Την άλλη μέρα ξύπνησα χαρούμενος. Δεν ξέρω τι με έπιασε .Ντύθηκα και κατέβηκα γρήγορα τη σκάλα.
-καλημέρα μαμά!
-καλημέρα..
Μου απάντησε γεμάτη περιέργεια.
-πώς και τέτοια κέφια σήμερα;
-Έτσι...κακό είναι;
-όχι.. απλά δεν σε βλέπω συχνά έτσι..
-θα με βλέπεις συχνότερα..
Πήγα σχολείο μόνος μου και σήμερα.
Κάθησα στο θρανίο και απλά περίμενα να περάσει η ώρα. Είχα ενέργεια σήμερα. Έπρεπε κάπως να την βγάλω. Κάποια στιγμή χτύπησε το κουδούνι για έξω. Σήμερα είχα μία περίεργη επιθυμία να μιλήσω στη Μυρσίνη. Ήθελα να της πω τα πάντα .Η απλά να της το δείξω με κάποιο τρόπο. Δεν άντεχα να το κρατάω άλλο μέσα μου. Είχα απλά το προαίσθημα ότι θα είχε καλή κατάληξη όλο αυτό. Έπρεπε να την πετύχω κάπου μόνη της να μην ήταν η αδελφή μου μπροστά..και αν της το πει!? Δεν με νοιάζει πια! Και τότε την είδα με την αδελφή μου να κάθονται στο παγκάκι και άρχισα να πλησιάζω από τον πίσω δρόμο για να τις τρομάξω..😏. Όμως τις άκουσα να μιλάνε πρώτα.
- και τελικά τι έγινε με το εκείνο το θέμα που λέγαμε ;
-ποιό θέμα;
-έλα μωρέ με τον ....
-τι να γίνει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να με θέλει.και εξάλλου εσύ πρέπει να μου πεις .
-τι να σου πω ,πρέπει να κάνεις κίνηση και εσύ ρε Μυρσίνη . Να του δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι
-Ναι αλλά άν δεν με θέλει θα γίνω ρεζίλι. Και μετά δεν θα μπορώ να τον ξανακοιτάξω στα μάτια.
-Έλα τώρα μην γίνεσαι δραματική! Αφού είναι ξεκάθαρο ότι είσαι ερωτευμένη μαζί του κάποια στιγμή θα το καταλάβει έτσι και αλλιώς. Εξάλλου και αυτός δείχνει σημάδια..Έκανα σιγανά βήματα προς τα πίσω. Τι ηλίθιος που ήμουν!? Είναι ερωτευμένη με άλλον! Γιατί πίστεψα ότι αυτό θα είχε καλή κατάληξη..? Δεν το πιστεύω ότι πίστεψα έστω και για μία στιγμή ότι της αρέσω ...πόσο γελίος νιώθω. Είναι τόσο άδικο! Κάθησα και ασχολήθηκα τόσο καιρό για αυτό ενώ κανονικά θα έπρεπε να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου αντί να τη σκεύτομαι.. έχασα χρόνο από τη ζωή μου..Αλλά ρε γαμώτο! Μου αρέσει ακόμη την αγαπάω και δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.
-Ει Αχιλλέα!Γεια!
Δέν είχα τα Κότσια να γυρίσω από τη ντροπή απλά έφυγα και μπήκα στην τάξη . Οι Φίλοι μου με είδαν έτσι και άρχισαν πάλι τις ερωτήσεις . Τελικά τους είπα, έτσι και αλλιώς δεν είχε νόημα πια..
-εγώ το ήξερα ότι ήσουν καψουρεμένος..άλλο που δεν το παραδεχόσουν
-Έλα ρε φίλε φτιάξε λίγο τη διάθεση σου. Μην είσαι έτσι.
-Γιατί να μην είμαι έτσι ρε Κωστή; Για ποιο λόγο;
-απλά μην τη σκεύτεσαι !
-ναι.. εύκολο να το λες!
-λοιπόν . Σήμερα θα πάμε έξω στο λέω να ξεχαστείς λίγο.
-ναι καλά κάνε όνειρα..τέλος πάντων φεύγω.
-που πάς;
-σπίτι.
ESTÁS LEYENDO
Όταν είμαι κοντά σου...
Novela JuvenilΜια 16χρονη έφηβη η Μυρσίνη μετακομίζει με την οικογένειά της σε ένα πολύ μακρυνό μέρος από το προηγούμενο σπίτι της .Όλα είναι καινούργια για αυτήν (σχολείο, δραστηριότητες, παρέες κτλ.) καθώς και ένα αγόρι ο Αχιλλέας ο οποίος θα αποτελέσει βασικ...