e

503 37 33
                                    

avtor's pov
სული ეხუთება,ვერ სუნთქავს თითქოს რაღაც წაართვეს,უნამუსოდ გამოჰგლიჯეს და დატოვეს მარტო. თვალებს ვერ ახელს თითქოს რაღაც ამის საშუალებას არ აძლევს,უნდა დაბრუნდეს იქ საიდანაც მოვიდა მაგრამ არ შეუძლია.ეს ბუნების დაწყობილობაა მისი შეცვლა კი თეჰიონს არ შეუძლია.
-თეჰიონ,ჩემო თეჰიონ როგორ მომენატრე და შემაშინე.
ქალი ტირილით უახლოვდება გაურკვევლობაში მყოფ ბიჭს და იხუტებს.
ალბათ ახლა იკითხავთ რა მოხდა?
მოკელედ,რომ ვთქვა აქამდე თეჰიონი კომაშო იყო.ეს ყველაფერიც შესაბამისად ესიზმრებოდა.რაღაცა ახოვს,რაღაცა არა.
-დედა,აქ რას ვაკეთებ?ჩემი ქუქი სად არის?უთხარი რა მოვიდეს.
ამ სიტყვებზე დაიბნა და ექიმს დაუძახა,-ექიმო შეხედეთ ჩემი თეჰი,აქარი ხედავთ?

taehyung's pov
ექიმი მომიახლოვდა,გამსინჯა შემდეგ კი დედაჩემი გაიყვანა გარეთ.მეშინია, რა მოხდა?აქ რატომ ვარ?ჩემი ქუქი სად არის?ახლა ცოტაც და ტირილს დავიწყებ ვიღაც თუ არ ამიხსნის რა ხდება.ცოტახანში დედა პალატაში შემოვიდა.
-დე,აქ რა მინდა?ჩემი ქუქი სად არის?
-მისმინე თეჰი
ქალმა საუბარი დაიწყო და თავი ჩაღუნა დასჯილი ბავშვივით და განაგრძო,-შენ კომაში იყავი 2 წელი,წარმოდგენაც არ გაქვს როგორ მოგვენატრე ყველას და რაც შეეგება ქუქის,კომის განმავლობაში ნორმალურია როდესაც რაღაც გესიზმრება შესაძლოა ქუქიც შენი სიზმრის ნაწილია.
ამ სიტყვებზე გავშეშდი ანუ ადამიანი რომელიც მიყვარს არ არსებობს და ეს უბრალოდ ჩემი სიზმრის ნაწილია?შეუძლებელია,ეს ასე ვერ იქნებოდა.
-დედა მარტო დამტოვე!
ჩემი სიტყვები უფრო ბრძანება იყო ვიდრე თხოვნა თუმცა ამ წამს ეს არ მაინტერესებდა.
avtor's pov
საშინელი გრძნობაა,როდესაც ტირილი გინდა,თუმცა ვერ ტირი.როდესაც ყელში მრგვალი ბურთულა გეჭედება,ეს დაგროვილი ცრემლია,რომლის გამოტირებაც არ შეგიძლია.ამ წუთებში თითქოს ვერაფერს იაზრებ და საკუთარ თავს ეუბნები:არ იტირო,არ გაბედო,შენ ძლიერი ხარ ამას შეძლებ.
საბოლოოდ,კი რა ხდება?
ყელში ბურთი სკდება და მოღალატე ცრემლები ორმაგად ასველებენ ფერმკრთალ ლოყებს.

მალევე თეჰის ამდენი ტირილისგან ჩაეძინა.გაიღვიძა მხოლოდ მაშინ როდესაც იგრძნო,რომ პალატაში მარტო არ იყო.
ჯერ ერთი თვალი,შემდეგ მეორე.
-თეჰი,ექიმს ველაპარაკე და ხვალ შეგვეძლება სახლში დაბრუნება
-ჰო კაია.
-მიდი,მიდი ახლა შენ დაიძინე მე კი წავალ.

taehyung's pov
მე მოვიდოდი შენთან თუმცა არც შენი სახლია სადმე ქვეყანაში და არც შენი ქვეყანაა სადმე დედამიწაზე,ქუქი!

_________________________________________
ვფიქრობ,სრული საშინელებაა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝖄𝖔𝖚 𝖒𝖆𝖐𝖊 𝖒𝖊 𝖋𝖊𝖊𝖑 𝖘𝖕𝖊𝖈𝖎𝖆𝖑Where stories live. Discover now