Sabah kendiligimden uyandım. Ben nasıl kendiligimden uyandım şaşırarak yatakta oturur pozisyon aldım. Beş dakika boş boş etrafa baktım. Yarı gözlerim kapalı bir şekilde ayağa kalktım. Tuvalete gidip rutin şeyleri halledip odama geçtim. Dolabımdan okul formalarımı çıkarıp üstüme geçirdim.
Uykum hemen hemen açılmaya başladıkça kızları uyandırmak için aklıma şahane fikirler geliyordu. Dizlerime kadar gelen çorabıda çektikten sonra spor ayalkabilarimi giydim. Aybukenin odasına girdiğimde ipekle sarmaş dolaş yatıyorlardı. Gülüp hemen sessizce mutfağa yöneldim.
Elime plastik iki tane kap aldım. Ve hızlıca tekrar odaya ilerledim. Kapları birbirine vurarak ses çıkartıyordum. "Ağzına s*çicam Elis " dedi Ipek. Sinirlendiklerini anlayınca daha çok ses çıkarttım. Kahkalarla gülüyordum. "Bok ye elis inşallah altına kaçırırsın elis salak Elis mal elis " Aybüke böyle saydırırken bense gülüyordum.
Kapları komidinin üzerine koyup ellerimi birbirine vurdum. "Haydi bakalım kalkın artık okula geç kalacaz yarim saatimiz var haydı" diyip odadan çıktım. Mutfakta gözüme ilişen çikolatayı alıp askılığa hangi mallikla astigim çantamı aldım. "Kızlar hadii " diye bağırdım tekrardan. " balim sen bizi bekleme zaten ilk iki ders edebiyat çekemem karıyı sen git biz geliriz ipek le" uykulu çıkan sesiyle. Omuz silktim sonra benim en sevdiğim edebiyat derscigime ve canım hocama laf attığı aklıma gelince kaşlarımı çattım. "Edebiyatı sevmeyen ölsün lan gelmeyin siz" diyip evden çıktım.Yavaş yavaş yürürken elimdeki çikolatamı hatırlayıp hızlıca paketini açtım. Büyük bir ihtaşla yemeye başladım. Okula geldigimi farkedip bekçi amcaya selam verio içeri girdim.
Klasik tayfayi aynı bankta görünce bir iki saniye oraya bakıp tam başımı cevirecekken arasla göz göze geldik. Hemen gözlerimi kaçırıp okulun içine girdim. Sınıfa doğru ilerlerken bu ilk tanıştığım çocuk karşıma çıktı neydi adı Deniz valla isminin hakkını veriyordu masmavi gözler ama arasın elâları varya böyle elis lan kendine gel."Selam" dedi yanağımdan makas alarak. Hafif gülüp minnacık utandım. "Selam naber ? " dedim omzuna hafif yumruk atarak. "Iyidir senden naber bakalım " dedi gülümseyerek. Tam cevap verecekken arasın denize omzunu çarpmasıyla ikisin bakismalarini izledim. Bu nefrettir abi bee. "Omzuna dikkat et Sinkar " dedi soyadıyla hitap ettiğine göre iş ciddiydi.
"Bence sen dikkat et Turan " Turan mi ? Yok yok hayır yani onunla ne alakası olabilir ki dime ? Onla bir bağı da olamaz. Kolumun tutulmasıyla kendime geldim. Aras sıkı bir şekilde tutuyordu. Ve beni sürüklüyordu. En sonunda boş bir sınıfa getirip kapıyı sertce kapattı. Ben ise hala denize takıldım. Dudaklarımı dişleyip başımı yere eğdim. Ne var ki bunda bu kadar kızacak yani altı üstü konuşuyorduk."Denizle konuşma tamam mı? Anlıyor musun konusmicaksin" dedi bağırarak.
Dediğine sinirlenip başımı kaldırdım.ve kaşlarımı çattım. Ona neyki kıt beyinli yaa. "Sanane sana ne oluyor " dedim bende aynı ses tonuyla. Işaret parmağımı göğsümun üzerine koydu.sert bis şekilde. "Onun işi sadece surtuklerle olur ha sende öyleysen git gir yanına " dedi bağırarak. Benim hakkımda böyle düşündüğünü bilseydim keşke. Insanları yapmadığı şeyler için suçlamaktan zevk alıyor.Bir kaç dakika boyunca sadece ona baktım. Gözlerinde pişmanlık varmıydı?
Belkide....Var....
Kimiz kandırıyorum ki Aras Sinkar onda öyle bir pişmanlık olmaz. Alayla güldüm. "Tamam öylemi " diyip gözlerimin dolmasıyla hemen sınıftan çıktım. Lavoboyu bulup boş bir tuvaletin içine girdim. Neden dedikleri canımı yaktı ki? Aptal birinin sözleriyle ağlayamam. Gözümden akan bir damla yaşı elimin tersiyle sildim. Kendimi toparlayıp tuvaletten çıktım. Biraz suyla hafif yanaklarımı ıslattım.
Sınıfa girdiğimde yine klasik TAYFA ve bir kaç kişi vardı. Birşey demeyip yerime geçtim. Çantamı sıraya koyup biraz telefonla ilgilenmekten zarar çıkmaz diyip telefonumu elime aldım.
"Elis kankam " diye bağıran caner yanıma geldi. Oha lan bu ne samimiyet
Neyse bana bunlarla gelin. Gülümseyip
Canere döndüm. "He kanka "dedim yüzünü incelerken. Aslında yakışıklı çocuktu fazlasıyla arkadaşca bir hali vardı ve ben bunu sevdim. "Bizim olduğumuz sıraya gelsene " dedi kolunu omzuma atarak. "Yok ya boşver " dedim omuz silerek. "Ya hadi bak bu tatlı suratıma da mı kıyıyorsun yani hem şu Aras siddetçilinden korursun beni ne diye beni dövüyor ki beni " dedi dudaklarını büzerek. Valla haklı şiddete meyilli öküz. "Tamam tamam gelirim ama koruyabileceğime dair söz veremem. " diyip ayağa kalktık. Arsaların yanına gittiğimizde yusuf uyuyordu. Tuğçe ile aras da telefonlarıyla ilgileniyordu. Zaten aras umrumda bile değil." Selam " dedim sonra da ekledim. "Tuğçe " inat değilmiyim görmezden gelicem. "Selam gel otur " diyince sağ tarafına kaydı. Ben de yanına oturdum.Aras kafasını kaldırıp bana baktı. Bilmem ne kadar baktı ama yüzünde hicbir ifade yoktu. Zilin çalmasıyla ayağa kalktım. "Ben sırama geçer " diyip canerin kolunu omzumdan attım. Gıcıklık olsun diye de Yusufun saçlarını karıştırdım. Biraz sert şekilde karıştırmış olacağım ki uynadı. Bende omuz silkip yerime doğru geçtim.
Deniz 'in sınıfa geldiğini görünce yine aklıma o soru takıldı TURAN off kafayı yicem niye tam unuturken karşıma çıkıyorlar ki? "Oturabilirmiyim " dedi en samimi haliyle. "Tabikii " diyip bir yana kaydım.Ders başlamıştı ama benim hala aynı sorudaydı. Ne bu soyadı ne kafayı yemek üzereyim. Bir yandan da Arasın bakışları kendimi atasım var camdan aşağıya. Daha ilk dersteydik ve kızlarda gelmemişti. Sessizce Denize doğru döndüm. Hocanın gözüne batmamaya çalışarak "Deniz sana birşey sorucam" dedim bir yandan da gözlerim hocaya bakıyordu. "Tabi sor bakalım " dedi oda hocayı dinliyormuş gibi yaparak. "Arsalarla bir anlasmazliğınız mı var nefret den başka birşey görmüyorum. " dedim kaşlarımı çatarak. "Bunları bilmene gerek yok bence he güzelim " dedi oda kaşlarını çatarak.
Birşey demeyip arkama yaslandım.
Bende Elissem bu burda kalmaz kalamaz....Selam arkadaşlarım dostlar iyisinizdir diye umuyorum ben çok kötüyüm çünkü neyse boşverin.kitabimda fazlasıyla yazım yanlışı var düzeltmeye calısıcam bakalım. Neyse beni önermeyi unutmayın vede takip etmeyi.
Sınavlarım ve testler almış başını gitti gi için yoğunum. Neyse öpüldünüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ BELASI
Teen FictionBu kitap belkiklasik gelicek evet yine kolej işte yine bir badboy yine bir masum kız falan diceksiniz. Öyle belki ama okumaktan da zarar gelmez. Kafa dağıtmak içinde yazıyorum biraz. Yaşadıklarımdan kurtulmak için...Belki tüm yaşadıklarımı unutur si...