Kim Kazanacak?

57 8 0
                                    

Bir şeyi başardığında insanlar en kusursuz şeyde bile hata bulur neden biliyormusunuz çünki başarı çekilmeyen bir şeydir.

Ve bir çok kişi peşinden koşar ama sadece biri kazanır. Jungkook'un içinde bulunduğu durum tam da böyle.

Hikayenin nasıl biteceğini ise onun verdiği kararlar belirleyecek.

Gece odasında saçma ve garip sesler duymasının üzerinden 1 hafta geçmişti ve şimdiye kadar her şey yolundaydı.

Okullar başlamıştı bir haftalık tatilden sonra yeniden okula gelmek Jungkooku biraz rahatlatmışdı çünki okul da olmak evde oturup kafayı yemekten daha iyidir.

Bir çok kişinin sevdiği edebiyyat dersiydi bay Hoseok her zamanki şiirlerinden okuyordu.

Aniden başının ağrıması ile gözünün önü karardı.

Damarlarında dolaşan mavi ışıgı görünce gözlerini büyüttü sınıftan bir şekilde çıkması lazımdı.

"Bay Hoseok izininizle lavobaya gidebilirmiyim kendimi pek iyi hissetiğim söylenemez" dedi zorla.

Karşısında garip bakışlarıyla onu izleyen hocasına baktı ve damarlarındaki mavi ışığa baktığını farketti hemen gömleği ile kollarının açıkta kalmış kısımlarını kapadı.

" Tabiki çıkabilirsin daha da kötü olursa revire git lütfen" dedi.

Yüzündeki sıcak gülümsemesiyle hızla kafasını sallayarak sınıfı terk etti ve tuvalete koştu.

Kapıyı kilitleyip aynaya baktı gördüklerine inanamıyordu.

Gözlerinin rengi yeşildi ve her yerinden mavi ışıklar parlıyordu.

Birden sanki kanı çekildi tüm kıyafetleri bedeninden zorla çıkarıldı ve her yerini mavi, kırmızı renkli tam göğsünün ortasında örümcek işareti vardı.

Aynı zamanda kıyafetin üzerinde tor gibi çizgiler vardı. Yüzünde aynı şekil de maske vardı gözleri beyaz kumaşlar örtülmüşdü.

Ne yapacağını bilmez bir şekilde aynaya bakıyordu kimse onu böyle görmemeliydi.

Aksiyonlu ve bir o kadar yorucu okul gününden sonra hızla eve geldi. Bir hışımla en yakın arkadaşı Jimini koltuğa oturtarak okulda olan her şeyi tek tek anlatdı.

Hep olduğu gibi pür dikkat onu dinliyordu Jimin. Tüm her şeyi dinledikten sonra kaşları çatık bir şekilde " yani diyorsun ki uzun zamandır üzerinde uğraştığın örümcek adam projesini başardın mı?"

"Aynen öyle Jimin sadece sadece ben şaşırdım böyle olacağını tahmin etmemiştim güçleri nasıl kontrol edeceğimi hiç araştırmadım. "

Bu dedikleri karşısında göz devirmekle yetindi Jimin.

" Jungkook güzel kardeşim bence sen güzelce bir uyu,dinlen uykusuzluk kafa yaptı her halde böyle bir şey olamayacağını ikimizde çok iyi biliyoruz."

En yakın arkadaşanın sözleri ile omuzları düştü ve heyecanlı olan mimikleri bir gül gibi soldu.

" Zaten kimse bana güvenmiyor ama bunu size kanıtlayacam" dedi ve odası geçti.

Koynunda yılan beslediğinden habersiz bir şekilde uykuya daldı.

Arkadaşının anlattıkları şeyler çok işine yarayacaktı hatta en yakın arkadaşının örümcek adam olması baya işine gelirdi.

Söz konusu işi olunca arkadaşı bile umrunda olmazdı Jimin'in ve sanırım pek hoş planları yoktu.

Bundan sonrasını hepimiz izleyip göreceğiz.

Şimdi gelelim diğer konuya Anonim S tüm dünyanın aradığı isim.

Anonimi bulmak için ilk adımı Marvel şirketinin sahibi Kim Seok Jin atmıştı.

O bu konular hakkında araştırma yapan tüm insanlar hakkında bilgi toplamışdı ve hepsini tek tek izlettiriyordu ama henüz pek iç açıcı bir sonuç yoktu.

Bir sonraki adım isə beklenildiği gibi Injustice şirketinin sahibi Kim Namjoon'dan geldi.

O bu konuyla ilgilenen ve aynı zamanda gazeteci veya makale yayınlayabilecek tüm kişileri araştırmış anonim olma ihtimalleri en yüksek olan kişileri takip etmişdi.

Ama o da pek iç açıcı sonuça varmamışdı.

Tüm dünya da onu aramaları onu baya gururlandırıyordu nihayet kaç yıldır yaptığı araştırmalar bir sonuç vermişti en büyük hayalini gerçekleşmişti.

Şimdi ise tek yaptığı kenarda oturup insanların onun peşinden koşmasını izleyip eğlenmekti.

Onu kimin kazanacağını ise zaman belirleyecek...

************************************

Merhaba sevgili okurlar nasılsınız? Umarım iyisinizdir 💚

Olaylar yavaş yavaş ortaya çıkıyor.

Jungkook'un sonunda istediği şey gerçekleşti.

Sonunda bir Spiderman oldu.

Gelelim spoilere.

Sizce Jungkook'un yaşadığı bu olay nasıl sonuçlanacak?

Sizce Jungkook'un en yakın arkadaşı Jimin, Jungkook'un bu anlattıklarına inandı mı?

Tahminlerinizi ve düşüncelerinizi bekliyor olacağız.

Umutla kalın💚

FANTASTİC / TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin