Binlerce insanların içinde yalnızdır insan etrafı insanlarla dolu olsa bile.
Eğer o insanların içinde kaybolup yalnız kalmak istemiyorsan ruh ikizini bulmalısın gerçek hayat arkadaşını bulmalısın.
Ya da beklemek lazım o zaten seni bulacaktır.
Yorucu bir haftadan sonra biraz kafa dinlemek için ormana gitmek kararına gelmişti Jungkook.
Orda neler olacağından habersiz bir şekilde.
Uzun hazırlanma süresinden sonra birbirini yolunu şaşmadan izleyen
ağaçların arasında geçen yolculuktan sonra nihayet ormana varmıştı.Yeşillik ormana girdikten sonra ilk işi uzanıp gökyüzünü seyretmekti.
Seviyordu gökyüzünü izlemeyi sakinleştiriyordu onu. Biraz daha oyalandıktan sonra ayağa kalktı ormanda dolaşmak için.
Kendini kotnrol edemeyerek arkaya sendeledi, aniden kalbinde hissetiği sancı ve damarlarında gördüğü mavi parlak ışıkla yine aynı şeyler olduğunu anladı.
Kendini toparlamaya çalışıyordu ama her şeye gözleri karanlıkla buluştu.
Yavaş bir şekilde galaksideki tüm yıldızları gizlediği gözlerini huzur verici ışıkla buluşturdu.
Tam olarak kendinde olduğu söylenemezdi. Yavaş bir şekil de yağa kalktı ve gök yüzüne baktı güneş artık her şeyini verecek kadar sevdiği gökyüzünü terk ediyordu.
Yavaş adımlarla yeşil rengin her tonunu içinde barındıran ormanda ilerliyordu.
Her adımında başı dönüyor ve gözünün önü kapanıyordu. Bunlara aldırmayarak ormanın çıkışına doğru ilerliyordu.
Yorgun,bitkin,adım atamayacak bir haldeyken nihayet ormanı terk etti. Biraz yürüdükten sonra karşısında araba gördü.
Aniden başının dönmesi ve gözlerinin önünün bulanıklaşmasıyla araba göz hizasında bir o tarafa bir bu tarafa gidip geliyordu.
Tam arabanın sahibine seslenmek istiyordu ki gözünün karalmasıyla kendini uykunun kollarına teslim etti.
Tek hatırladığı şey arabada bir kabus gördüğü ve aniden uyanmasıyla karşısında bir yerden hatırladığı bir adamın olduğuydu.
Ama şu an hastanedeydi ve onu buraya kimin getirdiğini kimse bilmiyordu.
Birisi onu buraya getirmişti ama kimdi?
Kim olduğunu pek hatırlamıyorum ama bundan eminim bayıldığım sırada damarlarımda dolaşan mavi ışığı görmüştü.
Ve bu benim için pek güzel bir haber değil.
Eğer birisi benim böyle bir keşif bulduğumu öğrenirse bu hem benim hem de dünyanın geleceği için çok tehlikeli olur.
Tam olanları Jimin'e anlatmak istiyordu ki aklına gelen şey ile oturduğu yerden hışımla kalktı.
Onun gözleri maviydi arabada gördüğü kişinin gözleri maviydi ve ve saçları uzundu.
Bunları nasıl hatırladığını anlamadı ama aniden hafızasında canlanan resimlerle biraz da olsa yüzünü gördüğü adamı çizebilirdi.
Planlarına göre hastaneden çıktıktan sonra bir ara onun resmini çizeçekti ama ilk önce toparlanması lazım.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Odasında oturmuş en sevdiği oyunu oynuyordu uzun zaman sonra ilk defa tüm düşüncelerden uzak bir şekilde çocuklar gibi sevdiği bir şeyi yapıyordu. Bunu yapmayı kesinlikle özlemişti.
Kendini o kadar kaptırmıştı ki akşam olduğunu bile anlamıyordu. Ama aniden oyunda kendi takımından olan bir karakterin ona silah doğrultup
“ neden bu kadar ciddisin bebeğim!? Seninle çok eğleneceğiz beni hayal kırıklığına uğratan yakışıklı.”
demesiyle gözleri kocaman oldu ve telefonu elinden kayıp yere düştü.
Her şey daha yeni başlıyordu...
************************************
Hayat nasıl gidiyor arkadaşlar?
Umarım iyi gidiyordur.
Sizce Jungkook'u hastaneye getiren mavi gözlü kimdi?
Jungkook'un damarlarında ki o mavi ışığı gören kişi sizce her şeyi anladı mı?
Jungkook'u hastaneye getiren kişi neden aniden kayboldu?
Olaylar nasıl gelişecek?
Tahminlerinizi yorumlarda belirtiniz.💚
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız ❤️
Sevgiyle kalın🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİC / TAEKOOK
Fanfiction"Aniden sen geldin ve mahfettin beni. Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştim." Yazarlar: @xafrodite_world @spacetaekk_ /Taekook/ Başlama tarihi:25.10.19 Bitiş Tarihi: