Grace

2.2K 109 9
                                    

„Ahoj teta Ava. Ahoj ujo Matty!" zvolala som len čo som k nim vošla a hneď sa mi aj dostalo odpovede z obývačky. ,,Chace ma zaracha Gracie," ozvala sa teta Ava, pohodlne vyjedajúc popkorn, rozvalená cez uja Mattyho. Och áno lenivé nedele.

„Viem duh. Ideme si len pozrieť film, to môžeme predsa, nie?" uchechtla som sa a ona sa na moment zastavila a pozrela na mňa.

„Aké bolo rande?" uškrnula sa a ja som prevrátila očami. ,,Nevie sa bozkávať, tí dnešní chalani," našpúlila som pery a ona sa len rozosmiala.

„Och vy baby privodíte Jaydenovi infarkt! NO bež, Chace je v izbe!" ja som prikývla a vybehla hore.

Len čo som vošla ihneď ma zavalil objatím. „Bože neobjal som ťa asi večnosť," vydýchol a ja som len okolo neho obmotala ruky a usmiala som sa. „Asi od štvrtku keď si bol opitý, hej," vydýchla som a on ma len pevnejšie stisol. Keď sme stále len stáli a objímali sa, nie že by mi to vadilo Chace sa pohodlne objíma, odkašlala som si a on sa len uchechtol. Napokon sa však odtiahol a zvalil sa na svoju posteľ. Keď som skočila vedľa neho ihneď som zacítila že ma čisté obliečky a len som sa usmiala a zhlboka nadýchla tej vône.

Tak po tomto vždy vonia Chace! Nová aviváž!
Pohodlne som sa uložila zatiaľ čo on zasunul dvd do prehrávača a s ovládačom od telky sa uložil vedľa mňa, prehadzujúc okolo mňa ruku. Spustil film a ja som sa len stúlila pri jeho hrudi, zatiaľ čo on zaujato sledoval začiatok filmu. Och bože, on a jeho láska k Walt Disney filmom.

„Takže už s ním na rande nepôjdeš keď tak zle bozkáva?" hlesol po chvíli a ja som len mykla plecom.

„Neviem podľa mňa by sme mohli byt kamaráti,"

„Oh Gracie toto mu nerob!" zakňučal a ja som ho len plesla po hrudi a prevrátila som očami.

„Neviem možno by som mu mala dať ešte šancu, možno to bolo mnou, nie ním," hlesla som ticho, kresliac na jeho hrudi vzory a on si len povzdychol.

„To by si mala skôr skúsiť pobozkať niekoho iného, nie?"

„Hah fakt vtipné, on bol jediný ktorý sa na mňa pozrel kde mám asi nájsť niekoho kto ma dobrovoľne pobozká?" odfrkla som si a len si skryla tvár do jeho mikiny.

„Nie som Maya," šepla som ticho no určite to počul lebo si len hlasno povzdychol. ,,Počúvaj slniečko, nemysli na Mayu, toto si ty a tvoj život. Maya si žije svoj. Ste iné. Prestaň sa s ňou neustále porovnávať. Úprimne, ja toho malého spratka nemôžem vystáť. Teba zbožňujem. Tu máš ten rozdiel. Dôkaz že si lepšie tiež!" uchechtol sa a ja som len v duchu prevrátila očami ale usmiala som sa naňho. Načiahla som sa a vtisla som mu pusu na kraj sánky načo sa on iba zaškeril. Blázon.

Vrátili sme sa k pozeraniu filmu no netrvalo dlho a film zostal zabudnutý a ja som mu rozprávala každú jednu podrobnosť nášho rande, zarovno s každou myšlienkou čo mi napadla. A v tejto chvíli som zbožňovala že mám Chaca za kamaráta lebo počúval a reagoval presne ako mal a netváril sa akože kecám príliš alebo debiliny, proste ma bral takú aká som. So všetkým dobrým aj zlým.

Ach naozaj neviem čo by som bez neho robila.

[Chace]

Prekvapivo som sa po nedeli s Gracie cítil lepšie. Viac vo svojej koži a normálne. Možno to bola len frustrácia zo všetkého čo na mňa bolo, neviem.
Teraz som sa cítil úžasne.

Plný energie. Akoby som mohol dokázať čokoľvek? Tréning? Maličkosť, mohol by som byt kapitánom. Škola? Pff matiku chápem(čo sa mi stalo asi prvý krát v živote) a deják pohodka, angličtina- esej mi pomôže napísať Gracie, španielčinu sa budem učiť na test s Rain.

Vidíte? Všetko skvele vychádza.

Gracie bola znova u mňa, skoro ako každé poobedie tento týždeň ale dnes sa predsa len zdalo niečo iné. Bola akási bledšia. Unavenejšia. Tichšia. OH bože kolkáteho vôbec je? Vyzerá to že prišiel jej čas mesiaca. Naisto mám pravdu, pravé si ubolene chytila brucho.

„Bože Gracie keď máš krámy nemusela si chodiť!" okamžite so k nej prešiel a ona sa iba pousmiala.

„V pohode, bol to len krč. Dala som si lieky, nechápem prečo nezaberajú," povzdychla si a znova začala písať no ja som jej vytrhol pero a odložil ho nabok. Unavene na mňa pozrela a ja som len stisol pery.

„Pod si lahnuť pomasírujem ta," nadvihol som kútik úst a ona len ticho súhlasila a prešla takmer ako zombie k mojej posteli, kam sa odovzdane zvalila.

Preliezol som za ňu, oprel som sa o stenu a pomaly som začal masírovať jej nastavený chrbát. Úplne normálne a profesionálne, žiadne úchylnosti preboha.

Vďaka vám thajské masérky, kvôli vám si všetci myslia že masáž je niečo sexuálne. Ani som sa nenazdal, už som začul len tiché odfukovanie keď zaspala a ticho som sa nad ňou uchechtol. Och samozrejme že zaspíš Gracie. Len som pokrútil hlavou a preliezol ju len aby som sa dostal ku skrini.

Vytiahol som odtiaľ záložnú deku a vrátil sa k nej, Ľahko som ju podvihol a uložil deku pod ňu, chápete ešte nie som pripravený mať krv na obliečkach. Prikryl som ju perinou a len čo som jej odhrnul zbytočne vlasy z tvare, prešiel som k stolíku a sám som sa pustil do eseje z angličtiny.

Asi po hodinke sa otvorili dvere a mama nakukla dnu, jej prvý pohlaď smeroval ku Gracie nad ktorou sa len pousmiala. Až potom prešla po izbe ku mne a ticho šepla. ,,Máš tu tú Rain. Vraj učenie ne test," šepla a ja som len prikývol a zobral zo stolíka učebnice a ticho sme opustili izbu nechávajúc ju spinkať.

„Čau," kývol som Rain, ktorú som našiel sedieť v obývačke. Tá sa len sladko usmiala a zamávala mi. Gesto ktoré využíva vždy, vraj to je jednoduchšie ako ahoj. Proste Rain, nesnažím sa pochopiť.

,,Kde máš Gracie, vraj je tu?"

„Krámy, zaspala. Poďme na tú španielčinu nie?" povzdychol som si a ona na mňa len zamyslene pozerala no potom prikývla.

„Tvoja mama má fakt cool vlasy," hlesla a ja som sa len uškrnul. Hej no, proste Rain.
______

„Gracie Margarita Acklesová viem že si hore tak otvor očká!" zašepkal som nakláňajúc sa k jej tvári a ona iba ticho zamrnčala.

„Moje prostredne meno je Amanda a ty to dobre vieš," hlesla a ja som sa len rozosmial.

„Sorry láska. Vaši sú u nás na posedení. A mňa poslali nech ťa zobudím, lebo už chcú ísť domov a tvojmu ockovi sa nepáčilo že by si u mňa spala ani keď som navrhol že ja teda budem spať v tvojej posteli," prevrátil som očami a ona sa len rozosmiala. Naklonila sa ku mne a vtisla som mi dlhú pusu na líce načo som sa len široko usmial a nadvihol obočie. „Za čo?"

„Že sa o mňa tak staráš," usmiala sa a prevalila na chrbát. Hneď si vliezol k nej a objal ju okolo pása.

„Keby v noci nemôžeš zaspať kludne pískni a ja prídem. Naši aj tak už budú spať," hlesol som ticho a ona sa len zasmiala a znova zanechala malý božtek na kraji mojej sánky. Sakra to miesto je už akoby jej, prisahám že vždy mi dá pusu práve tam.

„Som dosť unavená, takže asi nebudem mať problém ale aj tak ďakujem Chacie, si ako môj veľký starostlivý brat, aj keď som staršia ja!" hravo mi vyplazila jazyk a ja som len prevrátil očami a jemne pohladil jej bruško.

„Už v pohode či stále máš kŕče?"

„Stále ale to tvoje hladenie pomáha," vydýchla ticho opierajúc sa do môjho náručia, nechala ma nech jej jemne masírujem bruško. Pokojne zapriadla a ja som sa len rozosmial.

„Prisahám si ako vlkolak až na to že sa každý mesiac meníš na malé prítulné mačiatko, nie beštiu," zamrmlal som a len som jej vtisol malú pusu za ucho.

„Och počkaj si beštia ešte len príde!" rozosmiala sa a ja som si nemohol pomôcť a smial som sa s ňou.

Grace a ChaceWhere stories live. Discover now