Her hikayenin bir sonu vardır tıpkı her hayatın bir sonu olduğu gibi. Peki bu hikayenin sonu nasıl olacak ya da mutlu sonsuz mu olacak bunu ilerleyen zamanlarda hep bilirkte göreceğiz.
Duydukları sesle telaşla bir birlerine baktı iki genç. Taehyung hızla küçüğünün elini tutarak koşmaya başladı ama koşmak yetmiyordu.
“Duvardan atlayabilirmisin?” diye bir soru yöneltti parlak gözleriyle ona bakan çocuğa.
“ Duvardan atlamak mı ? Pek fazla yaptığım bir şey değil ama atlaya bilirim. ”
“ O zaman bir iki üç dediğimde atlıyoruz” hızla başını salladı ön dişleriyle dudaklarını kemiren çocuk.
“Bir...iki....üç ” dediği anda ikiside atladı. Ama bir sorun vardı şu an karşılarında kaçmaya çalıştıkları kişi duruyordu.
Bir kahkaha attı karşılarındaki yeşil saçlı adam.
“Herkesten kaçabilirsiniz ama benden asla kaçamazsınız bunu unutmayın” dedi meydan okurcasına.
“Ona zarar vermeyi aklının ucundan bile geçirme o benim korumam altında şu an ve ona bir şey olursa karşında beni bulursun Joker!”
diye haykırdı okyanusun en koyu mavisini irislerinde saklayan, bir çok kadına taş çıkaracak derecede güzel,uzun ve siyah saçları olan adam.
“ Hadi ama bebeğim ne zaman senin dediklerini uyguladığımı gördün o yüzden şimdi karşımdan yıkıl ve beni küçük,masum çocukla yalnız bırak!” diye emr etti.
Tabiki de böyle bir şeyi yapacak değildi. Şu an Jungkook'un karşısında dönüşemezdi o yüzden başka bir çıkış yolu bulmalıydı.
Karşısında durmuş yüzündeki alaylı ifadesiyle ona bakan düşmanının belinde gördüğü bıçakla hızlı bir şekilde bıçağı oradan aldı ve karşısındaki adamın boğazına yapıştı.
“ Sana benim olana dokunma dedim değil mi sevgili düşmanım."
Seni bir çok kez uyarıyorum ama beni dinlemek gibi bir niyetin yok eğer şu an burayı terk etmezsen seni parçalara ayırır ,parçalarını uçurumdan okyanusa atarım.”
Duyduğu şeyler karşısında gözleri kocaman olmuştu maskeli adamın eğer başka biri bunu söyleseydi blöf yaptığını düşünürdü ama karşısındaki kişi Kim Taehyung'du ve dediğini yapardı.
Yakasını bırakarak nifret dolu bir bakışla baktı ezeli düşmanına. “ Şu an gidiyorum ama senin için geri geleceğim genç adam” dedi.
Olanları gözleri yuvalarından firlayacakmış gibi izleyen gencin gözlerine bakarak. Ve aniden gözden kayboldu.
Olayın şokunu atlatmamış bir şekilde az önce aralarında milimlik mesafe olan adamın yüzüne bakıyordu. Bence bir açıklamayı hakediyordu.
“ Ne? Ne bakıyorsun ? Seni korumam lazımdı.” dedi şaşırmış bir şekilde Taehyung.
“ Ben kendimi koruyabilirdim bayım ” diye devam etti küçük çocuk gibi sinirli bir şekilde Jeon.
“ Hadi ama dostum bunu yapamayacağını ikimizde biliyoruz karşındaki okulun bad boyu değildi tüm dünyanın aradığı kötülükler kralı Jokerdi.”
Dedi alaylı bir tonda Taehyung.
Kolundaki saatten gelen sinyalle saatini kontrol etti uzun saçlı olan.
“ Benim gitmem lazım bundan sonrasını sana bırakıyorum ” dedi karşısındaki hiç bir şeyden habersiz masuma ve hızla ortadan kayboldu.
Nerede olduğunu hakkında en ufak bir fikri yoktu Jungkook'un ama bir şekilde eve gitmesi lazımdı gecenin saat dördü olduğu için doğal olarak sokakta hiç kimse yoktu.
Biraz yürüdükten sonra hiç bir sonuca varamayacağını anladığı için bir kenarda oturup sabah olmasını beklemeye başladı.
Güneşin kavurucu ışıklarına karşı gözünü açmamak için resmen savaş veriyordu. Ama maalesef gözünü açmak zorunda kaldı.
Nihayet nerde olduğunu hatırladıktan sonra hışımla yerinden kalktı. Saate bakınca omuzları yine aşağı düştü. Saat daha altıydı.
Bir çıkış yolu bulmak için yokuşa doğru yürümeye başladı ille ki bir taksi geçecekti. Tam aralık sokaktan dönüyordu arkasından onu çeken el ile birlikte sırtı duvarla hızlı bir şekilde buluştu. Açıdan kısık sesli bir inleme döküldü tapılası dudaklarından.
Bunu kimin yaptığını anlamak için karşısındaki adamın yüzüne baktı. Gördüğü kişiyle tüm bedeni işlevini yitirdi.
O adam Jungkook'u nerden bulmuştu Jungkook daha kendi evini bulamazken.
“ S..si..siz n..ne istiyorsunuz b...ben kararımı açıkça söylediğimi sanıyordum. ” dedi teredütle.
“ Ama sen daha benim teklifimi duymadın ki genç adam bence biraz düşün birazdan sana diyeceğim konu hakkında kararını bir kaç güne bana belirtirsin hm?”
Jungkook korku ve tereddütle bakan gözleriyle hızla başını salladı.
“ Senden bir şey istiyorum genç adam bundan sonra benimle çalışmanı dünyadaki kötülüklere karşı benimle savaşmanı, mücadele etmeni istiyorum.
Ve bence sen de bunu çok istiyorsun. O yüzden bir hafta içinden kararını bekliyorum.” dedi ve Jungkook'u orda bırakarak gözden kayboldu.
Jungkook duyduğu sözler karşısında ne yapacağını ne edeceğini şaşırmıştı son iki gündür hayatında çok saçma şeyler oluyordu şimdi üstüne bu teklif gerçekten rüya da falanmıydı.
En iyisi eve gidip sıcak bir duş almaktı ve olanları Jimin'e anlatması lazımdı bu durumda ona sadece Jimin'in yardım edebilir.
Ama bir sorun var eve nasıl geri dönecek??
************************************
İyi okumalar 💚
Kurgu nasıl gidiyor sevgili okurlar?
Evet gelelim gelecek bölüme.
Taehyung neden Jungkook'a yardım etti?
Jungkook ona sunulan teklifi kabul edecek mi?
Joker Jungkook'un peşini bırakacak mi?
Tahminlerinizi ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtiniz 💜
Umutla kalın 💚🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİC / TAEKOOK
Fanfiction"Aniden sen geldin ve mahfettin beni. Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştim." Yazarlar: @xafrodite_world @spacetaekk_ /Taekook/ Başlama tarihi:25.10.19 Bitiş Tarihi: