8. I 💔 you but i ❤ you

8.3K 129 19
                                    


Nu am dormit toată noaptea, am stat și m-am uitat la tavan, ma simțeam ca o cârpă folosită. Dacă află ai mei ca mi-am pierdut puritatea ma omoara, nu puteam ieși din camera, nici nu voiam, vreau sa stau toata ziua în camera mea nu vreau să-l mai vad niciodata, nu-l voi ierta niciodată. Doare, și nu doare numai locul de jos ci și sufletul, parca aș fi o c*rva...tot din mine "sângera", ochii și obraji imi erau inundați de lacrimi. Stateam ghemuita în pat și plângeam de durerea care nu-mi dădea pace.

12:30

Stateam și plângeam cu gândurile mele până când aud un ciocănit în ușa.

R: lasa-ma în pace!
T: domnisoara Kim sunt eu, Taylor
R: intra.

Taylor intrase în camera mea cu un platou cu mâncare și ce părea un suc de portocale.

R: nu mi-e foame.
T: domnul Black mi-a spus să vă las asta aici.
R: poti s-o iei inapoi, nu mai vreau nimic de la el, vreau decât să stau aici singura.
T: ma tem că nu o să se întâmple, domnul Black va chemat până la el în birou.
R: nu ma duc
T: bine...eu doar v-am spus, o să las asta pe noptiera și plec.

Doar nu ma crede nebuna să ma duc iar la el după ce mi-a făcut nu? am să stau toata ziua aici, asa e cel mai bine pentru mine și corpul meu.

Peste ceva timp

M-am ridicat din pat dar cu mare greutate pentru ca ma durea și ustura în același timp, ca sufletul meu, practic, el mi-a călcat în picioare puritatea și inima. Aveam o bibliotecă în camera mea și pentru ca nu aveam ce face, am luat o carte numita "Suflet ranit" și am ieșit pe balcon pentru a citi.
Nu am apucat să citesc nici jumătate din carte ca Aiden intrase în camera mea fără să-mi dau seama, a intrat un balcon și s-a așezat pe scaunul care stătea în fața mea, mi-era scârbă să-l privesc în ochi.

R: de ce ai venit?
A: să ma asigur ca nu mai fugi.
R: haha, poti pleca
A: iubito, esti in casa mea și acum imi aparti așa că nu-mi spui tu când să plec
R: și atunci de ce nu ma lasi să plec?
A: ca așa vreau eu. Vino cu mine
R: nu sunt nebuna ca să vin
A: dacă nu vi...
R: dacă nu vin ce? o să ma vi*lezi iar? nu-mi pasa, te urăsc din tot sufletul, nu pot să cred ca m-ai v*olat, eu chiar începusem să am sentimente pentru tine dar acum...nu mai simt nimic, poti spune că sunt făcută din piatră acum.
A: trebuie să intelegi ca m-am enervat aseara și nu am mai conștientizat ce fac, imi pare rau.
R: n-nu pot să te iert, mi-ai cauzat prea multă durere, acum dacă te rog pleacă, vreau sa fiu singura.
A: dezbrăcate.
R: ce?! nu!
A: dezbrăcate, vreau sa te controlez.
R: nu-i nevoie, dacă vrei sa stii, doare îngrozitor, și nu doar acolo, tot corpul.

Nu-mi venea să cred ce i-am facut, sigur acum ma consideră un monstru, trebuie să fac ceva ca să ma ierte nu pot s-o las să sufere în continuu, chiar imi părea rău pentru ce-i făcusem dar nu stiu cum s-o fac să înțeleagă. Avea cicatrici la încheieturi de la cătușe, și pun pariu ca dacă se dezbraca și-mi arata spatele era plină de urmele biciului. Doamne, ce o fi fost în capul meu când am torturato aseara?

A: te rog dezbrăcate, vreau doar să văd cât de grav este, nu-ți fac nimic.
R: b-bine

Am inceput sa imi dau ușor hainele jos până am rămas goală, mi-a făcut semn să ma întind pe pat și să-mi desfac picioarele, corpul meu a început să tremure la atingerea lui, parca toata durerea din interior și din exterior se evaporare când m-a atins.
S-a uitat preț de câteva minute și mi-a făcut semn ca ma pot îmbraca.

A: te ustură?
R: d-da
A: poftim, crema asta o să-ți aline durerea din interior, o poti aplica la locul unde te ustură și la cicatricile de la mâini după ce te speli pe corp.
R: o-ok
A: bine, eu o să fiu în birou, dacă ai nevoie de mine doar bate la ușă.

Se vedea ca-i pare rau oarecum dar, mi-era greu să-l cred, dacă ma îl iert și ma folosește iar și sufăr și mai rau decat acum. M-am dus spre baie, mi-am făcut un dus scurt și mi-am aplicat crema, avea dreptate Aiden, în câteva minute mi-a trecut durerea și usturimea. M-am îmbrăcat așa:

Și am coborât în sufragerie, mi-am luat o pungă cu pop-corn și m-am uitat pe Netflix

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și am coborât în sufragerie, mi-am luat o pungă cu pop-corn și m-am uitat pe Netflix.

După 4 ore

Trecuseră 4 ore de când ma uitam la filme și de când nu l-am mai văzut pe Aiden, imi cadeau ochii în gura de somn așa că am decis să închid televizorul și sa ma culc. Mi-am luat o pijama lejera pe mine și m-am băgat în pat.

02:45

M-am trezit ca arsă din pat din cauza unui coșmar, aveam obrajii umezi și eram speriată, mi-am luat perna în brațe și am ieșit din camera. Voiam să dorm cu Aiden dar, mi-era puțin frica.
Am decis să-mi iau inima în dinți și sa bat la usa.

A: intra *voce stinsa*

Am deschis ușa și am intrat în camera unde era Aiden, la bustul gol care stătea pe marginea patului și se uita pe fereastra.

A: nici tu nu poti dormi?

Am dat din cap negativ, puteam să văd cum i-a apărut un zâmbet jucaus in colțul gurii.

R: pot dormi cu tine? poate putem dormi dacă suntem unul lângă celălalt

Mi-a făcut semn să ma așez în pat, mi-am pus perna lângă a lui si m-am făcut cât mai comodă. S-a întins și el lângă mine, îi puteam simți căldura corpului chiar dacă stateam cu spatele la el, m-a acoperit cu patura și am adormit.


Hey guys!
AM POSTAAAT! 😊🔥
Spor la citit 😁😆

Oki...
Byez 🥰😍😘❤

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum