"Bu Cesareti Senden Beklerdim"

131 12 9
                                    



Bazı insanların saçma bulduğu şeyler başka insanların yaşama sebebi oluyor. Hep bir şeyi araştırmadan kimseyi yargılamayın derler. Ama bunu uygulayan birisi maalesef ki yok.

Tüm dünya şu an anonim bir yazar tarafından yazılan “Süper kahramanlar vardır bunun en büyük kanıtı benim” başlığı ile yazılmış makaleyi konuşuyor.

Bir çok kişi bunu saçma buluyor çünki böyle şeyler yalnız masallarda ve ya filmler de olur değil mi?

Ama bir şeyi unutuyorlar bir insan bir şeyi yapmak isterse yapar.

Tıpkı önceden insana benzeyen robotun yapılmasına imkansız diyip sonra insanların basit düşüncelerini yıkıp, insana benzeyen robotun yapıldığı gibi.

Çalışma odasında bir elinde kahvesi bir elinde sönmeye ramak kalmış sigarası ile Anonim S denilen kişi tarafından yazılmış makaleyi okuyordu.

Hatta nerdeyse yüzüncü keredir okuyuşuydu. Onun gibi böyle şeylere inanan ve bunu kanıtlaya bileceğini söyleyen birisini tabiki de merak ediyordu.

Bu işin peşini kolay kolay bırakmayacaktı çünki bu hayatının dönüm noktası olabilir.

Uzun zamandır süper güçler hakkında araştırma yapan dedektifin böyle bir makale görmesi onun için bir umut ışığı gibi bir şeydi.

Zaten o alışmıştı insanların cahilce yanaştığı şeyleri yapıp onların yüzüne vurmaya.

Kahvesinin son yudumunu içerken aklına geçen uçurumun kenarında gördüğü mavi ışık saçan varlık geldi.

Ne olduğunu tam anlayamadı ama insana benzeyen bir şeydi.

Bunu düşünmeyi bırakıp yeniden okuduğu makaleye geri döndü makalenin altında gördüğü yorumla kaşları çatıldı.

Londra'nın en büyük şirketlerinden Marvelin sahibi olan Seok Jin:

" Sanırım aradığım ışığı buldum" diye bir yorum yapmıştı.

Ne demeye çalışıyordu?

********************************

Depodan bir farkı olmayan sadece bir tane küçük pencereden giren ışık sayesinde görebildiği kağıt parçasındaki makaleyi okuyordu.

Bir elinde en sevdiği bıçağı diğer elinde ise çakmağını yakıp söndürüyordu.

Uzun zamandır böyle cesaretli birine rastlamamışdı. Ve bu cesaretli kişiyi bulmak karşısındaki en büyük görevdi.

Sarı ve kızıl rengin bir birini ahengle tamamladığı saçlarının yüzüne düşen bir kaç telini eliyle arkaya doğru ittikten sonra yeniden makaleyi gözden geçirdi.

Bu anonimi mutlaka bulmalıydı.

Yüzündeki şeytani gülüşle karşısındaki duvardan astığı  fotoğraflara baktı.

İçinize yeni biri katıldı ve hepinizden daha cesaretli anlaşılan.

Oturduğu sandalyeden hışımla kalkarak elindeki bıçağı bir fotoğrafın üzerine yolladı.

Ama ben bu cesareti senden beklerdim yakışıklı desene süper kahramanları araştırma çabaların boşa gitti.

Oyuncu bir sesle canım eğlenmek istiyor ve bir sonraki hedefim sensin bayım.

Çünki beni hayal kırıklığına uğrattın dedi ve bıçağı profosyonelce fotoğrafın üzerinden alarak cebine koydu.

Galiba bu gece pek güzel şeyler olmayacak.

********************************

Asansörle en üst kata çıktıktan sonra üzerinde Kim Seok Jin  yazılan kapıyı çaldı ve gir komutunu duyduktan sonra ufak bir kafa selamıyla içeri girdi.

“Buyrun bay Seok beni istemişsiniz. ”

Evet bay Min bulmamız gereken bir kahraman var.

Duydukları karşısında kaşları çatılan kısa boylu,beyaz tenli ve sarının en güzel tonlarında saçları olan çocuk dikkatlice karşısındaki siyah saçlı adamın diyeceği şeyi bekliyordu.

Uzun zamandır burada çalışıyordu ve şirketin gerçekte ne için kurulduğunu bilen nadir kişilerdendi.

Çünki Bay Seok'un istediği kişileri en hızlı şekilde o bulabiliyordu.

Ama sanırım bu defa aradığı kişiyi bulmak zor olacak. 

Marvel şirketini Londra da tanımayan yoktu çocukların en sevdiği süper kahramanların ilk var olduğu yerdi.

Amma kim bilebilirdi ki o süper kahramanların sadece bir kurgu olmadığını.

İnsanların bunu bilmemesi gelecekte bilmeyeceği anlamına gelmiyor ama yine saçma ön yargılarıyla baksalar olaya hayattaki en büyük yalnışlarını yapacaklar. 

Galiba bundan sonra dünyayı büyük bir tehlike bekliyor.

İki düşman şirketin aynı şeyi elde etmek istemesi pekte iç açıcı bir durum değil.

Hele ki iki düşman da avı için her şey yapabilecek potansiyeldeyse.

Bize ise sadece iki düşmandan birinin kazanmasını izlemek kalıyor.

Aksi takdir de bu dünyanın uzun zamandır beklediği felaketin yaklaşdığı demektir...

***********************************

İyi okumalar 💜

Sizce bu rekabet ve hırsın sonu nasıl bitecek?

Kazanan hangi taraf olacak?

Sizce fotoğraftaki kişi kim?

Makaleyi yazan kim olabilir?

Yorobun düşüncelerinizi ve tahminlerinizi yorumlarda belirtiniz.

Düşünceleriniz bizim için değerli.

Oy vermeyi ihmal etmeyiniz 💜

Sevgiyle kalın 🙌

FANTASTİC / TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin