Μία νέα αρχή βιβλίο 1(Μυρσίνη)

24 1 2
                                    

Και όλα αρχίζουν κάπως έτσι..Με εμένα στα ακουστικά μου αγναντεύοντας από το παράθυρο του αυτοκινήτου..Μα πώς γίνεται να έχει τόση ζέστη εδώ ; Σκέφτικα ..Εκεί που έμενα το περισσότερο να έφτανε τους είκοσι βαθμούς.. Ήμουν πτώμα εκείνη τη στιγμή και μεταξύ μας λίγο πικραμένη.Δεν ήθελα να φύγω από το σπίτι . Φοβόμουν . Φοβόμουν το μέλλον δεν ήξερα τι μου επιφυλάσσει η μοίρα. Είχα βολευτεί στο παπλωματάκι μου μέχρι που μία μέρα άκουσα τους γονείς μου να συζητάνε κάτι για μια μετάθεση..Ναι αυτός είναι ο λόγος που μετακομίζουμε . Ο μπαμπάς μου πήρε μετάθεση από τη δουλειά του και έπρεπε να γίνει έτσι. Ακόμη προσπαθώ να συμφιλιωθώ με την ιδέα . Αχ. Τέλος πάντων . Με συνεπήραν για λίγο οι σκέψεις μου και ταξίδεψα λίγο με τη μουσική ώσπου φτάσαμε χωρίς να το καταλάβω.έξι ώρες ταξίδι! Κατέβηκα από το αμάξι πήρα τα πράγματα μου φόρτωσα την κιθάρα μου στην πλάτη και αρχίσαμε να πηγαίνουμε σπίτι . Ένας κύριος ψηλός με μούσι μας περίμενε στην πόρτα , μάλλον από τη μεταφορική θα είναι σκέφτηκα . Όταν πλησιάσαμε μας χαιρέτησε και άρχισαν με τη μεταφορική να βγάζουν τα πράγματα μας από το φορτηγάκι. Μάζεψα όσα μπορούσα από τα δικά μου και πήγα να δω το δωμάτιο όπου θα έμενα . Ήταν λευκό , βαρετό και άδειο . Δεν ήταν πολύ μεγάλο αλλά ούτε και πολύ μικρό ..αυτό μπορούσε να διορθωθεί σκέφτικα . Πώς σου φαίνεται; Με ρώτησε η μαμά μου με ένας περίεργο ενθουσιασμό. Θα γίνει ωραίο με λίγη περιποίηση συμπλήρωσε . Όντως απάντησα. Καθώς έμπαινα πιο μέσα στο δωμάτιο. Όλο το βράδυ έφερναν πράγματα και όπως καταλαβαίνετε δεν κοιμήθηκα . Παρόλο που έπρεπε καθώς αύριο θα ήταν η πρώτη μέρα στο νέο μου σχολείο . Μεταξύ μας έχω πολύ άγχος ..

Όταν είμαι κοντά σου...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin