1. BÖLÜM

355 9 8
                                    

Bilmem yani normalde annemin uyandirmasini beklerdiniz ama benim salak iki arkadaşım üstümde tepinerek ve yine salak gibi şarkı söylüyorlardı. "Ben sizin gibi arkadaşın " diyerek ayagımla ayaklarına çelme taktım. Berkeden küfürler duyarken Aybüke "Ah" gibi sesler çıkartıyordu. Bende onara sadece gülüyordum. Daha fazla geç kalmamak için yataktan kalktım.

   Hemen lavobaya gidip rutinliklerimi hallettim ah çok güzelim yine neyse egomu şimdi okşayamam. Lavobodan çıkıp yatağıma oturdum umursamaz babam beni ilk defa umursuyormus gibi yapıp okulumu değiştirdi aslında çokta meraklı değildim okul değiştirmeye napiyim yani okuldan atılmam bizim suçumuz mu evet benim suçum kızın kafasını klozete soktum altı üstü. Benim atilmamla otomatikmen Berke ve Aybüke de pesimden geldiler. Kardeş kankalar heytt be. Daha fazla oyalanmamak için okul kıyafetlerimi giydim.

     Aşağıda beni bekleyen kankaciklarimi görünce hemen çantamı ve telefonumu alıp kapıya yöneldim. Ayalkabilarimi giyip ayağa kalktım Berke bize sinirle bakıyordu bizde Aybüke ile "Ne var " dercesine baktık. Berke ise ellerini göğsünde bağladı. "Bir okulda eğilmiyorsunuz, iki size yan yan bakan olursa işi biter, üç ilk günden başınızı belaya sokmayın özellikle sen elis" dedi eliyle beni göstererek. Bende ellerimi teslim olmuşca kalırdım

   Düşünürmüş gibi yapıp tavana baktım "Bana bulasmayana bende bulaşmam bende Elis inadı var " diyip dışarıya çıktım. Ardından Berkelerde gelince okula doğru yol aldık...

----------------------
  Tam tamına yarım saattir yürüyorduk okulu bulamamıştık Berke 'ye arabasını almadığı için bir kez daha sövüyordum. Evet Berkenin arabası vardı kendisi onsekiz yasinda bir sene sinifta kaldi yavrucağım. En sonunda okulu bulunca ucumuzde derin bir nefes alıp okula girdik karşımıza yakışıklı bir çocuk geldi. Yakasında nöbetçi öğrenci yazıyordu. Bana elini uzattı. "Ben Deniz" dedi gülerek. Tam elini sıkılacakken Berke çocuğun elini sıkınca zoraki bir gülümseme yerleştirdim. Yok mu şu abi tavırları öldürüyor bizi. Bende Berke elini ayırdıktan sonra elimi ona uzattım. "Bende Elis" dedim gülerek. "Biz müdürün odasına gidicektik de götürsene bizi" dedi sıkılmış bir şekilde Aybüke. Ahh Aybukem ahh. Çocuk yani Deniz önder ilerliyor biz ise arkadan gelerek onu takip ediyorduk. En sonunda kapının önüne gelince durduk. "Teşekkür ederiz bundan sonrası bizde " dedim gülümseyerek. Allahım nolur şu müdürümüz gıcık kel müdürümüz gibi bir şey olmasın nolur.Berke kapıyı tıklatıp içeri girdik.

    Müdürümüz kafasini dosyalardan bile kaldırmadı. Bense hafifçe oksurdum en sonunda fark edilince bize bakıp gülümsedi. "He çocuklar siz şey olmalısınız Hakan beyin bahsettiği 3 genç " dedi tekrar bilgisayara dönerek. Aman Hakan beymis o adamdan nefret ediyorum bilmem kaç kere söylemeliyim. "Sınıflarımızı ogrensek " dedi Aybüke. " Ucunuzude aynı sınıfa veriyorum  sınıfınız 12/E çıkabilirsiniz " dedi nazik görünmeye çalışarak. Böyle olmadı be adam kovsaydın. Ahh ahh okul... Gözlerimiz 12/E yi bulunca derin bir off çektim.

Tekrar aynı klasiği yaparak kapıyı bu sefer Aybüke tiklatti. Gel sesini duyunca içeri girdik. Bütün dikkatler bizim ustumuzdeydi. Sinir şeyler. Karşımızda tatlı gözüken bir zayıf otuzlu yaşlarında bir kadın vardı. Tahtaya bakılırsa edebiyattı dersimiz. "Bize kendinizi tanıtın bakalım " dedi gülümseyerek. Yanı niye tanıtalım ki pehh. Ilk ben başladım konuşmaya. "Adım Elis fazla bilgi gereksiz " diyerek Berke döndüm. "Adım Berke" dedi oda kısaca sonra Aybüke konuştu. "Adım Aybüke " dedi kısaca. Sonra hoca tekrar gülümsedi allahım gülümse gülümse bu ne yaa. Obur okulunuzdan buraya niye geldiniz peki " Dedi tekrar gülümseyerek. "Atıldık kavga ettik " dedim. Bu sefer ben gülümseyerek. "Iyi burdanda atılırsınız pardon kendiniz tıpış tıpış gidersiniz " dedi arkadan bir ses. Vay vay vay sen kimsin ki bana bana Elise laf sokucak daha neler. "Pardon anlayamadım.Sen mi ben mi " dedim gulerek. Sınıftan ooo sesleri yükselince öğretmen elini masaya vurdu ama öğrenciler tınlamadı bile.

    Bana laf atan çocuk bir bakış atınca herkes sustu. Bu ne iş. Anlam veremeyip boş olan sıralara yerleştik. Aybukeyle Berk yan-yana oturdular. Bende iki sıra arkalarına oturdum. Kafami sağa çevirdiğimde kendinj bir şey sana çocuk bana bakıyordu. Bende " ne var?" Bakışı attım. Cevap vermeyip bana bakmayı kesti. Anlaşılan bu sene baya baya eğlenceli olucak.

     Evet arkadaşlar bu benim ilk bölümüm valla çok okunacak mi bilmiyorum ama siz yinede bir oy bir yorum yapıverin sevabına sjsjs


🌌🌌🌌🌌

Bu arada kitabıma göz atan arkadaşlar takip etmeyide unutmazsanız çok sevinirim...
Sonuçta emek veriyoruz...

KOLEJ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin