Ses duvarın arkasından geliyordu . Duvar baya yüksekti . Eski market kasalarını birleştirdim. Ve üstlerine çıktım . 3 tane adam genç bir kızdan paralarını istiyordu . Kız parasının olmadığını söylüyordu ama adamlar dinlemiyordu bile (?). Gerçekten çok sinir bozucuydu. Biraz daha uzun kosaydık keşke . Parmak ucuma çıktım . Bir çatırt sesinin ardından yerdeydim . Ayağım acımıştı . Adamlar " Kim var orada ?!" diye bağırıyordu. Terk edilmiş bir evin kapısının olduğu yere koştum . Adam biraz bekledi ve etrafa bakındı . Adam gittiğinde bir çığlık sesi yükseldi . Polisi aramam lazım . Hemen aradım .
"Alo ? Lütfen buraya acil ekip yollayın . Bir de ambulans !"
"İyi misiniz ? Neredesiniz ?"
"Ben iyiyim . Bir kaç adam bir kıza saldırıyor . *****'nın 4. Sokağındaki yerdeyim ."
"Tamam adamlardan uzak durun . Ekip hemen geliyor !"
"Tamam teşekkürler ."Polis ekipleri yola çıkmış mıydı ? Çantamda işe yarayacak bir şey arıyordum . Hastanedeyken aldığım çantanın içine baktım . İçinde çok şükür falçata vardı . Ayağımın dibinde de bir kaç cam şişe . Şişeleri aldım ve duvarın arkasından attım . Adamlardan bir tanesi kaçtı . Elimde falçata vardı . Adamlar gelirken polis sireni duydum . O sırada onlar kaçtı . Kızın yanına gittim . Durumu iyiydi . Sadece boğazındaki kızarıklar ve kolunda bir kaç çizik izi vardı . Ambulans geldi ve hastaneye gittik . Kız benimde onunla gelmemi istedi . Ambulans görevlisi (kısaca ATT "acil tıp teknisyeni") kızın ismini sordu . Kız şoka girdiği için solunum cihazı vardı . Söylemedi . Çantasından bakmak için kaş göz işaretiyle izin istedim . İzin verdi
"Kim Bo-Ra" . Bu isim bana tanıdık geldi (?). Ama nereden bilmiyorum . Zaten hastaneye yakın olduğumuz aynı zamanda gece saat geç olduğu için trafik olmadığından hastaneye hemen geldik . Onu hemen acile aldılar . Biraz orda kaldıktan sonra otomata su almaya gittim . 10.000 won vardı . Kek de almak istedim . Şaka mı buu ? Otomat paramı yuttu . Otomata bi tekmeyi geçirdim . Sinirlenmiştim . Sanki o parayı kolay kazanıyorum . Acile gittiğimde Bo-Ra'yı odaya almışlardı. Odaya gitmek için asansöre binerken hastanedeki o tüm çığlık,bağırış ve acı feryatları sustu . Acilin kapısına baktım. Zengin oldukları belli olan bir çift ve arkalarındaki 3 koruma binaya adımını atar atmaz her şey durdu . Devamını ve kim olduklarını göremeden asansör geldi . 12. Kat düğmesine bastım . Asansör çok sıkışıktı . Asansörden indiğimde bir oh çektim . O kadar insan cidden asansöre neden biniyor ? Merdiven var ! Ve 1 kat için asansörde kalabalık yapıyorlar . Odadan içeri girdim ."İyi misin Bo-Ra ?"
"Evet unnie . Sayende"Koltuğa oturdum . Başım önde ellerimle oynuyordum . Kapı açıldı . İçeriye gelen onlardı . Ayağa kalktım . Başımla hafif bir selam verdim . Sonra onlar oturunca geri oturdum . Bo-Ra'nın annesi ve babasıymış . Gerçekten çok tanıdık geliyorlardı . Kapı tekrar açıldı . Bu oydu (?) . Ne işi vardı burada ? Nasıl olabilir ?
Selam tekrar:) lütfen bölümleri tam okuyun şimdi 5. bölüme başlarım ama ne zaman atarım bilmiyorum . Aynı zamanda bu daha kısa oldu . Kusuruma bakmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[𝕙𝕚𝕞 & 𝕚 - ~] ♡
Teen Fiction-"Ha-Eun"-: Düşsem, yaralansam, acılar içinde kıvransam bile hayallerimin arkasından koşacağım . Dışarıdan bakıldığında çok mutlu görüniyorum, ama sürekli mutlu olmam imkansız. Çünkü ben bir insanım . -"?"-:Sen zaten benim ruhumsum... Gitme. Beni b...