(Ahoj lidi, jenom vám chci oznámit, že postava Lyry nepatří mně. Patří této skvělé holce jménem @Werca13. Dejte ji follow a kukněte na její přiběhy. :3)
Touhle větou Nate všechny vyděsila. Vražedně se usmála a rozběhla se proti Lloydovi. Ten její útok vyblokoval a chystal se útok vrátit výpadem a švihem nad hlavu. Chtěl ji aspoň seknout do ruky a to se povedlo. Nate obdržela řeznou ránu na ruce. Zavrčela a začala po něm útočit rychleji a rychleji. Chudák Lloyd nestačil uhýbat všem útokům, ale aspoň dokázal odrazit polovinu. Když odstoupil dozadu, podlomila se mu kolena. Sesunul se k zemi a snažil se nabrat dech na další útok. Sundal si kapuci a otřel si pot z čela. Nate byla oproti němu plná energie. Byl vyčerpaný, už nemohl a chtěl to vzdát. Nate se podívala na Lloyda. Byl to jiný pohled, jakoby se na něj díval jiný člověk jejíma očima. Vyběhla a s kosou nad hlavou, připravena Lloydovi useknout hlavu.
Lyra, jako jedna z pozorujících druhé kolo se na to nechtěla dívat. Vzala ze země své dvě dýky a rozběhla se do ringu. Jak se objevila mezi Lloydem a čepelí, nastavila dýky do tvaru X a zastavila čepel. Nate se na ni podívala, něco si pro sebe zamumlala, potom upustila kosu, odstoupila od nich a chytla se za hlavu. Začala brečet bolestí, protože ji nějaký cizí hlas promlouval do duše. V rychlosti si sundala kapuci, aby se popřípadě neudusila slzami. Bohužel se jí podlomila kolena a tak skončila na zemi. Klečela tam, bez jakékoliv známky života. Všichni se kolem ní rozmístili a čekala na nějaký pohyb, jenom Lyra tam nebyla, protože musela vše Lloydovi vysvětlit. Kai ji klekl naproti Nate a chytil ji za ruku. Ta se na chvilku vzpamatovala, poté omdlela a hlava ji pod tíhou spadla Kaiovi do ramenou. ,,Já ji říkal, musí být trpělivá." řekl mistr a mnul si bradku. ,,Jayi, nepřinesl by jsi prosím skleničku vody pro Lloyda?" zeptal se Zane. ,,Jasan." Jay se postavil a už chvátal pro skleničku vody, kterou dal následné Lloydovi. Kai mezitím odnesl Nate v náruči do jejího pokoje a turnaj pokračoval dál. Nastalo třetí kolo. Lyra proti Zaneovi. Lyra si přichystala své dýky a Zane zase dva shurikeny. Oba se proti sobě rozeběhli a jak se objevila první jiskra, jak se otřel kov o kov. Začal boj.
Sice trval dlouho, protože podle mistra Wua měla Lyra dokonalou hbitost a mrštnost, ale trošku ji chyběla výdrž, což zato Zane jako nindroid ji měl dostatek. Lyra nakonec odhodila oba shurikeny na stranu a vyhrála třetí kolo i celý turnaj. A tak ji dal mistr na pásek, který měl každý na svém gi, fialový proužek. Lyra byla radostí bez sebe. Mistr nazval Lyru elementárním mistrem krystalu. Ale moc mu nevěřila.
Potom došla do pokoje, kde ležela Nate a vše ji povyprávěla. Jak vyhrála proti Zaneovi a jak se Cole naštval na Jaye, a jak měl Kai o Nate starost. Nate naslouchala každému slovu, někdy se začervenala a někdy se smála. Byla nakonec ráda že nevyhrála ona, ale Lyra.,,Jsem ráda, že jsi se nakonec probudila." řekla Lyra s úsměvem. ,,A já jsem ráda, že jsi vyhrála." řekla Nate a sklonila hlavu. Lyra se na ni tázavě podívala. ,,Děje se něco?" zeptala se a položila svoji ruku na její. Nate se otočila pohledem na ni. ,,Pořád myslím na ten hlas." zašeptala.
,,Co ti říkal?"
,,Nerozuměla jsem mu. Asi něco ve starém jazyce. Možná ve starém Anacondraiském. Kdysi jsem se ho učila, ale i tak jsem mu nerozuměla ani slovo." řekla.
Lyra se zamyslela. ,,Zeptáme se mistra, ten ví všechno." usmála se Lyra a za chvilku už stály před jeho pokojem. Nate zaklepala. Dveře se otevřeli a obě šly dovnitř. ,,Mistře?" zavolala do místnosti Nate a čekala na odpověď. ,,Ano? Jsem vzadu." ozval se hlas z jiné místnosti. Tak tedy šly obě do místnosti, odkud se hlas ozval. Vešly dovnitř a tam seděl mistr se všemi ostatními. ,,Vítejte, jen se posaďte." řekl a ukázal na dvě volná místa. Holky se usadily a vzaly si do rukou teplý čaj.
,,Chtěla jsem se vás na něco zeptat." začala konverzaci Nate.
,,No?"
,,Potřebuji vědět odkud je ten hlas co mi zněl v hlavě, když jsem bojovala s Lloydem."
Všichni na ni otočili pohledy. Wu odložil hrnek a oddechl si. ,,Sice je tohle věc na soukromou konverzaci, ale když jste tady všichni." Všichni nastražili uši.
,,Kdo z vás zná Nate aspoň trošičku?" zeptal se. Všichni se na něj otočili. Nikdo se nepřihlásit, ani neřekl ano. Nate sklonila hlavu a zesmutněla. (To se mi taky stává pořád. Hlavně ve škole. qwp)
,,Tak fajn, už předtím jsem si všiml, že má Nate problém s levou rukou. Mohla by jsi prosím vyhrnout levý rukáv?" zeptal se Wu a pohledy se opět ocitli u Nate.Nate polkla a pomalu si začala dávat levý rukáv nahoru. Všem div oči z důlků nevypadly. Potom se Nate zastavila a zavřela oči. Postavila se a utekla do svého pokoje. Tam se zavřela, sedla na postel a rozbrečela se. Proč to jen řekl? Co tím sledoval? pomyslela si a stále brečela. Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Kai. Nate se na něj uslzenýma očima podívala a utřela si slzy na tváři. Ten k ní přišel a sedl si k ní. ,,Co chceš?" zeptala se potichu. ,,Nechci tě nějak urazit, ale proč jsi odešla?" na místo odpovědi se zeptal. Nate se na něj podívala a potom sklonila hlavu. ,,Vážně...o tom..chceš..mluvit." vyhrkla ze sebe koktavě. ,,No je to na tobě." řekl
Nate si povzdechla a postavila se před Kaie. Chytla si levý rukáv svého gi a pomalu ho dávala nahoru. Když ho povytáhla až k rameni, Kai málem nevěřil svým očím. Její polovina levé paže tvořila bílá barva. ,,Co to je?" zeptal se. ,,To jsou šupiny. Hadí šupiny."
,,Ale jak?"
,,Možná si to nezaregistroval, ale já jsem dcera..." nedořekla větu, protože se Kai před ní postavil. Byl u ní blízko, hodné blízko. Jeho hnědé oči četly její myšlenky. Pomoc! Zrudla jak rajče, co by ji mohlo závidět. Schovala si tvář do dlaní a utekla ven. Kai tam jen tak stál a koukal do prázdna.Nate vyběhla z chrámu a tam se zastavila. ,,SSSTŮJ!" otočila se. V křoví zahlédla postavu. ,,K-Kdo jsi?" zeptala se. ,,Znáš mně, a já tebe. Jsssme si blíž než si dokážeš předssstavit." zasyčel. ,,Morrowe? Jsi to ty?" Nate byla překvapená. Náhle se z křoví vynořil Fialový had v červeném hábitu a s korunou na hlavě.
ČTEŠ
(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)
FanfictionNathaniel Nate Izanoy - 14-letá dívka. Dcera Anacodraie a učitelky draků v Never-Realmu. Ale o "svých" rodičích neví skoro nic. Její bratr Morrow, nový Anacondraiský vůdce a později mistr iluzí, také had, stále svoji sestru před všemi z kmenu poniž...