Před začátkem vám chci říct dvě věci:
1) že minulou část v této knize mi pomohla napsat Werca13. Moc děkuji a vy se jděte podívat na její profil.2) Moc vám děkuji za ohlasy, komentáře u této i ostatních knih. Moc si toho vážím. A pevně věřím, že vás čtení nepřestane bavit. Jste moje zlatíčka❤️.
No dost bylo okecávání a užijte si čtení kapitolky.
---------------------------------------------------------,,Nemohu uvěřit, že jsssi ji nepřivedl!" vyřvával si hlasivky Pythor na svého syna. Morrow nesplnil úkol, který mu zadal. Mladý Anacondrai se bál, že ho pošle do cely nebo hůř, rovnou na popraviště a nechá ho pověsit. Poté se jeho otec na chvilku uklidnil a podíval se na něho.
,,Otče, sssnažil jsssem ssse, ale ona nechtěla." Pokoušel se vymyslet tu nejhorší vymluvit, dokonce čekal, že to nevyjde. Bílý Anacondrai si odfrknul a odplazil pryč. Jejda, ono to vyšlo. Zaradoval se Morrow. ,, Zdá se, že tady někdo hodně lže." Otočil se. ,,Ty ssse radši zdrž komentáře, Alsebro." Zamračeně se ušklíbl a svoji přítelkyni a rovněž sousedku. Ta se jen zasmála a věnovala mu milostný pohled. ,,Teď nemám časss, musssím něco zařídit." Odvětil její pohled a odplazil se pryč v doprovodu jakého Alsebriného zamručení. I přes ten všechen zaplnění vás na tebe myslím, můj hadí slunci. Usmál se pro sebe a naposledy se po ní ohlédl.Nate, které se doteď nic od minula nezměnilo v snaze odemknout pravý potenciál, byla na prášky. Nemohla snést každou minutu potlačování žárlivosti na své přátele. Stejně jako Lyra i ona se setkávala tajně s mistrem. Bez výsledku. Dalšího dne to plně vzdala, zabalila si věci.
,,U nás máš vždy otevřené dveře." Řekl mistr před bránou, kde stál i se zbytkem a sledovali postavu mizící v dáli. Lyre začali tlačit na povrch slzy. Nepokoušela je zastavit a na plno se rozbrečela. Lloyd k ní přišel a objal ji a ona se mu vybrečela na hruď. Budu muset potom svoje oblečení vyprat. Pomyslel si.
,,Udělala jsssi dobře, že jsssi ssse vrátila." Utěšoval svoji dceru Pythor a byl plný radosti. Nate moc nadšená nebyla. Do dveří jejího pokoje vešel Skales. ,,Pane, dovezli náklad." Zasyčel a s Pythorem odplazil pryč. Nate se stále dívala do zdi a přemýšlela nad svým životem. ,, Znáš hissstoriku o Anacondraissském artefaktu?" Zeptal se její bratr, který tam mimochodem taky byla. Zavrtěla hlavou.
,,Ssslyšel jsssem, že dokáže nessskutečně mocně věci. Třeba dokáže oživit zesssnulé." Povzdechl si. ,,Kdybych měl taky takovou moc, víš kolik našich jedinců by povssstalo? Tisíce, nebo třeba miliony." Dodal a podíval se na nezajímavý pohled patřící Nate. ,,Celé to zní zajímavě." Přiznala zamyšleně. ,,Tak ho pojďme najít, jen ty a já, jako sssourozenci!" Chytl ruce své sestry a zadíval se jí hluboko do očí. Nebo spíše jen do jednoho oka, druhé měla zakryté páskou. ,,Dobře." Usmála se a za chvilku oba stáli před knihovnou. Podle jedné jejich kamarádky je obrovská. Morrow vzal velkou hrst klíčů a začal hledat ten správný. Tak tady budeme do Vánoc. Pomyslela si Nate, sedla si a znuděně koukala na bratra.Lyra ležela na posteli, ve svém pokoji v zeleném overalu. Nemohla uvěřit, že její kamarádka odešla a možná se nikdy nevrátí. Taky byla z části šťastná, protože se ji povedlo z poloviny naučit ovládat svou schopnost. Posadila se a pohled upírala bůhví kam. Rozhodla se vstát a šla se převléknou. Otevřela skříň a pět minut tak stála a civěla, neboť neví co si má vzít na sebe. Nakonec se rozhodla pro fialové tílko a šedé kraťasy. Vyšla ven do volného prostoru chrámu a nasávala vůní čerstvého vzduchu smíchaný s vůní potravin náměstí, kde se konal trh.
,,Sensei, co kdybychom si zašli do města?" Navrhla Lyra u společné porady. ,,To nezní špatně, mohl bych si koupit něco na sebe." Přiznal Lloyd.
,,Aby jsi nemusel nosit pořád tu tvoji zelenkavou barvičku." Obořil se do něho Kai a zasmál se. Jde vidět, že i ho to přešlo. Pomyslela si a usmála se. Kai byl na tom od odchodu Nate asi nejhůř, ale nálada se mu začala pomalu zlepšovat a za to byli všichni velice rádi. Lloyd se na něho zamračeně podíval a otočil se k nim zády. ,,Snad nejsi naštvaný Lloyde?" zachichotal se Jay a prohrábl si své hnědé vlasy. Lyra se podívala na mistra a čekala na odpověď. ,,Takže rozhodnuto, jde se do města." Řekl moudře a všichni začali, jako na lesy, jásat a vřískat. Rozběhli jsme se každý do svých pokojů se nachystat. A když stáli před bránou a mistr dorazil, šli společně do města. (nebo spíše na trh? .-.)Po asi dvou hodinách našel správný klíč a zasunul ho do klíčové dírky. Zaznělo cvaknutí a Morrow na nic nečekal a odemkl. Nate okamžitě vletěla a zarazila se v polovině kroku. Bylo tam mnoho knih, jenom pohledem napočítala Nate víc jak milion. (RÁJ KNIH!!!! TAM BY SE VÁM LÍBILO NE? Mně určitě XD) ,,Je to tady obrovské, jak máme najít knihu odpovídající tvému popisu mezi tímhle!" vyjekla a podívala se na bratra. Obdaroval ji pohledem, jako kdyby věděl co dělal. Pokrčila nad tím pohledem rameny a šla prošacovat několik poliček. Vzala do ruky jednu knihu a podívala se na ni. Tajemství lásky? Ne. Jak zabít člověka láskou? Ne. A tak to pokračovalo dále, než ji to přestalo bavit. Podívala se na ceduli, kde bylo vždycky napsáno téma celého jednoho regálu. Romány? pomyslela si. Jeden si vytáhla a schovala tajně pod mikinu. Jednou si to přečtu. řekla si pro sebe a šla hledat dál. Narazila na spoustu zajímavých knih, ale ani jedna nebyla ta, kterou potřebovali.
,,Mám ji!" vykřikl Morrow a zvedl nad hlavu knihu. Vypadal na první pohled jako bible (Omlouvám se, zda je toto slovo napsáno špatně xd), obal měl křiklavě hnědou barvu na hřbetě byla lemovaná zlatem. ,,To je ta kniha?" Zeptala se, když koukala přes jeho rameno na knihu. Přikývl a otevřel ji.
,,Půjdeme tam! A potom ještě tam!" Křičel Jay na celé náměstí a létal od obchodu k obchodu. Všichni měli v rukou dvě tašky a Jay pro změnu skoro tři. ,,Jayi, měl by ses trošku brzdit." Napomenul ho Zane a Cole přikývl, když ho vlekl za sebou od obchodu z nářadím. Lyra se zasmála a všimla si malinkého stánku. Přišla k němu. Pořádně se zadíval na zboží a potom na prodávajícího. Něco ji na něm nesedělo, ale ignorovala to a koupila si přívěsek. Měl tvar vlčí hlavy, možná byl vyroben z ametystu a místo očí měl safíry. Hned jak doběhla zbytek mířící zpět do chrámu si přívěsek nasadila a Lloyd ji ho začal vychvalovat. ,,Taky bych jeden chtěl." Řekl potichu a stále se koukal vlkovi do očí. ,,Jednou ti ho koupím." Usmála se. Když došli do chrámu, okamžitě se každý zamkl ve svém pokoji a zkoušel vše co jí koupil.
,,Ach ty děti. Musí mít všechno." Zašeptal mistr Wu a zadíval se na mraky.
ČTEŠ
(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)
FanfictionNathaniel Nate Izanoy - 14-letá dívka. Dcera Anacodraie a učitelky draků v Never-Realmu. Ale o "svých" rodičích neví skoro nic. Její bratr Morrow, nový Anacondraiský vůdce a později mistr iluzí, také had, stále svoji sestru před všemi z kmenu poniž...