Odměna Osudu

89 27 1
                                    

Stále na ni koukal, stále se na ni usmíval a neřekl ani slovo. Nate to nechápala. Stála na svém místě jako přilepená a nemohla se hnout. Najednou se Kai pomalu rozešel směrem k Nate.

Mezitím venku, přesněji řečeno v Chenově nudlárně asi pět kilometrů od chrámu, se sešel zbytek týmu. Lyra si sedla naproti Lloyda a vedle ní seděl Cole a Jay. Začali tam něco řešit o dalším turnaji, kdo bude mít jakou zbraň atd. Když v tom skočila do řeči Lyra: ,,Co si myslíte o Kaiovi a Nate?" Coleovo málem zaskočilo Maki v krku a Jay vyprskl horký čaj na Lloydovu mikinu. Zane si zachoval chladnou tvář.
,,Héj!" Vykřikl a vražedné se podíval na zrzavého chlapce,sedící naproti němu a s pomocí kapesníku vyčistit stůl..
,, Promiň, ale tato otázka, mne zarazila." Řekl omluvně Jay a podíval se na Lyru. ,,No?" Čekala na odpověď. Nikdo ani nepípl. Na vsechny se podívala a potom pokračovala jídle. Potom z hrobového ticha se stal nezastavitelný výbuch smíchu. Chudáci ostatní zákazníci, a také zaměstnanci v nudlárně. Po chvilce zaplatili a odešli zpět do chrámu.

Nate seděla s Kaiem na terase v chrámě a povídali si. Nate mu musela na jeho 'rozkaz' vypovídat celý její život. ,,Takže abych to pochopil správně. Ty jsi se vyklubala z vejce?" Řekl Kai, usmál se a podívala se na ni. ,,Ne, to se vyklubal bratr, já jsem se narodila jako každé dítě." Řekla. Kai přemýšlivě pokýval hlavou. ,,Aha, už vše chápu. Ale stále si nedokážu představit jak by mohli mít had a člověk dítě." Řekl nejistě.
,,Tak to ani já nechápu a nezajímám se o to." Řekla a postavila se. ,,Co kdybychom si zatrénovali?" Zeptala se s pohledem upřený do Kaiových oči.
Kai se postavil. ,, Klidně, ale nebudu tě šetřit." Řekl s polovičním úsměvem na rtech. ,,To bych od kluků čekala, ale neboj, ani já nebudu šetřit tebe." Řekla Nate odhodlaně a upalovala do pokoje se převléct.
       Když našla svoje gi, přehodila si ho před levou ruku, která ji při doteku na šupiny zabolela, sykla a šla do převlíkacího šatníku.

Najednou se ozval trošku větší otřes, až Nate upadla na zem. ,,Co to bylo?" Řekla potichu a postavila se. Vyběhla z pokoje a hned ji zahalil obrovský stín nějakého létajícího stroje. ,, Héj. Taky nahoře." Nate se ohlédla nahoru. Nad ní se vznášela loď. Zůstala tam stát s pusou dokořán a s očima vytřeštěné na stroj. Bylo to obrovské, mělo to dvě plachty na kterém zářil drak, asi deset děl a dvoje obrovské, ale fakt obrovské tryskové motory. Najednou se spustil žebřík přímo před Nate. Pomalu se chytla provazu, který držel žebřík pohromadě a jednu nohu dala na dřevěnou tyčku a šplhala nahoru. Když byla v polovině, zastavila se, protože se začal žebřík vytahovat nahoru a ani ne za 10 minut byla na palubě létající lodi. Když se postavila, chvilku se jí zamotávali nohy a točila hlava. V takové výšce ještě nikdy nebyla. Ohlédla se před zábradlí a zvedl se jí žaludek. Rychle dala pohled zpět a snažila se uklidit. Hluboký nádech a dlouhý výdech. Říkala si pro sebe.

Když se konečně uklidnila, tak šla prozkoumat zbytek vznášedla. Našla pilotní místnost s obrovskou mapou a s kormidle. Také objevila v podpalubí pár místností, nejspíš pokoje. Do jednoho nahlédla a potom vešla dovnitř. ,,Mistře? Tohle je vaše práce?" Řekla Nate a sedla si vedle svého mistra. Ten ale nic neřekl a koukal na svoji hůl. ,,Ano, kdysi dávno jsem to s bratrem postavili, ale když se Garmadon přidal ke zle straně, musel jsem ji schovat před jeho služebníky. A dlouho jsme se o ni nestaral." Řekl a mnul si dlouhý bílý vous. ,,U všech svatých mečů a má jméno?" Řekla s nádechem vzrušení Nate a pohladila jednu ze dřevěných stěn lodi. ,,Jméno má, jmenuje se Odměna Osudu." Řekl potichu a koukal na Nate, která byla celou lodí okouzlena. ,,Nate! Takže jsi tady taky!" Vykřikla Lyra a běžela svoji kamarádku objala. Nate ji objetí oplatila. Když do pokoje vtrhli i ostatní, nastalo skupinové objetí. Nate se cítila šťastná, nikdy v životě se necítila jako právě teď. Všichni se od ní odtáhli a potom Cole a Zane odešli pryč, zbytek se rozhodl trošku více zakročit do tajemství lodi, formou hru na schovávanou. Lloyd začal pikat a zbytek se musel schovat. Nate odběhla do nějaké místnosti. Byla v ní tma a bylo to tam cítit hnilobou. Zakryla si šátkem pusu a nos. Mistr mluvil pravdu, nestaral se o ní celkem dlouho. Řekla si pro sebe a snažila se najít zapínač světla. Konečně ho nahmatala stiskla ho. Místnost se rozsvítila a Nate se rozhlédla kolem sebe. Bylo tu několik pytlů s ovoce a jinými potravinami. Taky nějaké oblečení a zbraně. Jednu si vzala do rukou. Byl to malinký nůž a na držáku byla připevněna tmavě fialová stužka. Nůž si potěžkala, byl lehký, jako pítko. Nate se pro sebe usmála a dala si nůž za opasek. Podívala se na dveře, chytla kliku a potichu otevřela dveře. Vykoukla a když byl vzduch čistý, vylezla ven a šla po lodi dál.

Avšak netušila, že je to past a za rohem ji čekala Lyra, která byla chycena jako první, schovala se totiž za jednu z krabic nacházející se nahoře na lodi, bohužel Lloyd ji stačil najít dřív, než se stačila pohnout že schovaného místa. Nate si dávala pozor, našlapovala potichu a koukal za sebe, ale když došla na místo, kde se nacházela past, Lyra vystartovala a chňapla její ruku. ,,A mám tě!" Řekla vítězoslavně a Nate smutně sklonila hlavu a pro sebe se usmála. ,,No jo, tak jsi mne našla, ale nepikal náhodou Lloyd?"
,,Jo, ale když mne chytil, řekl mi, abych tě našla, tím pádem hledáš teďka ty." Řekla stále radostně. Zbývá jen Kai. Řekla pro sebe a přikývla. ,,Fajn, jdi se podívat dozadu do lidí, já jdu do předu." Řekla Nate a šla nahoru do pilotní místnosti. Zahlédla Cola, jak stojí u kormidla. Zane nebyl nikde k nalezení. ,,Cole? Nechybí ti parťák?" Řekla a přešla k němu. ,,Zane se tam někde vrtá v tom přístroji." Řekl a ukázal rukou na navigaci. Přikývla a šla dál hledat jejich posledního schovávajícího, Kaie. Došla k jednomu sudů a podívala se do něj. Nic. A tak zkoušela další a další. Bez výsledku. Nakonec to Nate vzdala, otočila se a zahlédla Kaie s vítězoslavným úsměvem ve tváři. ,,Už jsem se zapikal sám." Řekl a Nate k němu přišla. Přiložila jeden z prstů na jeho hruď. ,,Tak hele, až budu na řadě s pikáním, najdu tě jako první." Dala prát pryč a odkráčela ke kormidlu, kde ji na chvilku Cole pustil. Nate měla pocit jako by brouzdala oblohou na obrovském drakovi. Chtěla natáhnout ruce, ale bylo to riskantní.

Když ji po chvilce zase vystřídal Cole, odešla do nějakého pokoje a řekla, že tato místnost ji bude patřit. Náhle loď sebou trhla a mířila dolů. Po chvilce přistála a všichni vylezli na pevnou zem. Nate také vystoupila a před sebou se objevilo snad tucec  Garmadonových vojáku. Tak o tomhle mi říkal mistr. Řekla si pro sebe a koukala na vojsko. Každý měl helmu, brnění, které zdobila broš ve tvaru jakési hlavy. ,,Konečně nějaký pořádný souboj." Řekl Lloyd a Nate přesně věděla na co narážel. Uraženě se na něho podívala. ,,Kdybych jsem tehdy byla schopná, už byl ses nezvednul." Zasyčela mezi zuby. Všichni si nasadili kapuce a postavili do bojové pozice. Nate si připravila malý nůž, protože tu tyčku, ze které se stala kosa, nechala v chrámu.

(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat