„Chace to vie," šepla som unáhlene smerom k Rosie a jej ihneď zabehlo a pozrela na mňa s vyvalenými očami. ,,Vie TO?"
„Áno TO! A chce sa s Rain porozprávať a nejak to vyriešiť ale bože Rosie on ju nemá rad inak ako kamarátku, ten idiot si myslel že je lesba," smutne som zafňukala a ona iba nakrčila obočie.
„Myslíš že bude Rain...no plakať? Ešte nikdy som ju nevidela plakať," zamumlala zamyslene a ja som len nechápavo rozhodila rukami.
„Doriti Rosie toto teraz nie je podstatné!"
„Pozri Rain nie je typ dievčaťa čo by vybuchlo, prežije to," mávla rukou. Vtom sa však dvere do jedálne rozleteli a cez ne preletela poriadne vytočená Rain, v tesnom závese za ňou Chace, ktorý vyzeral fakt zúfalo.
„No tak Rain ja...nechcel som ťa uraziť!" zvolal zúfalo a ona len po ňom pľuvla a potom prešla k nám a prehodila si kapucňu cez hlavu. ,,Moc díky že si mu to povedala Grace, toto je fakt trápne!" zamrmlala otrávene a posadila sa medzi mňa a Rosie, zakladajúc si lakte o stôl.
„Aké by to bolo tebe, keby poviem Alexovi, že ho neberieš len ako kamaráta huh? A on by ti začal dávať kecy akože ťa nikdy nevidel z toho hľadiska, že si myslel, že si lesba a že chce aby ste boli len kamaráti?!" vyprskla a ja som len očami našla Chaca a okamžite sa naňho zamračila.
Bože, neskutočný idiot. Len na mňa obranne zdvihol ruky, čo spôsobilo, že všetci od jeho stola sa ihneď otočili mojim smerom. Ukončila som môj vražedný pohľad a pozrela na Rain.
„Ja som mu to nepovedala, len som mu to potvrdila. Prepáč. Ja... myslela som, že ho postrčím aby ste boli konečne spolu," hlesla som ticho a len som si povzdychla. „Prepáč Rain, naozaj," pozrela som na ňu, no ona sa neprestávala mračiť.
,,A nie je to tak, že si ho proste chcela sama pre seba?" chladne sa uchechtla a ja som ihneď začala krútiť hlavou, Rosie však zasiahla oveľa skôr ako ja.
„Poznáš Grace a vieš že nič také by neurobila. Ona vás ešte chcela nejak tajne dať dokopy bože, snívala mi tu o vás dvoch ešte včera. Úprimne, ja som si až tak istá nebola, vieš prečo? Lebo podľa mňa nemáš Chaca naozaj rada, len s ním tráviš veľa času," vydýchla pevne a len sa na ňu zamračila.
Nastalo ťaživé ticho a ja som mykala pohľadom z jednej na druhú, snažiac sa pochopiť čo im behá v hlave. ,,Och bože, toto vyzerá ako poriadny humus!" uchechtol sa za nami Alex. Posadil za stôl a zahľadel sa na zvláštnu gebuzinu na tanieri.
„Kedy nám začnú variť normálne? Dobré jedlo je podstatné pre rozvoj našich mozgov a sústredenie pri hodinách," zamrmlal si, úplne ignorujúc že tu je nejaké napätie.
Pár krát do toho štuchol a potom len zdvihol hlavu a žiarivo sa na nás usmial. ,,Mimochodom, naši idú na víkend do kúpeľov a povedali, že si vás mám zavolať na nejaké posedenie. Ale bude doma Mike, ak vám to nebude vadiť," prevrátil očami a môj pohľad ihneď smeroval na Rosie, ktorá, ako som aj čakala, sa už aj začala červenať.
Oh hej náš starý dobrý Mike.
Rosie bola doňho buchnutá už od osmičky. Predsa len... Mike bol akurát vtedy prvák a vtedy sme ho videli ako cool staršieho chalana, ktorý vždy po nás hádzal žmurknutia a sladké prázdne reči. On však minulý rok odmaturoval a odišiel na výšku a Rosie no...našla si Luka.
„Mike je doma?" vypískla neprirodzene a ihneď si odkašlala. Alex si zase ničoho nevšimol a len otrávene zavrčal. „Hej, dnes ráno prišiel. Vraj už dlho nebol doma a chýba mu teplé jedlo. Len potreboval vyprať a nechcelo sa mu. Imbecil. Každopádne, myslím že nejaký ten filmový večer by nebol zlý nápad čo vy na to?" podvihol si okuliare a len sa na nás sladko usmial.
„Ja som za," mykla som plecom a on mi venoval nadšený úsmev. Naše pohľady padli na baby. Rosie len prikývla, stále neskutočne červená a rýchlo sklonila hlavu.
Rain si nás všetkých zamračene prezerala, no potom si len porazenecky povzdychla a len rozhodila rukami. ,,Fajn, pôjdem aj ja. Ale dáme si aspoň nejaké víno, fakt potrebujem alkohol!" zdvihla prst a potom len dramaticky odkráčala.
„Nechcem alkohol, stačí mi tam môj otravný brat. Toto s ňou ešte musím prediskutovať!" ihneď sa postavil Alex a rozbehol sa za ňou, môj úsmev klesol keď zmizol za dvermi. Stočila som pozornosť na Rosie a nadvihla som obočie.
„Stále eh...sa ti páči Mike? AJ keď máš Luka?" neisto som na ňu pozrela a ona si iba unavene povzdychla a premnula si čelo.
„Grace sakra on je moja ‚prvá láska'. Jasné, že ho tak nejak mám rada a Luke no...neviem. Jasné, že mám rada Luka len ešte nie som doňho zamilovaná tak veľmi ako to bolo s Mikom. K nemu som si vyvíjala city štyri roky. Luka poznám od konca minulého roka," mykla plecom a ja som len chápavo prikývla.
Jej oči sa zahľadeli za mňa a ona len nespokojne stisla pery a kývla tam hlavou. Otočila som sa a všimla si ako k nám smeruje Chace, ostražito sledujúc vchodové dvere. Rýchlo sa zosunul na sedačku vedľa mňa a slabo sa usmial.
„Čaute kočky. Ako veľmi na stupnici od 1 po 12 je na mňa Rain naštvaná?" povzdychol si.
„53," povedali sme s Rosie naraz a len sme sa rozosmiali na jeho zúfalom výraze.
„Nemal si jej povedať o tom že si si myslel že je inak orientovaná!" zamračila som sa naňho a on si len oprel hlavu o moje rameno a ticho zavrčal.
„Pokazil som to čo?"
„Hej a totálne. Kde je Luke?" zareagovala Rosie a skôr ako jej stihol odpovedať vstala a zmizla.
Eh okej?
„Čo sa stalo vyzerala rozrušená?" zamrmlal a nechápavo na mňa pozrel.
„Mike je späť v meste," šepla som ticho a on len chápavo prikývol.
„Zdá sa že Luke má teda problém!" uchechtol sa a len pokrútil hlavou. Potom mi ľahko prehodil ruku okolo ramien a zaškeril sa na mňa.
„Oh budeš ho o tom škádliť? Veď on o Mikovi ani nevie!" zamračila som sa a on nevinne zamrkal.„Ale no tak Gracie čo si ty o mne myslíš? Len mu poviem že on a Rosie možno nakoniec ani oficiálny nebudú. V piatok v šatni kecal debiliny o tvojej vzdušnej pusine a no povedzme že mu to chcem vrátiť," sladko sa usmial a ja som nad ním iba prevrátila očami. Stratený prípad, prisahám.
„Hovoriac o piatku...možno nebudem na tvojom zápase, Alex nás pozval k sebe," usmiala som sa nadšene no on sa ihneď zamračil.
„Vynecháš môj zápas kvôli tomu buzerantovi? A čo budete robiť počítať zlúčeniny Pch? Ocko ťa aj tak nepustí!" mávol rukou a potom jednoducho vstal a odkráčal, úplne ignorujúc môj vražedný pohľad.
Ugh Idiot!
_____
Tak sa vidíme opäť o týždeň!
YOU ARE READING
Grace a Chace
Fanfiction(pokračovanie Crazy for this Girl) Grace a Chace nastupujú do tretieho ročníka na strednej a obaja sa musia vysporiadať s ťažkostami, ktoré prichádzajú. Ľudia sa ich neustále snažia presvedčiť, že medzi nimi nemôže byť len čisté priateľstvo a naist...