Nate si všimla koruny a poklonila se. ,,Prosssím tě. Tohle nemusssíš." řekl a zasmál se jako když se někdo začne dusit. Ten jeho smích nenáviděla. Nastavil ji ruku a Nate ji přijala, tak ji zvedl a šel s ní do chrámu. ,,Ehm, Morrowe. Nemohl by jsi prosím změnit podobu? Takhle na tebe zaútočí." řekla Nate potichu, když oba stáli vevnitř chrámu. Morrow se na ni podíval. ,,Nemusíš mít strach. Nic se mi nestane." řekl klidně a pohladil svou o hlavu nižší sestru. Najednou uslyšeli kroky, Morrow se zahleděl na dveře, které se pomalu otevíraly a z nich vyšla Lyra. Hned v půlce kroku se zarazila a chtěla vykřiknout. Nate si naznačila, ať je ticho a Lyra zmkla. ,,To..to je had?" řekl potichu a přešla k nim. Morrow ji chytl za ruku a poklonil se. ,,Morrow Izanoy, k vaším ssslužbám." znova se narovnal a všiml si jak se Lyra červenala. ,,Promiň, učili ho takhle pozdravovat." řekla Nate a šla do svého pokoje. Morrow ji následoval.
Když došli do pokoje patřící Nate, Morrow skočil na postel a pohodlně se usadil. ,,Udělej si pohodlí, já zatím skočím pro mistra." řekla Nate a vyběhla z pokoje směrem k meditační místnosti, kde sensei často sedával. Zaklepala na dveře a ty se hned otevřely. Z nich vyšel Kai následovaný mistrem. Chtěla mu říct aspoň ahoj nebo tak něco, ale neměla na to. ,,A pamatuj, jdi jen stezkou, kterou si sám vybereš." řekl mistr nakonec, ale Kai o nejspíš neslyšel. Potom se mistr podíval na Nate se slovy: ,,A co ty? Potřebuješ taky pomoc?"
,,Ne mistře, ale děkuji. No přijel mi bratr a řekla jsem si, jestli byste ho nechtěl vidět."
,,Jistě, rád se s ním seznámím." řekl mistr s úsměvem a s Nate v patách šli do pokoje, kde se na posteli povaloval Anacondraiský vůdce. ,,No ty jsi ale povalovač." řekla se smíchem Nate a potom je navzájem představila. ,,Jsem poctěn tě poznat Morrowe. A co otec?" zeptal se mistr a oba se zastavili na místě. Morrow si v tu dobu na něco vzpomněl. Přišel k Nate a chytl ji za obě ruce. ,,Náš otec tě hledá a vyhlásil pátrání, musssíš zmizet, pokud tě najde. Dá tě pověsssit." řekl se strachem v očích. Nate ho pohladila po jeho tlamičce a s úsměvem řekla: ,,Neboj se o mně." a odešla za mistrem se o něčem poradit. Morrow vyšel ven a rozhlídl se kolem sebe. Snažil se najít nějaký bezpečný úkryt. Když po chvilce našel výborné místo, schoval se tam. Odhodil plášť a korunu a změnil se na lidskou podobu (viz. obrázek nahoře). Upravil si vlasy a šel zase ven, ale korunu a plášť tam nechal.*Pohled Morrowa*
Najednou mně zastavil kluk, měl hnědé vlasy spíše do špičky a jeho obličej zdobila jizva na levém oku a náplast na čele. Koukal na mně celkem zaujatě. Prohlížel si mně od hlavy k patě. ,,Ahoj?" řekl jsem tázavě a stále čekal na odpověď. Ale ani po chvilce se mi nedostavila žádná. Tak jsem to vzdal, otočil se na špičce a odkráčel do pokoje. Ten kluk na mně stále zíral, a dokonce se k němu připojili další. Asi se neumí chovat. Najednou na mně vyletěla Nate a objala mně. ,,Takže jsi se to naučil!" vykřikla na celé kolo. Také jsem si objal. ,,Ano a zachvilku, po nějakém čassse budeš moct taky měnit podobu." řekl jsem s úsměvem a po chvilce ji pustil. Všichni se na nás dívali a potom přišel i mistr. ,,Tak žáci, chci vám představit Morrowa, je to nová Anacondraiský vůdce." řekl mistr a jak se zdálo, nikoho to nepřekvapilo. ,,Tenhle má být vůdce? Tento ušmudlanej chlapec?" řekl jeden z nich. Měl černé uhlazené vlasy a na sobě černé gi.
,,Dávej bacha na to co říkáš a nebo si to chceš tady a teď vyřídit?" zasyčel jsem.
,,Hele kluci nechte toho, buďte trošku na bratra milý."
,,Bratra?" podivili se všichni.
Nate přikývla a šla někam pryč. Já ji následoval.*Pohled třetí osoby*
Nate došla do pokoje se zbraněmi. Když za ní Morrow došel k ní. ,,Děkuji."
,,Za co?" otočila se na něho.
,,Jak jsi se mně zastala." Nate se usmála.Najednou se Morrow rozplynul a místo něho tam nebylo nic. Iluze? řekla si pro sebe a vzpomněla si na knihu co jim kdysi než matka zmizela, četla. Iluze a stín, stín a iluze. A když zavrtěla hlavou, aby se vrátila myšlenkami do reality, zahlédla ve dveřích Kaie s úsměvem na rtech.
Ahoj lidi, doufám, že se vám tato krátká kapitola bude líbit. Omlouvám se že je tam pozdě večer, ale nějak to takhle stíhám vydávat, doufám, že to nevadí.
Tak ahoj moje cho-very potvůrky.
ČTEŠ
(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)
FanfictionNathaniel Nate Izanoy - 14-letá dívka. Dcera Anacodraie a učitelky draků v Never-Realmu. Ale o "svých" rodičích neví skoro nic. Její bratr Morrow, nový Anacondraiský vůdce a později mistr iluzí, také had, stále svoji sestru před všemi z kmenu poniž...