Pár nových členů a turnaj

119 32 1
                                    

Už to jsou dva měsíce co Nate začala trénovat. A dokonce si došlo, že je to celkem namáhavé, ale když ji sensei řekl, že se naučí hrát na posvátné housle, hned ji to zvedlo náladu a radost a trénovala dál. 

,,Senseii, a kdy se konečně budu moci naučit hrát na ty housle?" zeptala se Nate u šálku čaje a malé snídaně v podobě makového koláčku. ,,Až přijde čas má drahá, až přijde čas." řekl moudře a zavřel oči. ,,Tak dobře, až budu podle vás připravená, řeknete mi." vstala a s poklonou odešla do svého pokoje. Zpod postele vytáhla její cvičné housle, co ji kdysi dala mamka v 4 narozeninám, než zmizela.
     Vytáhla noty, přiložila smyčec na struny a pokusila se o jeden jediný tón. Znělo to spíše jako škrcení koně než nějaká posvátná melodie. Hned to odložila a práskla sebou o postel.
  Ach jo, ještě mně vyhodí. řekla si pro sebe. Najednou někdo zaklepal. ,,Dále." dveře se otevřely a v nich stála dívka. Měla bílo-blonďaté vlasy a tmavě zeleno-modré oči.
,,Jé pardon, asi jsem se spletla pokoj." řekla, nervózně se se usmála a zabouchla za sebou. Tohle bylo celkem divné. Nate se zvedla z postele a přešla ke dveřím, které otevřela. Rozhlédla se a nikde nikdo, jen pošťák co začal vyřvávat na lesy, že má pro mistra Wua dopis. Wu mu ale neodpověděl, ani nevyšel ven. Možná meditoval. Tak šla dopis převzít sama a nechala na stolečku před mistrovým meditačním pokojem.

Uběhli další dvě hodiny a mistr se pořád neobjevil. Kde může být tak dlouho? pomyslela si Nate, když v tom ji jeden z trénovacích strojů praštil do hlavy, až upadla na zadek. Chytla se za hlavu a znova se postavila. Byla celkem naštvaná. Rodiče ji neposlouchají, Wu je bůhvíkde a snad nikdy ji neřekne kdy bude moci hrát a, tyto stroje jsou na nic. Ale jak říkal mistr, musí si zachovat trpělivost v normálu. ,,Ještě aby věděl, že mám trpělivost trošku není v normálu." vyhrkla potichu pro sebe, přesunula se před chrám, kde našla kameny a začala se házet na zeď.
*O pár minut později*
Nate byla udýchaná a navíc neměla u sebe už žádný kámen. Tak to zabalila a šla do chrámu si udělat něco k jídlu a potom se jít osprchovat. Potom vše ještě chvíli trénovala na housle, bez výsledku. A kolem 1 hodiny ráno šla spát.
*Dalšího dne*
Sluneční paprsky prosvítaly sklem každého okýnka v chrámu. Najednou se ozvalo děsné bouchání do gongu a hlasitý zpěv, ne zpěv, ale řev mistra.  Nate si zakryla hlavu pod polštář a přála si, aby ten hluk skončil. Opět se rozevřely dveře a dovnitř vstoupil mistr a začal zase bouchat do gongu se slovy. ,,Vstávat!" a odešel do dalšího pokoje, kde byla Lyra. Po nějaké době vše utichlo a Nate se rozhodla vstát.

Posadila se a protáhla. Prohrábla si vlasy dozadu a pomalu se postavila. Šla ke skříni a navlékla si kromě trička, šátku, nějakých kalhot i tmavě modrou mikinu s zeleným lemováním na rukávech. Vlasy si dala do jednoho velkého copku. Vyšla z pokoje ven a ucítila, jak se do ní opřel vítr. Byl to příjemný pocit. Dokonce i Lyra vyšla ven a protáhla se. ,,Dobré ráno." řekla Nate a usmála se. ,,Moc dobré není. Mistr je šílený, vzbudit nás tak brzo." Nate se zasmála. Po chvilce přišel i mistr. ,,Vy jste zešílel?!" Lyra přišla k němu a začala nadávat.  Ten i přes ty nadávky zachoval chladnout hlavu. Lyra po něm pořád hučela. ,,Lyro. Měla by jsi toho už nechat." řekla Nate a odtrhla ji od mistra. ,,Tak žáci, dneska si dáme něco jako turnaj." řekl mistr. To obě dívky překvapilo. ,,Ale jsme jenom dvě, jak můžeme organizovat turnaj?" zeptala se Nate. Mistr ji ale neodpověděl, ale zapískal. Z třetího pokoje se rozevřeli dveře a z nich vyšli tři kluci. WTF? Jak se tady objevili? podivila se Nate. ,,Omluvte nás senseii, ale Lloyd nechce vstávat a Jay se bůhvíkde." řekl jeden z nich. Měl blond vlasy a stříbrnou barvu kůže. Asi je to robot. pomyslela si Nate. ,,Výborně. Děkuji za info. Zatím se připravte na turnaj" řekl a odešel. 

Tak se tam na sebe jen dívali, ani jeden schopný říct jediné slovo. Po chvilce se Nate nadechla. ,,Dobře. Jdu se tedy nachystat. Jdeš se mnou?" řekla a otočila se na Lyru. Lyra přikývla a obě odešly do pokoje se nachystat. Kluci po chvilce taky šli.

,,Mám si vzít tohle a nebo tohle. " řekla Lyra a natáhla před sebe dvě gi. ,,Asi toto, to s tou růží na zádech a já si vezmu to s tím drakem ve znaku Jin a Jang." řekla Nate s úsměvem, vzala si gi co si vybrala a šla do převlékací kabinky. Lyra se schovala do koupelny.

Po chvilce přišla Nate v gi, jenom si upravila vlasy do drdolu, aby ji během turnaje nevadili v očích. Mezitím čekala na Lyru. Ta taky po chvilce vylezla z koupelny. ,,Sluší ti to." řekla Lyra a Nate se usmála. ,,Tobě taky."
   Vzaly si zbraně, které byli přichystané na stolečku před pokojem. Lyra si vylosovala dvě dýky a Nate jakousi malou věc.
,,Co to je?" zeptala se Lyra.
,,Nevím." řekla Nate a zadívala se na malou tyčku.
Když vyšly ven z pokoje a všimli si, že kluci ještě nepřišli, tak měly chvíli čas na to připravit a nacvičit nějaké chvaty a útoky.
*O 10 minut později..*
Když nacvičili vše potřebné na turnaj, přišli kluci i s mistrem. ,,Tak žáci, jsme tady všichni. Tak můžeme začít prvním kolem." řekl mistr a všem rozdal papír, kde byl rozpis kol. Nate o tomto papíru věděla všechno velmi dobře, protože u ní doma se konal turnaj každý měsíc. Takže první kdo podstoupil turnaji byl Jay a Kai. Nastoupili naproti sobě, každý si vzal nějakou svoji preferovanou zbraň. Jay nunčaky a Kai meč. Nakonec to skončilo remízou, ale Wu ohlásil vítěze Jaye, prý se více snažil a zasazoval vetší rány. Nate bylo Kaie líto, ale její odhodlanost vyhrát tento turnaj, byla větší než nějaké lítost. Jak by řekl její otec, lítost je v bojišti až na posledním místě. Teď nastalo druhé kolo. Lloyd měl nastoupit proti Nate. Oba se postavili do vyznačeného ringu naproti sobě. Wu jim přikázal, aby vytáhli zbraně. Lloyd vytáhl šavli a postavil se do bojové pozice, nasadil si kapuci. Nate zase  vytáhla tyčku, kterou jak viděli ostatní, propadli záchvatu smíchu. Nate se podívala na mistra a ten jen přikývl. Potom otočila pohled na tyčku a všimla si tlačítka. Stiskla ho. Objevila se záře a místo kde měla držák, se obalilo stínovými chapadly a místo obyčejné dřevěné tyčky se náhle zjevila obrovská dvojitá kosa. ,,Wow." vykřikla Nate a taky se postavila do bojové pozice a také si nasadila kapuci.

,,Teď začne ten pravý boj." 


A pokračování přiště...

OwO
Předem se omlouvám za GRAMATICKÉ CHYBY A PŘEKLEPY!!!
Jak koukám na tu kapitolu, přijde mi dlouhé (celých 1101 slov).
Doufám že se vám bude líbit.
Můžete typovat, kdo vyhraje a kdo bude další na řadě.

I love you my FRIENDOS! >w<


(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat