Dejte pozor... cesta začíná

67 20 2
                                    

,,Nate?"

Jmenovaná se ohlédla. Ve tmě toho moc neviděla, ale i tak dokázala rozeznat, kdo s ní mluví. Najednou se, jako blesk rozhořela jedna svíčka. Mistr ohně se na ní usmíval. ,,Já věděl, že se jednou vrátíš." řekl až moc sebejistě. Nate se uchechtla a pohodila rameny. ,,Víš, vůbec jsi se nezměnil." usmála se a přišla k němu blíž. Kai se na ni nervózně usmál: ,,Ty máš co mluvit. Ty jsi se hodně změnila." a ukázal na pásku přes její levé oko. Páska byla šedá a v ní byla vsazena nejspíš křišťálová růže. ,,Proč jsi sem vůbec přišla?" zeptal se Nate, když oba seděli v Nateiném pokoji. ,,To je soukromá mise." Odpověděla mu a odvrátila pohled. Kai se usmál, natáhl ruku a natočil Natein obličej k svému. Hnědovláska zčervenala a dívala se mu upřeně do očí. ,,Stejně to zjistím, takže mi radši řekni pravdu hned." pohladil hnědovlásku po vlasech. ,, Proč to chceš tolik vědět?" Nate v něm pomalu začala ztrácet důvěru. Bála se, aby toho plánu nějak nezneužil. Kai se na ni podíval a pustil její tvář. ,,Mohl bych ti pomoct." Nate stále nedostala odpověď na kladenou otázku?
,,Vše se dozvíš až ráno a teď změňme téma." řekla vážně a odsedla si o kousek dál. Po dlouhém rozhovoru si oba dva zívli a když se na sebe podívali, začali se nahlas smát. ,,Fajn tak já už půjdu." Mistr ohně se postavil a přešel ke dveřím, zastavil se a znova se ohlédl: ,,Pěkně se vyspi." A odešel. Nate sledovala siluetu chlapce a jak zmizela, lehla si do postele a koukala na strop. Doufám že je bratr v pořádku. Pomyslela si v hlavě a stále zírala na dřevěný strop. Po chvilce ji přemohl spánek a tak usnula.

Ráno opět zazněl starý známý gong mistra Wua. ,,JÁ VSTÁVAT NEBUDU!" někdo vykřikl z vedlejšího pokoje. Nate otevřela oči a zase se setkala se svým kamarádem stropem. Usmála se a pomalu se posadila. Ruku dala na své vlasy a lehce si je přejela. ,,Ehm..zase jako Einstein." řekla naštvaně tichým hlasem a vzala si ze šuplíku hřeben. Učesala se a zase ho odložila a vlasy si dala do jednoho velkého copku. Podívala se na hodiny a poznala, že bylo na čase vstát a jít na zahradu. Tak tedy se Nate postavila a plouživým a pomalým krokem vydala na zahradu chrámu. Po cestě potkala snad všechny ninji, všichni vypadali že se zhroutí a budou spát, no někteří ještě spali teď. O chvilku později se dostala Nate ven ze chodby s pokoji, plně se uvolnila a nadechla se čerstvého vzduchu. ,,Dobré ráno žáci. Posaďte se a povíme si něco o naší nové misi." uvítal je mistr a každému nalil čaj.

,,Mistře, pokud je to zase hlídání dětí, nikam nejdu." vyhrkl Lloyd a zbytek souhlasně zamumlal, teda až na Nate, která stála venku a čekala kdy může vejít dovnitř. Ohlédla se na všechny strany a když zjistila, že ji nikdo nevidí, dala ruce na pásku a sundala si ji. Otočila se a zahlédla se v lahvi, která stála na parapetu. Zahlédla svoji druhou stranu, tu temnější a více zlou. Červená panenka a ještě tmavější rudá zornička, hodně se podobala na oko Anacondraie. A kolem celého oka byla bílá kůže, hadí šupiny. Zajímalo ji, zda by se mohla takhle ukázat ostatním a jak by na to reagovali. ,,Ale, ale...." Nate nadskočila a rychle se otočila. Zahlédla dívku s krátkými vlasy havraní barvy a očima stejné barvy jako její vlasy. ,,Kdo jsi?" zeptala se Nate a stále ji probodávala pohledem.
,,Klid, nepřišla jsem ti ublížit, jenom se seznámit." usmála se a přišla ke mně. ,,Jmenuji se Nya a jsem Kaiova sestra. A ty? Jaké je tvé jméno?" dodala potom. Nate se zarazila. On má sestru a neřekl mi o tom. Pomyslela si Pythorova dcera a stále probodávala Nyu pohledem plný smíšených pocitů, nacházelo se tam překvapení, ale i taky trochu žárlivostí, i když nechápala proč. ,,Jmenuji se Nathaniel." řekla skoro neslyšně. Bohužel Nya to slyšela a usmála se.

,,Dobře mistře, hned ji to vyřídím."
Dveře se rozevřely a v nich stála Lyra. Nate se zlekla a hned nahmatala pásku a nasadila si. Bylo to jen taktak. Nate si povzdechla a otočila se na dívku, která vylezla ze dveří. Lyra vypadala zaraženě. Vykulila oči a rozběhla se naproti Nate a pevně ji objala. Ona ji objetí oplatila a usmála se. ,,Ráda tě zase vidím." vypravila ze sebe Lyra, když se obě přestaly objímat. Najednou se z mistrova pokoje vysoukal Lloyd i se zbytkem. A ani ne za pět minut seděli na zemi a vše si vykládali, jak se měli po dobu co tady Nate nebyla. Povídali si o všem o všem možném, o tom jak našla Nate se svým bratrem knihu odpovídající Anacondraiskému artefaktu, o první puse Lloyda a Lyry, při této konverzaci Lloyd málem omdlel hanbou. Ostatní se mu smáli, i když to nebylo pěkné. ,,Prosím nechte toho..." zašeptala Lyra a drcla ramenem do Nate, která se začala tím smíchem dusit, až pomalu syčela, což poté jak se všichni uklidnili, nahnalo mráz po zádech. ,,No proč jsme byli za mistrem," začal Zane a přisedl si k nám blíž. ,,Musíme najít tu knihu a začít pátrání po mystickém klenotu." dodal tajemně, což bylo jeho nejoblíbenější styl ukončení věty. Jay se zamyšleně podrbal na bradě a koukal so země. Nate vypadala nervózně, co když ten klenot použijí na své věci? Má jim vůbec dávat tu knihu? V hlavě se jí motalo mnoho otázek. Zavrtěla hlavou a vzala tašku, dala ji doprostřed kruhu. Všichni se na malou věc udiveně dívali a chtěli zjistit co v ní je. ,,To je ta kniha, o které mluvil Zane i mistr Wu..." řekla tiše a Lyra dala ruce do tašky a vytáhla obrovskou knihu.

,,Dneska k večeru vyrážíme." řekl jim za zády mistr.

--------------------------------------
Takže nová kapitola je na světě! Ano, moc se omlouvám, že nevyšla dříve, bohužel na chatě nebyl internet, takže jsem měl smůlu. Jinak jak jste si užili Valentýn? Já celkem dobře. A co jste dělali o jarních prázdninách? Napište dolů a u další kapitoly nebo knihy ahojky. (。・ω・。)ノ♡

(DOKONČENO) Chosen to be a snake (Cz Ninjago FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat