველას უყვარს და არ უწევს იმ დამცირებების ატანა რომელიც მას სკოლაში უწევს.თეჰიონს უ...