maybe.. you can be a singer!

515 38 46
                                    

Medyaya düşmeyen de ne bilm.

Sabah esneyerek uyandığımda ilk baktığım şey saatti. 10:30 erken kalkmışım. Biraz instagram'da dolaşıp dm'lere ve etiketlenenlere baktım. Genellikle güzel şeylerdi ve hepsini beğenip yorum yaptım. En sonunda tan gerilerek yataktan çıkıyordum ki telefonuma mesaj geldi.

johnnyorlando
selam cheryl! Ben Johnny. Beni belki tanıyorsundur bilmiyorum, Millie bana sen şarkı söylerkenki bir videonu gösterdi ve açıkçası sesin harikulade. Seninle bir düet yapmayı çok isterim! Umarım en yakın zamanda bana dönüş yaparsın xx.

OHA BİR DAKİKA NE JOHNNY? ORLANDO? HASS-

cheryldavies
aman tanrım-aman tanrım. Seni tanıyorum ve sesin şarkıların kesinlikle her şeyin mükemmel. Sesimi beğenmen beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Düet işini hemen konuşabiliriz! Çok heyecanlandım sksksks xx.

johnnyorlando
ahaha! Önemli değil. Bana numaranı verebilirsin ve bugün belki bir kafeye gidip bir şeyler içebilir, detaylı konuşabiliriz. Aynı zamanda bu şarkı da senin çıkış şarkın olabilir, demek istediğim, bilirsin sana bir menajer ayarlarız ve kendi albümünü çıkarman harika olur. Zaten çocuklar sayesinde şu anda bile çok ünlüsün. Sesinle büyük bir çıkış yaparsın.

cheryldavies
********* işte numaram. VE TANRIM DÜŞÜNCESİ BİLE MÜKEMMEL ŞU ANDA DANS EDESİM GELİYOR AĞAĞ evet sakinim, kesinlikle ama kesinlikle harika olur. Yani sana nasıl minnettar olurum bilemiyorum.

johnnyorlando
o zaman bugün detayları konuşmak için evime gelebilirsin. Aynı zamanda kabataslak bir şekilde şarkıyı bile oluşturabiliriz.

cheryldavies
harika olur! Pekala bana konum gönder. Saat kaçta müsait olursun?

johnnyorlando
bütün gün evdeyim ne zaman gelmek istersen o zaman gelebilirsin.

cheryldavies
Pekala, kahvaltımı yapar hazırlanırım ve yola çıkarım sanırım öğlen 1 gibi orada olurum.

johnnyorlando
Seni bekliyor olacağım! O zaman öğlen görüşürüz xx.

cheryldavies
görüşürüz! xx.

Telefonumu kapattım ve koca bir çığlık attım. KENDİ ALBÜMÜMÜ ÇIKARIP JOHNNY İLE DÜET YAPABİLİRİM AĞAĞAĞAĞ! Hemen Millie'yi aradım, ona teşekkür etmem gerekirdi.

-Günaydın Cheryl !

-Günaydın Mills! Nasılsın?

-İyiyim! Sen?

-Mükemmelim! Aslında bende seni bunun için aradım. Az önce Johnny ile konuştuk ve senin ona benim bir videomu gönderdiğini söyledi. Senin sayende kendi albümümü bile çıkarabilirim. Bugün Johnny'nin evine gideceğim ve daha detaylı konuşacağız. Gerçekten çok teşekkür ederim!

-Ahahaha önemli değil! Gerçekten, albümünü çıkarman harika olur. Sesini duyan herkes hayran kalıyor.

-Ah bilemiyorum! Neyse, şimdi benim kapatmam gerekiyor, hazırlanacağım, sonra görüşürüz! Byee!

-Öptüm byee!!

Telefonu kapatıp cam ve pencerelerimi açtım. O sırada Noah penceredeydi, bana el salladı ve gülümsedi. Bende el sallayıp gülümsemesine karşılık verdim. Camını açtı ve konuşmaya başladı:

-Günaydın!

-Günaydın Noah!

-Nasılsın?

Perfectly Wrong || Noah SchnappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin