Yüzyıllar geçtikçe insanların hayal dünyası da gelişiyor. İnsanların bazıları şu an süper kahramanların olduğuna inaniyor, bazıları ise saçma buluyor.
Şimdi gidip birisine gerçekten süper kahraman gördüm dersen sana kimse inanmaz değil mi ?
Ama kimse yüzyıllar sonra böyle bir şey olmayacağını söyleyemez.
Jungkook'da süper kahramanlarla ilgilenen ve süper güçlerin var olduğunu kanıtlamak için yüzlerce deneyler yapan bir ünverste öğrencisi.
Hatta deneylerle kafayı o kadar bozdu ki son zamanlar da evinin bodrum katında bile laboratuvarı vardı.
O bir çok deneyler de başarısız olsa da yine de pes etmiyor süper güçlerin var olduğu konusunda ısrar ediyordu.
Bir gün yine klasik Londra akşamlarından biriydi. Jungkook üniversteden çıkıp eve doğru gidiyordu.
Aniden bir bedene çarpmasıyla kafasını kaldırdı ve uzun sanki dünyanın tüm karalıklarını kendinde saklamış gibi siyah saçlı,gökyüzünün en koyu ve parlak mavileriyle ona bakan birini gördü.
Ona çarptığı için özür diledi ve küçük bir tebessüm ederek eve doğru yol aldı.
Ama içinde garip bir his vardı sanki birisi onu izliyordu.
Arkasına baktığı zaman kimse yoktu ama garip bir şekilde onunla birlikte arkasında hareket eden bir gölge vardı .
Jungkook adımlarını hızlandırdı ve hızla apartmana girip kapıyı kapadı .
Biraz sakinleşdiktden sonra kapıyı açıp tekrar dışarıya baktı biraz uzakta az önce çarptığı çocuğu gördü.
İlk önce şüphelendi ama bunun bir tesadüf olduğunu düşündü . Halbuki hiç bir şey tesadüf değildi olmayacakta.
Jungkook güvende olduğundan emin olduktan sonra yavaş adımlarla kendi evinin olduğu kata çıktı ve zili çaldı.
Kapı bir hışımda açıldı. Ve gözlerinin içi yıldızlar kadar parlak,civcivlere benzeyen sarışın,küçük boylu bir çocuk kapıyı açıp Jungkook'a sarıldı.
"Ah bu gün okulda işim fazlaydı o yüzden geç geldim." dedi.
Ailesi yoktu en yakın arkadaşı Jimin ile yaşıyordu ve Jimin Jungkook'un tam aksine eğlenceyi seven ve enerjik birisiydi.
Jungkook her zamanki gibi yemeğini yedi ve labarotuvara geçti. Uzun zamandır üzerinde çalıştığı projeyi yapacaktı bu gün.
Yaptığı karışımı örümceğe enjekte etdikten sonra onu eski yerine koymak için eline götürmüştü ki elinde hissetdiği keskin acıyla yerinde kilitlendi ve gözlerini büyütdü.
Örümcek onu ısırmışmıydı?
Ah sanırım pek iyi şeyler olmayacak...
***********************************
İyi okumalar 🙌💚
Herkese merhaba!! Yeni bir kurgu ile karşınızdayım ama bu kez bu kurguyu tek yazmıyorum.
En yakın arkadaşım hatta arkadaştan da öte olan sevgili spacetaekk_ ile bu kurguyu yazmaya karar verdik.
Umarım hikayemizin konusunu ve yaşanacak olayları beğenerek okursunuz.
Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruz. Şimdiden teşekkürler.
Sizleri seviyoruz💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİC / TAEKOOK
Fanfiction"Aniden sen geldin ve mahfettin beni. Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştim." Yazarlar: @xafrodite_world @spacetaekk_ /Taekook/ Başlama tarihi:25.10.19 Bitiş Tarihi: