Sabah çalan alarmım sesiyle irkilip hemen uyandım.... demek istesem de maalesef, ben asla alarmın sesiyle uyanamıyorum, ancak annemin bağırışlarıyla, zorlu çabalarıyla kendime gelebiliyorum , ve yine o sabahlardan birindeyiz...'
🌼
- Alçinn hadi kalk artık, alçin kızımm hadi , alçinn kime diyorum ben kalk kız .''derken birden bire yorganım üzerimden çekildi .
Gözlerimi zorla da olsa açmaya çalıştım fakat çok uykum olduğu için açamıyordum, birkaç defa daha denedim ve başarısız olduğumu anlayınca pes edercesine annemin oda dan çıkmasını fırsat bilerek, göz hapsine aldığım yerde ki yorganımı alıp tekrar dan sıcak yatağımla kavuştum. Henüz gözlerimi kapatmıştım ki , ben daha ne olduğunu anlamadan yorganım tekrardan üzerimden çekildi.
- noluyor ya sabah sabah.' Diye homurdanırken
- sonunda sabah olduğunu anladın.' Bu sesin annem olduğunu anlamam uzun sürmedi .Derken odama girip pencereme doğru yürüdü ve perdeyi açtı. odam gün ışığı ile dolup taşarken güneş ışınlarının gözlerime akın etmesiyle hızlı bir refleksle elimi yüzümün önüne siper ettim, odam da oluşan aydınlığa alışmaya çalıyordum ama nafile.
"Güneş fazlamı parlıyor uyuyamayayım" diye sitemkar şekilde çemkirdim.
- "hadi artık kalk, bak okula geç kalıyorsun."diye kızarken , pes edercesine oflayıp yatağımdan doğrulup kalkarak, hemen yatağımın bitişiğinde duran komidinin üzerinde ki telefonuma uzandım, açma tuşuna basıp saate baktım " 7.40 mış ,daha kargalar bokunu yememiştir ya, bu saatte insan okula gider mi? Neyiz biz şafak baskını yapan bordo bereliler mi " diye sızlanırken çok geçmeden birşey farkedip gözlerimi yuvalarından çıkarcasına pörtlettim ve "ne 7.40 mı geç kaldım , siktirr" bağırırken aynı anda da banyoya koşmayı da ihmal etmedim.
.....Banyoya girdim, hızlı bir şekilde elimi yüzümü yıkadım.
Yüzümden akan damalaları inceliyor ayna ile bakışıyordum ki okula geç kaldığımı hatırlayıp yüzümü acale bir şekilde havlu ile kuruttum, arkamı dönüp kapıyı açtım ve çıktım.👔👔👔
Odama geçip hızlı bir şekilde dolabımı açtım ve askı da duran okul üniformaları mı elime aldığım gibi yatağımın üzerine hafifçe fırlattım, ışık hızıyla giyinirken aynı anda boy aynamdan kendimi izliyordum. Okul kıyafetlerimiz mükemmel denilecek kadar güzeldi" beyaz bir gömlek,altına dizimin iki parmak üzerinde duran hafif pileli siyah bir etek ve ilk başta biraz şaşirsam da daha sonradan alışıp ,sevdiğim siyah kravat " tam anlamıyla dehşetül vahşet uyumluydular, gözlerim baştan aşağıya bedenimi tararken en sonda saçlarım da durdu
" kahretsin ya bu ne biçim saç böyle pamuk şeker gibi kabarmış"
Diye söylenirken koşarak düzleştiricimi alıp prize taktım.
Düzleştiricinin ısınmasını beklerken makyaj masama geçip saçlarımı taradım derken o
"Düt düttt "
Sesleri duyuldu, anında düzleştirciyi kapıp saçlarımı özenli bir şekilde düzleştirdim.saçımın tamam olduğunu anladığımda düzleştiricinin fişini prizden çekip soğuması için yere bıraktım.
Tekrardan makyaj masama dönüp "cildi yağlardan koruyan ve hafif pürüsüzleştiren, bitkisel yağlardan oluşan sağlıklı cilt kremimi elime alıp abartılmayacak bir miktarda yüzüme ve ellerime özenle dikkatli bir o kadar da hızlıca sürdüm.
Vakit kaybetmeden Rimelimi de dikkatli bir şekilde sürdüm, bir iki dakika kirpiklerim yapışmasın diye kafamı hafifce kaldırıp sabit bir şekilde yeri inceliyordum.kirpiklerimin kuruduğu kannat edip ayaklandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzendeki fısıltı
Misterio / SuspensoHayatı gayet normal olan bir liseli genç kız fakat günün birinde aniden hayatı tamamen değişir ve darmadağın olur acaba neler olacak bu genç kızın hayatında ... Okumaya değer , emin ol okuduğun için pişman olmayacaksınız.