První se rozběhli vojáci, ale bohužel měli špatný den, protože se Nate s Lyrou sundali svými malými zbraněmi. ,,Dva body si zapisuje nůž." Řekla Nate a uskočila blížíci se raně od válečné sekery. Podívala se na protivníka, byl to jeden z největších vojáku této armády. Další ránu odrazila a nůž ji vypadl z ruky. Znervózněla a nestačila zaregistrovat další útok a sekera se jí zasekla v rameni. Zakřičela bolestí. ,,Nate!" Vykřikla Lyra. Nate odskočila dál, vyrvala si sekeru z ruky a koukala na obrouvský potok krve. Nate se podívala na toho vojáka a potichu zasyčela. Najednou ho chtěla zabít, narovnala se. Cítila palčivou bolest v rameni, chytla ho a snažila se zastavit krev, která se z něj tekla. Lyra, Kai i Jay přiběhli k Nate a snažili se jí jakkoliv pomoct, ale napomáhalo to. Lyra se otočila na vojáka, plná zlosti, napřáhla ruku, něco zakřičela a když se a ní ohnala, tak se kolem vojáka vytvořili obrovské fialové krystaly. Hrany krystalů měl voják úplně u krku, stačil jeden jediný chybný krůček a byl by jako marshmellow na klacku.
Lyra byla vyděšená, stalo se s ní ,to co její rodiče nechtěli, stalo se s ní monstrum. Všichni měli vytřeštěné oči a pusy dokořán. Lyra se podívala do kaluže, která byla pod ní a vyjekla. Její oči svítili, svítilo i celé její tělo a to v fialové barvě.Nate se podívala na Lyru a usmála se. Ruka ji přestala krvácet a proto přešla k Lyře. ,,Odemkla jsi svůj potenciál." Řekl mistr a odrazil další dva z vojska. Všichni se na Lyru koukali a Lyra na sebe. ,,Odemkla?" Zopakovala a potom s úsměvem dodala. ,,Už to chápu." Řekla a bezhlavě se rozběhla na vojsko, vyskočila a vytvořila po doskoku na zem obrovskou síť krystalů, které probodali že všech možných stran několik jedinců Garmadonových vojáku. Zbytek vojska ztuhlo a potom odpelášili pryč. Lyra byla ovládnuta energií že schopnosti, kterou právě odemkla. Chtěla jen jedno, vše zničit. Otočila se na ostatní a natáhla ruku před sebe.
Když Nate po chvilce všechno došlo. ,,Lyro! Zastav!" Křikla na svoji kamarádku. Ta ji ale neposlouchala a spustila na ně další smršť krystalů. Naštěstí to nikoho neporanilo.
Omlouvám se za trošku kratší kapitolu. Doufám že se vám bude líbit. Příště se pokusím o trošku delší, slibuji. ^^
ČTEŠ
(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)
FanfictionNathaniel Nate Izanoy - 14-letá dívka. Dcera Anacodraie a učitelky draků v Never-Realmu. Ale o "svých" rodičích neví skoro nic. Její bratr Morrow, nový Anacondraiský vůdce a později mistr iluzí, také had, stále svoji sestru před všemi z kmenu poniž...