7. BÖLÜM

130 3 1
                                    

Ders bittikten sonra Deniz ile kantine indik. Tabi bu süreçte klasik tayfanın gözleri dikkatle bizim üzerimizde geziyordu. Deniz ile her göz göze geldiklerinde nefret saçan gözler ortaya çıkıyordu. Kantinde boş bir masa bulunca kahvelerimizle birlikte oturduk. Kahvemden bir yudum daha alırken telefonumun çalmasıyla elimdeki bardağı masaya koydum. Arayana baktığımda Berkti. Hemen telefonu açtım.
"Güzelim "
"Berk ya " dedim gözlerim hemen dolmaya başlamıştı bile.
"Napıyorsun nasılsın meleğim " dedi anladigim kadarıyla oda zor tutuyordu kendini.
"Hiç işte iyiyim gibi sen yoksun nasıl olsun " dedim. "Iki ay sonra tekrar sizin okuldayım birtanem ama şimdi kapatmam gerekiyor sonra goruselimmi olurmu " dedi gülerek. Resmen şuanda sevinçten çığlık atasım gelmişti. "Tabi olur sebegim görüşürüz " diyip telefonu kapattım.
   Keyifle gülümserken gözüm denize takıldı varlığını bile unutmuştum ama o meğersem beni izliyormuş. Bende ona gülümsedim. "Elis buraya gelsene " yan masamızda oturan tuğçe bir yandanda eliyle sandalyeyi gösteriyordu.
Denize döndüğümde ne diyeceğimi bilemedim. "Sen git zaten benimde ufak tefek bir işlerim var görüşürüz " dedi beni kurtararak. Içimden bir oh verip "görüşürüz " diyip Tugcelerin masasına gidip oturdum.

    "Evvet beni bir rahat bırakmadınız salın beni bir " dedim ortaya söylermiş gibi yapıp en çok da Arasa gönderme yaptım. " Elis bak uzak dur o piçten göründüğü kadar saf değil şerefsiz " dedi yusuf elinde olsa dövmeye falan gidecek. Tabiii pekâlâ da onuda yapar neyse. " Ya öyle diyorsunuz da ne olduğunu bilmeden ben nasıl uzak duriyim şuanda uzak durmam içiin bir sebep yok ve sizde karışmayın " baya iyi söylemiştim hakkediyorlardı hemde sonuna kadar. "Kızım sen salakmısın hatta evet evet salaksın " diyip telefonuna geri döndü. Gerçekten dengesiz biri. Hızlıca kalkıp kantinden çıktım. Hiç birini anlamıyorum soruyorum neden diye ? Cevap yok "uzak dur " anca bu.

   "Kızçemmm" diye bağıran Aybüke nin yanına gittim hele şükür okula teşvik edebildiler. Öğlen oldu öğlen. "Oooo gelebildiniz sonunda ipek hanim Aybüke hanım " dedim. Ikiside bana sarıldılar. "Anlasilan biraz sorunlar çıkmış he gülüm" dedi dudaklarını büzerek.
   "Ay durun anlatiyim " diyip boş çardağa oturdum. Kızlara herşeyi anlatıp beklemeye başladım tepkilerini.
"Haaa " "yuhhh" dedi ıkiside aynı anda . Bende kahka atıyordum. "Hadi hadi derse nuri hocanın gazabına uğramak istemem " diyip koca koca adımlarla merdivenleri çıkmaya başladım.

Ay okul bitti diye sevinçten çığlık atı cam. Hafta sonu o mutismel iki gün. Şimdi ne mi yapıyoruz Arsalarla bizim eve yürüyoruz. Ipek salagi bize davet etti. Ben o kadar şey anlatiyim. Bunlarda bir bok olmasın. Evin anahtarını çantamdan çıkartıp kapının kilidine soktum. Iki kez çevirip açtım. Herkez saldırıya uğramış gibi koltuklara atladı. "Hoşgeldiniz Tuğçe Yusuf ve Caner " diyip koltuğa oturdum. Herkez bana " malsın kızım" bakislari atoyirdu. Aras ise sırıtıyordu. Pislik. Ayağa kalkıp gerindim. " Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum takılın siz kafaniza göre " diyip koltuğun üstündeki çantamı aldım. "Tamam dır kanka "dedi Caner. Gülüp merdivenlerden çıktım.

   Odama girip kendimi yatağa attım. Gerçekten bugün olanlar acayip sinirimi bozmuştu. Dolabimin karşısına geçip kıyafetlerimi aldım.

Derin bir off çekip aşağıya indim. Aslında biraz da böyle eğlenesim vardı. En iyisi bir bar ama bakalım bizimkiler ikna olacakmı? Zıplayıp koltuğa oturdum herkes telefonla ilgileniyordu yanimda oturan yusufun saçlarını karıştırdım. "Hadi bara gidelim " dedim yusufun yine saclarini karistirarak. "Bana uyar kanka "
"Banada"
"Banada"
"Iyi o zmaan hadi herkez evlere dağılsın hazirlanalim " dwyince herkez ayağa kalkti.

"Ya ipek sence bu iyi mi kanka " Aybukenin elbise telaşının içine sıçıyım bu ne be yeter. "Aybüke ağzına sıçmadan bir tane elbise giy yoksa en sevdiğin elbisemi parçalarım " bu tehdidim her zaman ise yarıyor çünkü yapmıştım. "Tamam tamam hadi sen git giyin güzellik" dedi kıyafet seçmeye çalışırken . Kafamj sallayop odama gittim elbiseleriminn oldugu dolaba göz gezdirip elbisemi seçtim.


Hemen etrafımda bir tur atıp ayakkabilarimi giydim.

Fıstık gibi kız oldum vallahi. Ne giysem yakışıyor. Tamam bu kadar ego yeter. Küçük zincirli kol çantamı alıp kızların yanına indim. Hepsi mükemmel olmuşlardı. "Oha kızım erkek olsam senle çıkarım "dedi Ipek. Aybukeyle  gülüduk. Telefonumun çalmasıyla arayana baktım. Arasdi. Gözlerimi devirip telefonu açtım. "Efendim "
"Dışarı çıkın " dedi keyifli bir şekilde. "Hı hı " diyip telefonu suratına kapattım.

  Kızlarla birlikte evden çıktık.erkeklerin üçüde arabalrinda bizi bekliyorlardı. Aybüke hemen yusufun arabasına bindi. Bende Canerin arabasına giderken ipek çoktan Tugceyle konusmaya basladi. Icimden derin bir küfür sahip Arasın arabasına bindim.
Ön koltuğa bindiğimde Aras bana tio tip bakmaya başladı. "Git üstüne bir şey giy gel " dedi sinirle. Salakmi bu bakışları attım. "Aras sürermisin su arabayı " dedim yola bakarak. "Sana bakan olursa ağzına sicicam onların bunuda bilde " dedi arabayı sürerek. Birşey demeyip halada yolu izledim.
Bara geldiğimiz de arabadan hızlıca indim. Bir anda birinin kolunun altında bulunca başımı çevirdim Aras sırıtıyordu o hayvan gibi kolunu kaldıramayınca pes edip kapıya doğru yürümeye başladım. Bizimkiler çoktan masalara oturmuş içkilerini içiyorlardı.

Yedinci bardagimida bitirip masaya koydum. Bizimkiler halada dans ediyorlardı. Kafam bir dünya olmuştu. Bende ayağa kalkıp biraz dengemi saglayamyip sendelendim. Kendimi toparlayıp piste çıktım. Arkamdan belime bir el dolanınca yüzümü buruşturdum. Ellerimle ellerini çözmeye çalıştım. "Yaaaa bbbırrraakkk " dedim bağırarak. Bir anda tuttuğu elleri yok olunca güldüm. Yerde Aras onu yumrukliyordu. "Aferin Aras aferin " dedim gülerek. "Sen yürü benimle " diyip kolumdan tuttu. Fazla yuruyemedigim için ağır ağır yürüyordum. Bir anda havalanınca ellerimi Arasın boynunda buldum. "Sen çok yakisiklisin ama" dedim kucağında kipraşarak. "Bir rahat dur be kızım " dedi gülerek. "Gülme yakışıklı piç " dedim tekrar gülerek. Kendimi arabanın koltuğunda burnumu arasın burnuyla değdiğini fark ettim. Gülümsedim. Ve uyku vaktii....

ARASDAN .....
    Elis hanımı arabaya bindirdikten sonra kendi koltuğuma bindim. Çözemediğim bir kızdı. Sarhoşken ne dediğini bilmiyordu ve bu çok komikti
Yarin sabah hepsini ona çok iyi hatırlatacağım...

Selam gençler bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Oy vermeyi unutmayın plis. Ne kadar mutismel bir ingilizcem var...


KOLEJ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin