6. Planul

8K 129 18
                                    


Mi-am luat inima în dinți și am ieșit din camera lui cu gândul sa i-au cheia de la biroul lui, stiam ca, cheia era la Taylor așa ca aveam nevoie de un plan sa obțin acea cheie afurisita. Am coborât în sufragerie unde era Taylor care scria un mesaj cred pe telefon, avea cheile în mână deci asta însemna ca trebuie să-l păcălesc cumva ca sa le lase din mână, ma îndreptat spre el cu o fată plictisită.

T: buna ziua domnisoara Kim, cum vi se pare camera?
R: mh...draguta dar lenjerie ar mai trebui schimbate.
T: de ce? este ceva în neregula cu ele?
R: au început să miroasă puțin și nu pot dormi în ele

Minteam, lenjeriile erau super curate, pe semne ca Aiden a avut grijă de tot înainte să ajung auci.

T: ma duc chiar acum să le schimb domnisoara Kim.
R: ok, multumesc

A lăsat cheile pe masa și s-a grăbit spre camera mea. Am luat repede cheile în mână și am alergat până la biroul lui Aiden, am intrat și am închis repede ușa după mine ca sa nu dau de bănuit.
Am început să cotrobai prin biroul lui până mi-am găsit telefonul într-un sertar cu multe dosare și contracte, mi-am luat telefonul, am încuiat înapoi ușa și am alergat spre sufragerie, din fericire nu era nimeni acolo așa ca am lăsat repede cheile pe masa și am zbughito spre camera mea. O lenjerie Alba cu un ton de crem era pe pat, pe semne ca Taylor a schimbat lenjeria așa cum i-am spus, m-am asezat pe pat și mi-am deschis telefonul, aveam peste 100 de apeluri și mesaje de la mama și tata plus de la Anna, cred și eu ca s-au ingrijorat, le-am scris un mesaj cum ca sunt bine și am ajuns în America și ca mi-am cumparat un apartament. Trebuia să plec cât mai repede de aici, nu puteam să mai stau nicio secundă cu acest nebun o sedative după s*x, am riscat de 2 ori să fiu vi*lata, nu mai voiam aceată viața, eu am visat la altceva nu la o viață infernală cu un nebun bogat...pentru ca ușa de la ieșire era încuiată, singura modalitate de a scăpa din acest iad era să evadeze pe balcon, am scos toate lenjeriile afara și am inceput sa le inod între ele astfel încât să formeze o "sfoara" pe care s-o întind pe balcon și s-a coborât pe ea. Mi-am băgat telefonul în buzunarul din spate al pantalonilor, am legat "sgoara" de unul dintre piciorul patului, mi-am luat inima în dinți și am inceput sa coborât pe ea. Camera mea era foarte sus așa ca trebuia să coborât foarte mult dar fără să-mi dau seama mi-au cedat mâinile când eram pe jumătatea sforii și am căzut. Ma asteptam să fie dureroasă căzătură dar...nu a durat deloc, ba chiar se simțea ca și când aș fi căzut în brațele cuiva, când ma uit îl văd pe Aiden supărat care ma omoara din priviri.

A: ce ti-am spus eu dulceata?
R: să nu incerc să fug...
A: ști, cred ca ti-am iertat prea multe greșeli ar fi cazul să te pedepsesc.

Ma zbateam să-mi dea drumul dar degeaba, era mai puternic decat mine iar eu ma zbateam degeaba, am intrat în casa și a urcat scările cu mine în brațe până am ajuns în fața "Camerei pentru plăceri". Nu...diar nu are de gând să...




Hey guys!
Stiu ca este scurt capitolul dar promit ca un următoarele o să cititi muuult mai mult 😁😊😃
Ce mai faceti?
Muriți de frig? Și eu dar...AM SCRIS UN NOU CAPITOL! Asta sigur va încălzește 😅😆😂
Dacă va place, un vot nu strica

Oki....
  
    Byez ❤🥰😘😍

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum