u

469 48 6
                                    

 stranger's pov
აჰჰ აგვიანებს,წესით უკვე აქ უნდა ყოფილიყო.სერიოზულად ძალიან ბევრჯერ ვეცადე მისი თავიდან ამოგდება თუმცა ამაოდ,ვერ ვიწყებ მის ტუჩებს,მარწყვივით ტუჩებს რომლებიც საკოცნელად იწევა,ვერ ვივიწყებ თვალებს რომლებშიც მთელი სამყაროა,ვერ ვივიწყებ მიმიკებს,ღიმილს რომელიც გაიძულებს შენც გაიღიმო.მგონი ჭკუიდან ვიშლები!ჯერ კიდევ 3 წლის წინ გადავწყვიტე მასზე ფიქრი შემეწყვიტა თუმცა,იუნგის ჩემი მეგობრის სიტყვებმა დამაფიქრა,-ეცადო დაივიწყო ის ვინც გიყვარს ძალიან ჰგავს იმის მცდელობას, რომ გაიხსენო ადამიანი, რომელსაც არასოდეს შეხვედრიხარ,ძნელია თავი მოიტყუო, რომ გიყვარს, როცა ეს ასე არაა. უფრო ძნელია შენს თავს უთხრა, რომ არ გიყვარს, როდესაც ეს ნამდვილი სიცრუეა.და აი ჩემი კონკია მოვიდა!სასაცილოა არა?კონკია!თუმცა მის შემხედვარე პირველი ამას გაიფიქრებდით და მაინც რა ხდება, როდესაც შენს საოცნებო კონკიას პოულობ, მაგრამ შენ მისი საოცნებო პრინცი არ ხარ?
Taehyung's pov
და აი როგორც იქნა გაკვეთილები დასრულდა,დღეს როგორც გვქონდა გეგმებში ისე გავაკეთებთ.ჩემი საყვარელი კაფე!შეიძლება ვინმესგვის ზედმეტად პატარაა თუმცა ჩემთვის ის იდეალურია!ერთი ადგილი ამოჩემებული,მარცხენა მხარე ფანჯარასთან.შესვლისთანავე ჰაერი შევისუნთქე.
-რაო,აბა, თეჰიონ მოგეწონა შენი ყოფილი ქრაშის საქციელი-მისი ნათქვამი დავაიგნორე და მიმტანს დავუძახე,-დიახ,რას ინებებთ?-ჯიმინმა შემომხედა ნიშნად იმისა,რომ მე ვერაფერი ვერ შემცვლის.-ორი კაპუჩინო და ჩიზქეიქი.-ჯიმინ,რასიტყვი დღეს ჩემთან დარჩი თან ფილმებს ვიყურებთ ვიმეცადინებთ და თან რაღაც უნდა გითხრა.-ეს რაღაც უნდა გითხრა ნერვებს მიშლის,თუმცა საბოლოო ჯამში წინადადება მომეწონა,კი.-დაჭყანებაც არ დავიწყებია-შესანიშნავია.მახევარი საათი კაფეში ვიყავით.ჯიმინს ვთხოვე გარეთ დამლოდებოდა მეკი ფულს გადავიხდიდი.თითქმის სალაროსთან ვიყავი როდესაც ვიღაცას შევეჯახე და როგორც ჩანს რაღაც დაუვარდა.დავიხარე მისახმარებლად როდესაც მის შავ თვალებს შევეჯახე.შემიძლია დავიფიცო ყველაზე ლამაზი თვალები იყო რაც კი ოდესმე მინახავს!გავქვავდი სხეული არ მემორჩილებოდა,ადგომა მინდოდა თუმცა ვერ ვახერხებდი.მომწონდა მისი თველები რომლებიც პირდაპირ მე მიყურებდნენ და ჩემი სახის ნაკვეთებს უსირცხვილოდ სწავლობდნენ.ბოლოს,მაინც მომიწია ადგომა,-ბოდიში-ამ სიტყვის წარმოთქმა და ჩემი ლოყების ვარდისფრად შეღებვა ერთი იყო.-არაუშავს-თქვა და დამტოვა,ისეთი შეგრძნება მქონდა, რომ თითქოს...მეწყინა?კი მაგრამ რატო?ზედმეტად ბევრს ფიქრობ კიმ თეჰიონ!გადავიხადე და წავედი.
Stranger's pov
ღმერთო!არ ვცდებოდი მისი თვალებს დახასიათებაში ის....ის მართლაც საუკეთესოა!იმდენად საუკეთესო,რომ მის თვალებში ჩავიძირე!მადლობა თეჰიონ შენ ახლახანს ისევ ჩემი უძილობის მიზეზი გახდი!
Taehyung's pov
თეჰიონ ნუ ფიქრობ მის თვალებზე!თეჰიონ ნუუუ!აი ასე საკუთარი თავიც არ მემორჩილება,-თეჰიონ 5წუთია გელაპარაკები არ გესმის!!!-ის მართლაც გაბრაზებულო ჩანდა-ამმ აი სახლამდეც მივედით,-გავეკრიჭე რაც შეიძლება დიდიად-ჰოჰო აბა რა!-თქვა გაბუზღულმა-წამოდი ჩიმ ჯერ გაკვეთილები გავაკეთოთ და ბოლოს ფილმს ვუყუროთ.გაკვეთილები გაკეთების პროცესში ის ნომერი გამახსენდა.უცნაურია დღემდე არ ვიცი მისი სახელი!ჯიმინმა ფილმის არჩევა გადაწყვიტა.და რა აირჩია?რა თქმაუნდა რომანტიკა.ჯიმინის ხათრით ვუყურებ თუმცა ვაღიარებ არ მიყვარს!ან მე მგონია ასე!არ ვიცი!თუმცა ის ვიცი,რომ ფილმის განმავლობაში და შემდეგშიც ვტიროდი!ჰოჰო მე!ფილმზე!ჯიმინმა ცრემლი მოიწმინდა და მკითხა,-აბა თეჰიონ რისი თქმა გინდოდა?-დაბნეულმა მე ღრმად ჩავისუნთქე და დავიწყე-ამ იცი რაშია საქმე?სეჰუნი იცი ხო?ხო ადრე ვქრაშავდი ეგეც იცი,ხოდა არ ვიცი როგორ ვთქვა მაგრამ ზედმეტად მაინტერესებს მისი ცხოვრება!არ ვქრაშავ,მაგრამ მაინც მაინტერესებს!-ჯიმინი თვალებ გაფართოვებუკი მიყურებს-....ჰა?
-ოო დებილი ხარ რა!წამოდი დავიძინოთ!
იქიდან გამომდინარე რომ ჯიმინი ჩემი საუკეთესო მეგობარია და ძალიან ხშირად მოდის მისთვის ცალკე ოთახი მაქ გამოყოფილი.საღამურები ჩავიცვი და თბილ ლოგინში ჩავწექი.თვალები დავხუჭე თუმცა იმ წამსვე გავახილე და დავიწყე ისევ იმ ადამიანზე ფიქრი...ის სრულყოფილება იყო ჯერ მარტო მისი ხსენებისგან ლოყები ამიხურდა მეორე კიდე იმ ფურცლის ადამინიანი,ალბათ გიჟად ჩამგვალა და აღარ მწერს.ლოგიკურია!
-----------------------
ჰეიი!ესეც ახალი თავი❤️😳

𝖄𝖔𝖚 𝖒𝖆𝖐𝖊 𝖒𝖊 𝖋𝖊𝖊𝖑 𝖘𝖕𝖊𝖈𝖎𝖆𝖑Where stories live. Discover now