2. BÖLÜM

184 5 1
                                    

Şu lanet olası gıcık hocayla ders ne zormus bee. Zil çalınca ucumuzde ayağa kalktık. Tam adım atacakken birinin çelme takmasiyla sarsıldım. Tam yere düşecekken Berk beni tutunca düşmekten kurtuldum. Beni düşürene baktığımda kendini bir bok zanneden kişiydi. Pis pis sırıtıyordu.

"Komik olduğunu mu zannediyorsun." Dedim ellerimi birbirine bağlayarak. "Başlangıç bu " diyip göz kırptı. Sonra yanındaki üç çocukla sınıftan çıkıp gitti. Haspam kendini birşey sanıyor. Berk halada sınırlıydi bize zarar gelmesinden korkuyordu. Yanımıza tatlis bir kız gelince gülümsedik. Bize elini uzattı " Ben Tuğçe"dedi gülümseyerek. Bende elini tuttum " Elis " dedim gülümseyerek.

Tuğceyle baya kaynaşmıştık. Ucumuzde baya sevmiştik. Kantine inme kararı alınca hepimiz kantine indik. O çocuk ve yanında 2 yakisikli birde tatlı bir kızla birlikte oturuyorlardı. Biz onların çaprazlama olan masaya geçtik. Gözleri beni bulunca bende ona baktım. Bu sayede inceleme fikri bulabilirdim. Gözleri bal rengindeydi. Siyah saçları vardı. Ve acayip derecede

Offf yine saçmalıyorum kendime gelince tekrar gözlerine baktım.sırıtıyordu hafif dil çıkartıp bizimkilere döndüm. " Ya şu salak gurup ne ayak " dedi Aybüke. Bende ellerimi masaya koyup dikkatimi Tugceye verdim. "Ilk öncelikle uzak durun kesinlikle uzak durun." Diyip derin bir nefes verdi. "Şu ortadaki liderleri Aras Sinkar. Amacı kötülük sadece duygusuz birine benziyor kızların duygularıyla oynamaktan başka bir işi olmuyor genellikle. Babası okulun sahibi havası götü kalkmisligida bu yüzden zaten. Şu sağında olanda Yusuf gördüğün üzere Arasın kardeşi gibidir aslında üçüde kardeşi gibidir. Anca beraber kanca beraber yani. Solun da olanda Caner gurubun sebegi gibi birşey gurubun yanındadır ama öyle kimseye zararı olmaz. Canerin yanındaki de İrem Arasın kuzeni daha çok olanları uzaktan izler. Tatlı bir şeyler Canerle ikisi daha önce de benle konuşmak istemişlerdi ama ben istemedim." Diyip sandalyesine yaslandı. Berk ise bana bakıyordu. "Hadi ama noldu" dedim dudak büzerek. "Bak sana kafayı takmis belliki Astımın var ve kor-" sözünü bitrimesini istemedim.

Evet astımım olabilir ama bu benim onlarla uğraşamayacağım anlamına gelmiyor. "Of gerçekten korkmana gerek yok ben bir yıl o üvey piçi bile çektim oğlu-" bu sefer benim sözümü kesti. "Tamam devamını getirme." Dedi.
"Çıkalım mı artık sınıfa" dedi Aybüke. Kafa sallayıp ayağa kalktık. Tam gidecekken Berkin telefonu çaldı. "Siz gidin ben geliyorum." Diyip telefonunu açtı. Bizde kantinden çıktık.

Ders başlayalı on dakika olmuştu ama hala Berk yoktu. Tam ayağa kalkacakken kapının çalınmasıyla yerime oturdum. Gelen Berk ti ama yüzü baya kötüydü ağladığı her halinden belliydi. Sıraya oturup kağıda bir şeyler yazıp çaktırmadan bana verdi hemen kağıdı açtım...

Selamlar gençlik nabersiniz. Nasıl bir bölüm oldu dersiniz bilemiyorum. Neyse ya oy verin yeter yorum yapmak da size kalakalmış artık

Heycanlı bir yerde bitirdim...Neyse bee baybay bay

KOLEJ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin