Kurtarıcım: "Sana inanamıyorum!"
Kurtarıcım: "Gerçekten bunu yaptığına inanamıyorum!"
Kurtarıcım: "Sen ciddi olamazsın!"
Amy: "İstediğim tepkileri almışsın."
Kurtarıcım: "Numaramı gay barın tuvaletine numaramı yazmışsın."
"Amy: Hoşuna gitmiş gibi."
Kurtarıcım: "Sabaha kadar kaç adamın penisini gördüm."
Kurtarıcım: "Kaç cm olduklarını öğrendim."
Amy: "Ha ha ciddi misin?"
Amy: "Aklın başına geldi mi?"
Kurtarıcım: "Bu çok acımasızcaydı."
Amy: "Hak ettiğini verdim."
Amy: "Seninle iletişime geçen biri olur demiştim. Belki o yolla bulurum."
Kurtarıcım: Yani bana mesaj atanlarla tek tek iletişime mi geçecektin?"
Amy: "Evet, ucunda seni bulmak varsa değer."
Kurtarıcım: "Haklısın ben her şeye değer bir adamım."
"Amy: "Dedi egoistin teki."
Kurtarıcım: "Sapığa ne oldu?"
Amy: "Öldü."
Kurtarıcım: "Beni hemen bu kadar çabuk yok etmek kolay mı?"
Amy: "Sapık olduğunu kabul ediyorsan hemen yok olacağını da bilmen gerek."
Amy: "Kabul et fena hırpaladım seni."
Kurtarıcım: "Yalan yok bunu beklemiyordum. Fakat bir gün başıma bela ettiğin için çok pişman olacaksın."
Kurtarıcım: "Bu düelloya dönüşür."
Amy: "Ne yapabilirsin ki?"
Amy: "Tehditlerine karnım tok."
Kurtarıcım: "Sabah uyandığında bir değişiklik fark ettin mi?"
Amy: "Ne gibi?"
Kurtarıcım: "Üzerin değiştirilmiş hatta saçların hafif nemliydi. Öyle değil mi?
Kurtarıcım: "Ya da dur, fark etmedin mi?"
Elimdeki kahve kupasıyla donup kalmıştım. Şuurumu kaybetmiş, felçli gibi yerimde kaskatı kesilmiştim. Bu adam benimle kaç saat yalnız kalmıştı? Saatin kaçında o lanet olası partiden ayrıldık? Ne kadar dışarıda kaldık, saat kaçta eve geldik ve o ne zaman benim evimden ayrıldı?
Anlattıklarına bakılırsa sabaha kadar benimle kalmıştı. Daha anlatmadığı ve benim anlamamı beklediği neler vardı kim bilir. Olabilecekler belliydi ama bana dokunduysa bile hatırlamam mümkün değildi.
Elimi saçlarımın arasına daldırarak sinirle tısladım.
Tanrım bana yardım et.
Kalan aklımı da kaybetmeme çok az kalmıştı. Tanımadığım bir adamın insafına kalmıştım. Sınavım vardı ama bu piç yüzünden derse olan ilgim azalmış, hevesim de kalmamıştı. Biraz dışarıya çıkıp yürüyüş yapsam kendimi toparlayabilecektim.
Telefonumu ve evin anahtarını aldıktan sonra montumu sırtıma alıp evden çıktım. Gezi fikrinin işe yarayacağından şüpheliydim. Aklım sürekli o adamdaydı. Kim olduğunu, nerede olduğunu merak ediyordum.
Ne kadar yakınımda?
Evimi de biliyordu. Yani yanımdan geçse bilemeyecektim. Birileri beni parmağında istediği gibi oynatıyor, ben kim olduğunu bilmediğim o parmağı kıramıyordum. Numarasını dağıtmakta işe yaramamıştı.
Yol boyu düşünmek beni sakinleştirmek yerine daha da öfkelendirmiş en sonunda düşünmeyi bıraktığım da kendimi dairemin önünde bulmuştum. Duş fikrimi de önemseyerek banyoya girmiştim.
Duş aldıktan sonra kurulanıp giyindim. Annemin aramasına geri dönüş yaptım. Ardından yarın ki sınav için kendimi ders çalışmaya zorladım. Saatler süren defter kitap çatışmam, guruldayan karnım ve yanan beynimle son bulmuştu. Kendime ettiğim işkenceye son verip mutfağa geçtim. Yiyecek bir şeyler hazırlayarak salona geçip TV açtım. En sevdiğim animasyon dizimi izlersem o zaman rahatlayacaktım.
Ama belli ki kurtarıcım ayağımı rahatlıkla uzatmama izin vermeyecekti.
Kurtarıcım: "Hemen böyle kaçacaksan olmaz."
Kurtarıcım: "Amy???"
Kurtarıcım: Amy hadi ama??"
Kurtarıcım: "Ne yapıyorsun?"
Amy: "Sana ne acaba?"
Kurtarıcım: "Güzelce sohbet ediyoruz bebeğim. Hadi yormayalım birbirimizi."
Kurtarıcım: "Baştan alıyorum."
Kurtarıcım: "Ne yapıyorsun?"
Amy: "TV'de takılıyorum sen?"
Kurtarıcım: "Duştan yeni çıktım. Belimde havluyla evde geziniyorum."
Kurtarıcım: "Aslında havlu bile gereksiz."
Amy: "Evet, saat on ikiyi geçmiş."
Amy: Buda demek oluyor ki ereksiyonun devreye girdiğinden beynin çalışmıyor."
Kurtarıcım: "Eşlik etmende bir sakınca görmüyorum. (Göz Kırpma Emojisi)"
Amy: "Gözlerinin göreceğinden şüpheliyim."
Kurtarıcım: "Buna daha sonra karar veririz."
Kurtarıcım: "Ne izliyorsun bende açmak istiyorum?"
Amy: "Sana ne?"
Kurtarıcım: "O zaman ereksiyonuma dönebiliriz."
Amy: Rick And Morty."
Kurtarıcım: "Güzel..."
Kurtarıcım: "Birazdan aynı kanalda görüşmek üzere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOAN || TEXTİNG
Teen FictionKurtarıcım: "Ruhuma bu kadar iyi geleceğini düşünmemiştim." Amy: ":) bu gecenin son tebessümü.." Kurtarıcım: "Niyetim sadece seninle eğlenmekti." Amy: "Bende bu eğlencene son veriyorum işte." Kurtarıcım: "Beni dinle.." Amy: "Dinlemeye niyetim yok...