τελικά υπάρχει Θεός.

8 0 0
                                    

Δεν είπε ότι ντρεπόταν?Γι'αυτό δεν ήθελε.. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι νιώθει και αυτή κάτι για εμένα. Από εδώ και πέρα θα ακολουθήσω την καρδιά μου..βαθιά ανάσα..ήθελα τόσο διαολεμένα να πάω να τη δώ αυτή τη στιγμή . Απλά να είναι τριγύρω .Επίσεις ίσως να ήταν και λίγο αργά.. μπορεί μία... μιάμισι...αλλά παρόλα αυτά ακουγόντουσαν ξύπνιες. Ήθελα απλά να μπορούσα να γίνω φάντασμα και να την βλέπω . Να τη χαζεύω..Απλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι στο άλλο δωμάτιο και εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι να τη δω..ή να της γράψω..είναι ενεργή αυτή τη στιγμή και είναι πολύ ενοχλητικό ότι δεν μου γράφει. Μήπως να έγραφα εγώ? Μπα..αφού το ξέρει η αδελφή μου πιά.Άρα δεν χρειάζεται να κρύβομαι .. τίποτα δεν με εμποδίζει πια να ακολουθήσω τη καρδιά μου. Ξαφνικά άκουσα μια πόρτα δίπλα να ανοίγει βγήκα σιγά σιγά να δώ ποιός ήταν..
-Μυρσίνη..
-Ναι..
-Εμ. Όλα καλά μήπως χρειάζεσαι κάτι..
Πήρα θάρρος και άρχισα να έρχομαι λίγο πιο κοντά. Φαινόταν νευρική..άρα μόλις το κατάλαβα απομακρύνθηκα λίγο..
-ό..όχι ευχαριστώ..εσύ; Καλά είσαι;;
Άρχισα πάλι να πλησιάζω λίγο σε απόσταση μισού μέτρου από το πρωσοπο της. Την κοίταξα στα μάτια .
-Τώρα ναί.
.....
Η καρδιά μου φτερούγιζε εκείνη την ώρα.  Φοβόμουν ότι θα ακουστεί απ' έξω.Για λίγη ώρα κοιταζόμασταν στα μάτια. Ξαφνικά ακουστικε η αδελφή μου να ανοίγει την πόρτα..
-Μυρσίνη!το βρηκες το μπάνιο?
-Ν..ναι το βρήκα.
-Α οκ..Αχιλλέα όλα καλά.?
-Ναι για νερό θα κατέβαινα..και είδα τη Μυρσίνη και της είπα ένα γεια.
-οκ σε περιμένω τότε.
-Ναι ναι μισό λεπτό..
Τότε ξαναμπήκε μέσα
-εγώ να πηγαίνω τότε..
Τότε άρχισε να περπατάει σιγά.. της έπιασα το χέρι και την τράβηξα ελαφρά .
-Που πάς;
Με κοίταζε έντονα..είχε μείνει άφωνη..ίσως έπρεπε να χαλαρώσω λίγο..της άφησα το χέρι αργά..
Τότε η ίδια με πλησίασε..ήταν πολύ κοντά..τότε με το χέρι της έβαλε το μαλλί μου πίσω από το αυτί απαλά ..
-εδώ. Εδώ είμαι.
Τότε με πλησίασε λίγο ακόμη τεντώθηκε και με φίλησε στο μάγουλο..έπειτα απομακρύνθηκε αργά..Δεν το πιστεύω..δεν ήξερα τι να πω. Απλά είχα μείνει άφωνος .. τότε πριν μπεί στο δωμάτιο μάζεψα όλο το θάρρος μου και..
-Μυρσίνη!
Τότε γύρισε και με κοίταξε . Περπάτησα γρήγορα προς το μέρος της  και χωρίς να το σκεφτώ και πολύ πίεσα τα χείλη μου στα δικά της. Αυτή η στιγμή...ήταν μαγική . Τότε απομακρύνθηκα και μπήκα στο δωμάτιο..Μόλις συνηδειτοποίησα τι είχα κάνει μόλις τώρα .. ΝΑΙ! ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ! ΤΟ ΈΚΑΝΑ. Είχα τόσο πολύ καιρό να χαρώ τόσο πολύ.. άρχισα να χορεύω στο Ρυθμό των δικών μου τραγουδιών . Τότε έβαλα φουλ τα ακουστικά ..Και εκλείσα τα μάτια μου ..ένα χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπο μου..τελικά υπάρχει Θεός..

Όταν είμαι κοντά σου...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang