Herkes kendi mucizesini bulmak ister. Ama kendi mucizesini yaratan insanlar nadiren olur.
İşte bunun en büyük örneği Jeon Jungkook o kendi mucizesini kendisi yaratmışdı.
Ama o mucizesini yarattıktan sonra başına gelecek olaylardan habersizdi.
Son derece modern ve aynı zaman da ciddi birinin ofisi olduğunu belli edecek derece de seçilmiş kapıyı çaldı.
Gir komutunu aldıktan sonra küçük bir kafa selamıyla içeri girdi.
" Merhaba bay Kim size önemli haberlerim var" dedi saçları sarının en güzel tonunda olan ve gözlerindeki mavi lensleriyle erkek olamayacak kadar güzel görünen çocuk.
Yüzündeki son derece ciddi ifadeyle lafının geri kalanını söylemesini bekliyordu sarı saçlı güzelin.
" Arkadaşım Jeon Jungkook son zamanlarda garip davranıyor uzun zamandır üzerinde çalıştığı super güc projesini nihayet başardığını söyledi ve..ve onun damarlarından mavi renkli bir şey akıyor.
Ne olduğunu bilmiyorum ama sizin işinize yarayacak bir bilgi olduğunu düşünüyorum." dedi yüzündeki tatlı ve güven veren gülümsemeyle.
Duydukları karşısında ufak bir şok geçirdi grinin hayat bulduğu saçları olan ve birçok profösörden daha üstün zekası olan genç adam.
Aradığı kişi o olabilirmiydi ki? Sanırım nerden başlayacağını biliyordu artık.
************************************
Büyük adımlarla evin kapısını hızla açıp içeri girdi ve en yakın arkadaşının karşısına oturdu nefes nefese.
" Hayırdır Taehyung bu defa da dev robot adam mı seni izliyor? Ne bu telaş ? " dedi en yakın arkadaşı.
" Gerçekten Yoongi bir daha şaka yapma olmayınca zorlamamak gerek" dedi baygın bakışlarıyla. Gözlerini devirerek.
" Artık ne olduğunu anlatacakmısın canım arkadaşım ? " dedi sarı saçlı beyazın en nadir bulunan renginde teni olan çocuk.
" Mevzu karışık Yoongi. Bir çocuk gördüm ormanda ve...ve aniden bayıldı.
Ben de hızla yardıma koştum onu arabama koydum ve hastaneye doğru hızla gitmeye başladım çünki ne yapsam tepki vermiyordu ciddi bir şeyi var diye düşündüm.
Sonra aniden gözlerini kocaman açarak ve nefes nefese bir şekilde yerinde dikleşti.
Arabayı hızla durdurup iyi mi diye sormak istiyordum ki damarlarında gördüğüm şeyle şok oldum.
Damarlarından mavi ışık akıyordu. Tıpkı ben de siyah ışık aktığı gibi.
Sanırım aradığımız kişiyi bulduk." dedi esmer tenli, siyahı üzerinde layıkınca taşıyan çocuk.
Duydukları karşısında ağzı açık kalmışdı Yoongi'nin yani uzun zamandır aradığı kişi o muydu ?
O çocuk her kimse hemen bulmalıydı onu.
************************************
" Bay Jeon Jungkook demek hm? Aradığımız cesaretli, gizli kahraman Jeon Jungkook.İyi iş çıkardın bay Min. Geriye sadece avımızı tuzağa düşürmek kaldı." dedi
Yüzü dünyadaki tüm yüzleri ezip geçecek derecede mükemmel olan, dudakları sadece kadınları değil erkekleri bile baştan çıkaran adam.
Uzun düşünmelerden sonra karar verilen toplantı günü nihayet gelmişti. Her kes masanın etrafında oturmuş son olay hakkında fikirlerini söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİC / TAEKOOK
Fanfic"Aniden sen geldin ve mahfettin beni. Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştim." Yazarlar: @xafrodite_world @spacetaekk_ /Taekook/ Başlama tarihi:25.10.19 Bitiş Tarihi: