Pobavene som si prezeral fotky z dneška a len som sa zasmial na jednej fakt vtipnej z jedálne. Ja a Gracie a fakt sme nemohli vyzerať horšie.
Nakoniec som urobil z dneška koláž a tú som pridal na net, načo sa rozhodovať. Naša strašná fotka nesmie predsa chýbať. To by nebolo ono. Pyšne sa usmial ako sa začali zbierať like. Byť známy sa niekedy hodí. Usmial som sa nad komentármi že to dnes bolo skvelé a potom len mobil odložil nabok a len som vstal a prešiel ku oknu.
Gracie ležala na posteli, jej okuliare na čítanie na očiach a sústredene hľadela do knihy.
„Hej zlatíčko?" hlesol som a oprel sa o parapet. Ona len zdvihla ukazovák na znak toho nech počkám a potom založila do knihy záložku a odložila ju. Prešla k oknu a len sa sladko usmiala.
„Už ti chýbam? Dobre! Sakra si to zaslúžiš za dnešok!" zvolala naoko naštvane a ja som sa len zasmial.
„Vlastne som sa chcel spýtať na to dneska. Prečo ti tak záležalo na tom čo sa deje s Rain?" zamračil som sa a ona sa len nervózne ošila a potom sa na mňa falošne usmiala.
Oh nie Grace nebudeš sa na mňa falošne usmievať!
„Je to moja kamarátka samozrejme že nechcem aby sa cítila vynechane hlavne keď je toto vec...no vás dvoch," zamumlala a len na mňa vyjavene hľadela.
Zamračil som sa na ňu, jasne jej naznačujúc že jej to nežeriem a ona si len povzdychla. ,,Čo chceš odo mňa počuť?" povzdychla si a oprela sa o okno. ,,Že to nie je to, čo si myslím. Nesnažíš sa nás dať dokopy nie?" nadvihol som obočie a snažil sa zachytiť jej pohlaď, no ona sa stále pohrávala s jej prstami a pozerala všade len nie na mňa.
Napokon si len otrávene povzdychla a pozrela na mňa, tak nejak smutne. ,,Rain ma zabije keď ti to poviem," zamumlala a potom sa len usmiala jej oči zvláštne zažiarili. „Ale sakra Chace už ti to mohlo dôjsť. Nevidel si ako sa na teba usmieva?"
„Eh..ako každá iná? Čo mi má dôjsť?" zamračil som sa a ona na mňa len veľavýznamne pozrela, našpúlila pery a naznačila rukami srdiečko.
Čo to má ako zname-
Oh, Oh doriti.
„Rain je do mňa buchnutá?" šokovane som vypľul. „Ona nie je lesba?" vybalil som skôr ako som sa zastavil a Gracie sa na mňa zamračila.
„Ako si si mohol myslieť že je...bože Chace prisahám niekedy si taký idiot!" rozhodila rukami a ja som len nevinne mykol plecom.
Och bože.. keď si predstavím mňa a Rain... ona si tak musí zle vykladať veci. Panebože. ,,Mám to brať akože nič k nej necítiš?" smutne na mňa pozrela a ja som si len povzdychol a posadil sa do okna. ,,Rain ona je cool a všetko ale proste... nikdy som na ňu nemyslel takto. Proste... ako keď tu minule bola, všetko bolo v pohode ale proste mi vadilo keď sme tu boli už tak dlho a my sme sa nemali o čom baviť! A vôbec ju nevidím inak ako kamošku. Mrzí ma to, je super ale proste to tam nie je Gracie," vydýchol som a len zašiel späť a zvalil som sa na posteľ.
Chytil som telefón a znova skontroloval telefón. V koláži je aj fotka s ňou, naše tváre vedľa seba, obaja s najväčším duckface aký sme dokázali vytvoriť.
Rain ma má rada?
Ach doriti.ChaceW: Vedel si to že?
Willyvčerasmepili: Hej isto hej aj keď netuším o čom hovoríš
ChaceW: Rain
Willyvčerasmepili: Oh TO. Hej kámo bolo to fakt vidieť čudujem sa že si si to nevšimol skôr
ChaceW: Boha čo mám teraz ako robiť? Ja nikdy som ju tak nevidel myslel som že je na baby
Willyvčerasmepili: si fakt kokot. A mňa sa nepýtaj čo robiť moje skúsenosti s babami sú asi také veľké ako tvoja všímavosť
ChaceW: Idiot
S povzdychom som nakukol a videl, že Gracie sedí pri okne a tak nejak nostalgicky hladí von do prázdna.Len som si povzdychol a ona ihneď na mňa pozrela. ,,Čo mám teraz robiť slniečko?" smutne som zamumlal a ona len bezradne mykla plecom. ,,Netuším Chacie. Ale neublíž jej prosím," hlesla ticho a potom vstala a už len za sebou zastrela závesy.
Doriti.
To sa aj dá?
YOU ARE READING
Grace a Chace
Fanfiction(pokračovanie Crazy for this Girl) Grace a Chace nastupujú do tretieho ročníka na strednej a obaja sa musia vysporiadať s ťažkostami, ktoré prichádzajú. Ľudia sa ich neustále snažia presvedčiť, že medzi nimi nemôže byť len čisté priateľstvo a naist...